[DL] Legend of Dungeon [P] [ENG] (2013, RPG) (Zombie 0.82) [Scene]

Ответить
 

жзийк

Стаж: 16 лет 5 месяцев

Сообщений: 30

жзийк · 23-Окт-13 23:48 (11 лет 11 месяцев назад)

уря наконец то её выложили на трекер кстати люди не забывайте что на вкус и цвет все фломастеры разные =)
кстати кто то говорил что графон плохой поспорю на мой взгляд графон очень даже приятны также хочется всем порицателям этой игры и вообьще подобного ретро попробовать сделать хоть что то подобное раз уж это так просто ... или же вам влом учиться пиксель арту программированию и выдумывать то что будет наполнять мир вашей игры с уважением Кы...
(сорьки за моя руская языза)
=)
[Профиль]  [ЛС] 

openlex

Стаж: 15 лет 8 месяцев

Сообщений: 12


openlex · 05-Ноя-13 22:29 (спустя 12 дней)

ахаха Этот чувак либо троллит, либо дурачок. Он утверждает, что инди это жанр. Мне кажется, он понимает, что инди всего лишь сокращение от independent, что значит независимый, просто стебёт парень. А если нет, то надеюсь хоть википедией то он сможет воспользоваться. Забавно, если школота начнёт называть термином инди любые платформеры с плохой графикой.
[Профиль]  [ЛС] 

dsa69-2

Стаж: 17 лет 2 месяца

Сообщений: 3039


dsa69-2 · 06-Ноя-13 07:50 (спустя 9 часов, ред. 06-Ноя-13 07:50)

openlex писал(а):
61592986Забавно, если школота начнёт называть термином инди любые платформеры с плохой графикой.
Уже начала. На рутрекре (и в рунете) - "инди" - это типо жанр, а не способ распространения. Основная мотивация: "их же пускают в сторы!"
Nougami писал(а):
61315928И как я уже говорил есть инди по графике обгоняющие коды, батлфилды, крайзисы и прочие модные игры.
Надо не объяснять, а давать ссылку на .kkrieger https://rutr.life/forum/viewtopic.php?t=284076 и пусть после этого попробуют привести сопоставимый по весу\качеству графики коммерческий\крупностудийный продукт. )
[Профиль]  [ЛС] 

ser_vas_90

Top Loader 01* 100GB

Стаж: 16 лет 5 месяцев

Сообщений: 750

ser_vas_90 · 01-Дек-13 21:10 (спустя 25 дней)

Жаль она по сети не может работать, прикольно было бы в коопе поиграть с товарищами.
[Профиль]  [ЛС] 

Nikitoriusminsk

Стаж: 12 лет 1 месяц

Сообщений: 6

Nikitoriusminsk · 10-Янв-14 15:32 (спустя 1 месяц 8 дней)

А обновление до Tormenter версии будет?
[Профиль]  [ЛС] 

Valdek2013

Стаж: 14 лет 11 месяцев

Сообщений: 13

Valdek2013 · 10-Янв-14 19:16 (спустя 3 часа)

Инди игры наоборот развивают игровую индустрию, являясь отличным полигоном для творческой мысли независимых разработчиков. Именно они питают и вдохновляют ведущих лидеров рынка свежими идеями в создании культовых шедевров. А тех кто считает, что за графикой будущее.. отправлю-ка я... поиграть в Dwarf Fortress. И пускай потом расскажут, в какой игре реализовано хотя бы 10% от тех возможностей, которые предоставляет сей шедевр. =)
[Профиль]  [ЛС] 

Prime86rus

Стаж: 13 лет 5 месяцев

Сообщений: 2


Prime86rus · 18-Янв-14 10:28 (спустя 7 дней)

Shatunman писал(а):
61286126nougami Всегда игры делились на рпг,шутеры,стратегии,платформеры,казуалки.И тут ниоткуда вылезли инди с претензией на элитность.Это прежде всего игра для развлечения.Один из параметров оценки игры-ее графика.
А такой подход что раз сюжет есть значит графика не нужна ,приводит к деградации игростроя.
Зачем разработчикам напрягаться-главное придумать воспаленным мозгом замысловатый сюжет и механику.
На коленке склепать и все.
Вот тебе инди.
Никакого прогресса в графических технологиях и физике ,ии тогда не будет.
И хороший сюжет и в шутере можно сделать.Пример сталкер,прей.Или экшен фаренгейт.
Вы не знаете о чем говорите. Инди - не есть отдельный жанр, это отдельный ТИП игр. Все инди игры тоже можно разделить по определенным жанрам. И в инди графика не главное, по аналогии с кинематографом - есть такой тип фильмов как авторское кино. Его никто не оценивает по количеству спецэффектов, кинокритики смотрят на сюжет и на то как этот сюжет подан, в общем киноискусство в чистом виде. И массовую публику не просят любить такие фильмы. Так и здесь - никто не просит вас любить инди-игры и чтобы любить их - нужно понимать ИДЕЮ инди-игр. Инди-игры - это игровое искусство в чистом виде, выражение мыслей автора или просто, то что автор смог и захотел сделать. Вот и все, здесь не претензии на популярность или на загребание бабла. А насчет прогресса в графике - разве развитие инди как то влияет на развитие графики в классических играх? Разве после выхода Майнкрафта, графика в Крайзисе стала хуже? Повторюсь, вы не знаете о чем говорите.
[Профиль]  [ЛС] 

yanselot

Стаж: 14 лет 8 месяцев

Сообщений: 24


yanselot · 25-Янв-14 08:47 (спустя 6 дней, ред. 25-Янв-14 08:47)

Valdek2013 писал(а):
62476063Инди игры наоборот развивают игровую индустрию, являясь отличным полигоном для творческой мысли независимых разработчиков. Именно они питают и вдохновляют ведущих лидеров рынка свежими идеями в создании культовых шедевров. А тех кто считает, что за графикой будущее.. отправлю-ка я... поиграть в Dwarf Fortress. И пускай потом расскажут, в какой игре реализовано хотя бы 10% от тех возможностей, которые предоставляет сей шедевр. =)
Valdek, спасибо вы отлично подобрали слова. Инди игры это отличная платформа для реализации творческой мысли, со своей механикой и правилами. Когда есть вдохновение и рождается идея, ее нужно развивать и реализовывать как можно быстрее. В такой среде разработки- трата времени на создание крутой 3d графики идет в ущерб геймплею и грозит заморозкой проекта на стадии альфа/бета версии. (как например FortZombie)
К сожалению, школота при оценке игры мыслит одним "пикселем" мозга, опираясь к примеру на качество картинки. Нельзя винить людей в ограниченности их мышления, ущербные люди тоже имеют право голоса, и их приятно тролить.
Для тех кого интересует- небольшой списочек:
Risk of Rain
Rogue Legacy
Faster Than Light
Organ Trail Director's Cut
Sword of the Stars: The Pit
SWOOOORDS! - до 4х игроков на геймпадах
и уже упомянутая Dwarf Fortress.
Если знаете интересные игры, доведенные до полной версии, пожалуйста напишите. Терарию, майнкрафт, зомбойд писать не надо =)
[Профиль]  [ЛС] 

dsa69-2

Стаж: 17 лет 2 месяца

Сообщений: 3039


dsa69-2 · 25-Янв-14 09:48 (спустя 1 час 1 мин.)

yanselot писал(а):
62678410Sword of the Stars: The Pit
Вот это надо заменить на что-нибудь типа ADOM или десктоп денжен, так как "меч звезд" весьма посредственный рогалик.
yanselot писал(а):
62678410Если знаете интересные игры, доведенные до полной версии, пожалуйста напишите.
В википедию!
[Профиль]  [ЛС] 

gray233443876

Стаж: 15 лет 7 месяцев

Сообщений: 10


gray233443876 · 09-Мар-14 21:56 (спустя 1 месяц 15 дней)

сначала когда запустил думал лажа, оказалось норм игра, сегодня с утра до вечера сидел. Но пройти так и не удается. Доходил максимум до 25 этажа. Золота набирал максимум гдето 1300. Думаю что дело в везении, точнее нужно чтобы нормальное оружие выпало. а оно выпадает редко. Еще непонял что делать с мужиком который рядом с телефонной будкой. Описания предметов также в интырнете не нашел. Непонятно для чего нужен рюкзак с черепом.
[Профиль]  [ЛС] 

kuraga_

Стаж: 14 лет

Сообщений: 2


kuraga_ · 02-Апр-14 23:29 (спустя 24 дня)

недавно с друзьями до 17-го этажа дошел..довольно неплохо...напомнило исаака
[Профиль]  [ЛС] 

Bavshvi

Стаж: 16 лет 10 месяцев

Сообщений: 7

Bavshvi · 08-Май-14 18:40 (спустя 1 месяц 5 дней)

Действительно, сначала кажется простой и скучной, но чем дальше, тем больше интересных ситуаций и приколов встречаешь. Играйте обязательно в компании. Уважение и почет разработчикам.
[Профиль]  [ЛС] 

radioin_head

Стаж: 13 лет 7 месяцев

Сообщений: 12

radioin_head · 20-Июн-14 15:04 (спустя 1 месяц 11 дней, ред. 20-Июн-14 15:04)

Shatunman писал(а):
61286126nougami Всегда игры делились на рпг,шутеры,стратегии,платформеры,казуалки.И тут ниоткуда вылезли инди с претензией на элитность.Это прежде всего игра для развлечения.Один из параметров оценки игры-ее графика.
А такой подход что раз сюжет есть значит графика не нужна ,приводит к деградации игростроя.
Зачем разработчикам напрягаться-главное придумать воспаленным мозгом замысловатый сюжет и механику.
На коленке склепать и все.
Вот тебе инди.
Никакого прогресса в графических технологиях и физике ,ии тогда не будет.
И хороший сюжет и в шутере можно сделать.Пример сталкер,прей.Или экшен фаренгейт.
У вас немного нарушена причинно-следственная связь. Графика - лишь инструмент для передачи и реализации более глубоких вещей. Допустим, как вы пометили: замысловатый сюжет и механика, я бы добавил еще атмосферу и динамику. Взгляните на FTL, например. Графика в данном случае лишь испортила бы общую атмосферу игры, а она там приближена к идеалу. Или, например, Braid. Если можно достичь всех, перечисленных выше, вещей без огромных затрат на графику, то возникает вполне логичный вопрос: зачем тогда эти затраты?
А вот корпорации действуют наоборот... Зная общую тенденцию рынка и приоритетов школьников, они понимают, что, вложив в графику, у них больше шансов окупить свой проект. Это как с фильмами М. Бэя - большие трансформеры, огромные взрывы, сюжет для имбецилов... результат -- огромные сборы.
Я бы предпочел малобюджетное, но грамотное кино, тупым, но эффектным роботам-инопланетянам. Что действительно в данном случае развивает кинематограф и игровую индустрию, додумывайте сами...
Вспомните про обертку от конфетки и саму конфетку: что определяет ее ценность, и что на самом деле развивает кондитерский рынок?
[Профиль]  [ЛС] 

gray233443876

Стаж: 15 лет 7 месяцев

Сообщений: 10


gray233443876 · 21-Окт-14 16:33 (спустя 4 месяца 1 день)

наконец-то я прошел ее. спустя пол года. оказывается мужик в телефоной будке может дать бластер. ему надо кидать предметы, он их берет в обмен. но не все, а те, которые ему понравятся. а рюкзак с черепом - это бомба, по ней надо мечом ударить и у нее загорится фитиль. черепа - это магия, у них у всех разное предназначение. некоторые превращают большого врага в безобидного, некоторые разводят скелетов ит.д.
кстати, описания в интернете не нашел, все из личного опыта.
[Профиль]  [ЛС] 

Gary Golden

Стаж: 10 лет 10 месяцев

Сообщений: 61

Gary Golden · 09-Авг-15 19:34 (спустя 9 месяцев)

yanselot писал(а):
62678410
Valdek2013 писал(а):
62476063Инди игры наоборот развивают игровую индустрию, являясь отличным полигоном для творческой мысли независимых разработчиков. Именно они питают и вдохновляют ведущих лидеров рынка свежими идеями в создании культовых шедевров. А тех кто считает, что за графикой будущее.. отправлю-ка я... поиграть в Dwarf Fortress. И пускай потом расскажут, в какой игре реализовано хотя бы 10% от тех возможностей, которые предоставляет сей шедевр. =)
Valdek, спасибо вы отлично подобрали слова. Инди игры это отличная платформа для реализации творческой мысли, со своей механикой и правилами. Когда есть вдохновение и рождается идея, ее нужно развивать и реализовывать как можно быстрее. В такой среде разработки- трата времени на создание крутой 3d графики идет в ущерб геймплею и грозит заморозкой проекта на стадии альфа/бета версии. (как например FortZombie)
К сожалению, школота при оценке игры мыслит одним "пикселем" мозга, опираясь к примеру на качество картинки. Нельзя винить людей в ограниченности их мышления, ущербные люди тоже имеют право голоса, и их приятно тролить.
Для тех кого интересует- небольшой списочек:
Risk of Rain
Rogue Legacy
Faster Than Light
Organ Trail Director's Cut
Sword of the Stars: The Pit
SWOOOORDS! - до 4х игроков на геймпадах
и уже упомянутая Dwarf Fortress.
Если знаете интересные игры, доведенные до полной версии, пожалуйста напишите. Терарию, майнкрафт, зомбойд писать не надо =)
В последнее время балуюсь играми Rim World и Prison Architect еще иногда запускаю OTTD, Corporate Lifestyle Simulator и Desktop Dungeons (настольные подземелья это просто ШЕДЕВРАЛЬНО!!!). Надеюсь, актуальный для Вас перечень.
Ответил бы раньше, но увы не было возможности восстановить пароль к старому аккаунту.
[Профиль]  [ЛС] 

intellect

Стаж: 20 лет 11 месяцев

Сообщений: 69326


intellect · 09-Апр-18 23:13 (спустя 2 года 8 месяцев)

скрытый текст
Ученик_77 писал(а):
60864348Размер: 226.1 MB | Зарегистрирован: 4 года 6 месяцев | .torrent скачан: 5,291 раз
Сиды: 5
226.1 MB · 1F746A5D06AB7C8729D241C877F9EC0D254572A0
./Legend of Dungeon_[RG Games]=Rutracker 226.07 MB
setup-1.bin 225.65 MB 236611629
setup.exe 434.33 KB 444759
☐ Особенности Релиза

☐ Релиз группы RG Games

changelog
    Change Log
    Version Zombie 0.82
    fixed some minor bugs and visual issues
    Version Zombie 0.8
    Fixed some textures in a secret place
    Fixed an inventory graphical error with hats
    Fixed a Monster multiplication bug after you get the treasure.
    Version Zombie 0.7
    Unlocking a class or returning with the treasure now disables the Tavern stairs to avoid a ton of bugs.
    Made the game harder when you try to collect a class and proceed further into the dungeon instead of returning.
    Fixed Boss Spawns not continuing after the first batch
    Version Zombie 0.6
    Fixed a bug with Pets and Wylds Tome of Vines causing pets to be perma stuck
    Fixed a bug with bullets hitting items on the ground
    Fixed some minor aggro bugs
    Version Zombie 0.5
    Bathrooms de-level you properly
    Fixed a bug where you could manage to drop your highfive and punch
    Made Tavern people untameable, harder to kill.
    Fixed pets coming out of the door before you.
    Fixed saving monster gold (chickens wont shower you with gold every time you load now)
    Updated the Steamworks end of things, should be better all around
    Added Steam achievements on Linux 64bit
    Fixed boss achievements on steam, there are 13 bosses now
    Version Zombie 0.4
    Fixed Inventory saving and loading for classes
    Fixed Blob Duplication save bug
    Fixed pets hesitating to cross bridges and deciding to jump into lava instead.
    Made the Lich and other bosses start summoning as soon as they see you instead of giving you time to kill them >:)
    Fixed stuff aggroing you even if you're being properly sneaky just becuase something somewhere else hurt them. But also made things come after you if you are making noise while being sneaky. Yes, this is mildly cryptic, sorry.
    Version Zombie 0.3
    Fixed a pet saving\loading bug
    Version Zombie 0.2
    Fixed Wolf dens attacking tame wolfs etc.
    Increased the likelyhood of cool rooms with stuff instead of dead ends.
    Version Zombie 0.1
    Fixed pets being hurt in doorways
    Fixed dieing after returning to the tavern giving you a different end message
    Fixed a secret achievement
    Nerfed the tiny blob attack area
    Fixed saving and reloading dead players
    Fixed the Bard double unlock
    Brick M. Stonewood now hidden in the dungeon to unlock
    Version Wraith 0.6
    Fixed what spawns after you save a class
    Fixed a mistake in the menu (meant to say Direct Mode, not Extended Mode)
    Version Wraith 0.5
    Added a Secret, check back on 1/22/2015
    Fixed some menu navigation stuff
    Fixed On screen keyboard bugs
    Fixed Resuming from a Seed Dungeon
    Fixed Inventory index order when dropping items
    Version Wraith 0.4
    Fixed Class doubling on unlock, Actually overhauled how unlocking works, its much better now.
    Added unlock sound and text notifications
    Fixed Unlock endgame bug
    Fixed Pets going up stairs
    Fixed boss coins spewing from doorways a few rooms later bug
    Version Wraith 0.3
    Added Finale music!
    Added Class stat descriptions
    Added a new super rare pet/monster
    Fixed a ??? unlock bug
    Fixed a major Steam Achievements/Stats bug
    Nerfed the Knight
    Adjusted the Bard
    Upgraded VR mode to OVR 0.4.4 will run in extended mode without the shortcut, but still works better with it.
    Added some stuff to make VR mode better
    fixed some input bugs with the menu arrow keys
    Version Wraith 0.2
    Changed VR mode to Direct only. Launch from the shortcut for it to work.
    that means it will be windows only until the Oculus SDK changes so I can fix it.
    Added Arrow and Enter key controls to the menu (so you can navigate in VR even if the controler isn't working)
    Fixed HUD size
    Fixed player unlock bug (i think? its hard to reproduce)
    Fixed Only one unlock win state at a time bug (now more than one class can be unlocked at once if you'd like.
    Fixed infinate loading after save bug
    Legend of Dungeon: Legend Heroes
    Version Wraith! (0.1)
    Added Unlockable Player Classes
    Knight
    Doctor
    Hunter
    Necromancer
    Ninja
    Wizard
    Bard
    Cowboy
    ???
    New Title Screen
    More Random Music! (Finale Music is coming soon)
    Major changes to how items\rooms spawn
    Added a handful of new weapons!
    Added Oculus Rift mode!
    Version 0.4
    Fixed the monsters stuck in doors bug
    Reset in the menu will now clear the current save
    Version 0.3
    Mac Fullscreen issues fixed
    Dinoman now employable
    Fixed non-tameable monsters
    Modified NPCs so pets wont attack them till they are hostile
    Made some changes to how steam acheivements and stats store
    Potions name properly on pickup
    fixed it so Potion colors are the same after loading
    Version 0.2
    fixes...
    Version Vampire 0.1
    Added Pets!
    Chickens & Rooster
    Cat
    Bear
    Wolf
    Dinoman, Garoof, and Terry can now follow you
    New Item get notification
    Added Giant Blob
    Added Giant Blood Blob
    Blobs now split into Tiny Blobs
    Added Snakeman
    Added Goblin King
    Added Pharoah
    Added Satyr
    Added Beholder
    Added Polyp
    Added Snake Summoning Book
    Added pet\highfive item next to punch
    Gave Pet and Punch icons
    Added Lost Kittens (non pickupable pets to rescue at your own risk)
    Added a loading screen
    Dungeon now loads only when you press resume, saves only delete on resume
    Kittens now have more colors!
    Terry the dwarf now gives tips
    Revised Dungeon Textures
    Fixed a bunch of things in saves
    Added default xbox 360 controller support while leaving custom controls in place. (for proper full controler support!)
    ====================================================================
    Version Unicorn
    -0.91 Extra Awesome RC
    Added new content to make your decend more fun to look at.
    Fixed the Shop, finally figured out why it tested ok, but didn't work in the real game.
    -0.9 OK, This is the ONE
    fixed the startup logo when loading saves
    fixed Mac controlers
    -0.8 STAHP
    fixed everything.
    running out of numbers.
    please stop.
    -0.7 MORE BUGFIX
    fixed gold dupe on save bug
    fixed reaper dupe on save bug
    fixed monster inventory save
    fixed onscreen keyboard joystick invert
    -0.6 Bugfixes
    fixed crate monsters save error
    fixed the shop double item error
    fixed a random item spawn duplicate error
    -0.5 Bugfixes
    fixed seed saves
    properly saves out items dropped in dungeon
    fixed a major hotkey item reset bug
    -0.4 Bugfixes
    Modified some of the moving stairs to not trap you.
    Made it so you can actually win and it will record your score >_>
    Fixed an error that was causing monsters to suicide in lava again
    -0.3 Bugfixes
    fixed saving powderkegs and a few other items
    locked saving of files to english on forien linux systems
    -0.2 Bugfixes
    removed some debug code that was messing things up ._.
    Added Exit Save and Resume!
    exiting the game will save your current progress. Reset will start the game over.
    Added Highscore access to the Options menu
    Added Achievements to the Steam version!
    Moved Mode switching to the main menu
    Fixed some secret things
    Version Tormenter 1.1
    Fixed the Devil, his kill text incorectly labeled him as a Minotaur :\
    Fixed rare controller setup bug
    Version Tormenter
    Revised Menu
    Added Holiday Stuff!
    Added a help screen
    Added game modes: Impossible, Seed, and Daily Dungeon
    Added Dungeon Tiles
    Added Inventory Hotkeys
    Door use now gradually colors doors
    Added Enable\Disable 60fps Target framerate
    Fixed the Book of the Devil summon bug
    Improved switch hitbox (so its easier to hit with most weapons)
    Fixed monsters from the previous room making aggro noises
    Moved the first step for downward stairs
    Fixed a handful of colliders
    Version Skeleton
    Fixed a Secret thing
    Fixed the Vampire not re-aggroing after bats
    Added Minotaur's rare item
    Added The Devil's rare item
    Added Shotgun
    Added Sickle
    Added Katana
    Added tons of new sound effects
    Made light potions more awesome
    Doors now tint if you have been through them once.
    AI is now aware of Lava! (finally!)
    Made some tiles not spawn at the ends of rooms (like the lava bridge)
    Blacksmith Upgrades suck less
    Moved version name into the options menu
    Version Beta Robot
    Fixed 4 Controllers bug!!! All 4 controller d-pads work all the time now
    Fixed The Traveler... he is no longer afraid of some things?
    Fixed Vampire death time, he'll pop as soon as all his bats are dead now
    Fixed door spawning monsters (less bats and snakes)
    Fixed a rare multiplayer fall off the map bug we found at PAX Prime
    Fixed Player Ghost skull disappearing on inventory button press
    Fixed coin sound getting too loud
    Moving blocks now lower volume with distance
    Books now have unique names per run (like potions)
    Set a target framerate of 60fps, to stop some PC's from trying to render at a billion fps and burning out their processor.
    Improved Shadow of flying enemies (so its easier to see where they are)
    Moved Ghost attack box back a bit
    Added full charge swing effect
    Floor switches now light up Michael Jackson style, instead of moving.
    Colorized Stat readout
    Revived players now come back with 5hp
    Potion effects now link to stat colors (now with rainbow barf!)
    Monsters now like favorite things more then attacking you
    lined up monster attack animation to damage better
    Made spraypaint a little more common
    Players who return with the treasure get +1k gold
    Did some balancing
    Started adding some new sound effects
    Version Beta Potion
    Made The Blacksmith actually work again... >_> sorry about that
    Blacksmith is now only 25g so... thats awesome.
    Gambler is now worth it? Gold returned is always more then 50g... instead of nothing,
    you get a random crate (may contain monsters)
    You can now get coins that fall under the Gambler
    Stuff that drops from Gambler crates now stays in the room if you leave and come
    back.
    The Traveler now attacks if you hit him.
    Fixed the red secret doors.
    Fixed Secret doors getting stuck... again.
    Fixed the low ceiling big tile bounding boxes.
    Fixed a spelling error.
    Firesword fire doesn't spread now.
    Fire no longer burns out if the game is paused.
    Fire spreads slightly slower.
    Did some optimization that should speed the game up a little.
    Version Beta Orc
    Doors you enter from will be lit from the back until you leave the room.
    Improved Item response time (should be instant on release of attack!)
    Improved the way player and item light stats work
    Blacksmith now costs 100 gold
    Gave the Traveler proper text
    Items glow a bit on the ground so you don't miss them
    Added Gambler NPC
    Added Local Highscore!
    Added "got treasure" * signifier to the scoreboard
    Added Scoreboard sound effects
    Added Real "Set Player Name" Menu
    Added Ghost
    Added Blood Blob
    Added Arasmas
    Added Bazooka
    Added Flame Thrower (and the ability to light stuff on fire!)
    Added Code Hammer
    Added Fire Sword
    Added Gerbil
    Added Flare Gun
    Added Remote Control
    Added the Pen
    Added Penguin
    Added new potion, you'll know it when you find it
    Added NPC not enough gold sound
    Modified the stat readout to display def and str for each item and yourself
    Doors now flash before a monster comes out
    Soul Orbs time out
    Made the kitten summon book very useful
    Altered some defence balancing
    fixed the Random Spawn book to be more dangerous to use
    fixed Merchant death text
    fixed jumping off secret door blocks
    fixed the Vampire sometimes dying outside the room bug
    fixed Kitten wear compression bug
    Made some big balance changes to when monsters appear
    Nerfed Blobs
    Nerfed the Eye
    Made the Grim Reaper worse instead.
    The dungeon now refills with monsters after reaching the treasure... good luck!
    Version Alpha Nymph
    Version 2 Fixes:
    {
    Fixed Vampire boss from becoming unkillable and spawning infinate bats.
    Changed lowest resolution to 640x480
    }
    Added NPC's!
    Item Shop
    Blacksmith
    The Traveler
    Added Gorgon (careful, saps speed)
    Added Bombling
    Added Gloom
    Added Unicorn Boss!
    Added Vampire Boss!
    Added Random Summon book (use at your own risk)
    Added Crate Summon book
    Nerfed the Succubus, she was OP
    Nerfed the Enchanted Skeletons, what was I thinking?
    The Eye spawns later now
    Changed how items dropped so they don't get stuck on you anymore
    Fixed doing damage from doorways (so you can't attack through those walls where
    monsters cant get you)
    Fixed the orb count needing one too many to revive
    Fixed Blobs loving on switches and boxes
    Fixed Monster effects (like sap strength) happening even if you don't take dmg from a
    hit.
    Turns out I forgot to add the Dragon Helm, Fox & Kitsune Mask to the item spawner,
    fixed.
    Moving blocks in other rooms no longer make noise and shake the screen.
    Niceified some of the older sprites
    Made apples bounce
    Version Alpha Minotaur
    Version 3 Fixes:
    {
    Bullets now do 500 damage, guns are awesome again
    Vines are no longer summonable from doorways
    Fixed the Soul count up... it was still counting to 5 every time :|
    Fixed Bullets getting stuck on Vines
    Fixed Monsters not attacking good Monsters at all :\
    Fixed able to click menu options while setting controllers
    Fixed Giant Enchanted Skull from shooting Peas from his eyes XD
    Fixed Blobs, heasitating to pick up apples and stuff
    Removed Particle Physics from magic missiles etc (wasn't doing much and
    slowed the game down for a lot of people for no reason)
    Fixed a dropped Sword Speed bug
    Increased the analog controller deadzone, should work better for analog
    controls now
    }
    Version 2 Fixes:
    {
    Fixed Monsters not aggroing good Monsters
    Made Zombie Hands and Goblin hats drop less
    Finally properly fixed the Filth so he doesn't sparkle
    Nymph stops attacking after she puts you to sleep
    Assigned the Ultra Wraiths to kittens
    Fixed new dropped Potion Colors
    Rogue Hood works now
    }
    Updated the default controls 'Previous' = S 'Drop' = D
    Added Wyld's Tome of Vines
    Added Cleaver
    Added Filth Scepter
    Added Crowbar (you know because we got Greenlit!)
    Added Bunny Band
    Added Kitsune Mask
    Added Wolf Mask
    Added Goblin Hat
    Added Pirate Hat
    Added Safari Hat
    Added Sakkat
    Added Zombie Hand Hat
    Added the Bumble Lord Crown
    Added New Potions: Illuminate, Darken, Stone Skin, Brittle Bones, and Slow
    Added Danos Blade (levels up from a knife!)
    Added Dragon Helm
    Added the Sultans hat
    Added the Sultans cup
    Added Rogue hood (makes you sneak!)
    Added Beam Visor
    Added Giant Sword
    Added Birthday Cake
    Added Party Hat
    Added the VirtualKid
    Added the Pharaohs Khat
    Added the Owlicopter ...yep
    Added an Soul counter for ghosts
    Ghosts now need more and more souls each time they die
    Removed Item poof's, they were buggy and didn't add much
    Trolls no longer have old swords.
    Fixed the spraypaint acting as glue on a secret door
    Monster death blow animation now completes (instead of them just bumping into you and
    death)
    Crates now break from fire, lava, crushing
    Optimized monster attacks
    Fixed the Tavern Gold dupe bug
    Nerfed the Pea Shooter, now shoots peas.
    Kittens now spawn Ultra Wraiths, Ultra Wraiths have no XP.
    Version Alpha Lich
    Added Punch! you can now attack with no weapons.
    Added Fez
    Added Lich Crown
    Added Turban
    Added Musketeer Hat
    Leaving the double doors in the Tavern now activates players, deselect them for play
    by putting them back in there.
    Fixed the camera shake offset bug
    Fixed the eating apples to fast wastes an apple bug
    Fixed the spraypaint invinciblity bug (and made some optimizations to hit checks!)
    Fixed Hell Portals, they will now only spawn a max number of demons instead of
    crashing the game
    Moving Doors will now crush you and monsters to death
    Skeletons now drop only 2 XP... sorry
    Fixed the way resolution is saved and set (will hopefully fix the 100x100 bug!)
    Made the GUI shrink for lower resolutions
    Swapped colors on the damage counters (red means you're hurt now)
    Fixed the monster stuck above doors bug
    Made Guardians pushable so they don't block you from getting out of a door
    Fixed the spelling of Fuchsia
    Changed Basic Sword to just Sword (so dropping and pickup don't change the name)
    Fixed the 4 players in a secret door bug
    Fixed the Zombie hand double kill / double unslow bug
    Fixed Waterfall sound still playing when the window was out of focus
    Fixed Kittens so they don't hide inside other hats when you hold them
    Fixed the hold item with your elbow bug
    Fixed a bug where monsters stopped spawning from doors
    Moved the Lantern to a table so it's more obvious you need to grab it
    Enabled assginable mouse buttons and wheel for controlls
    Changed Mac Fullscreenmode to 'Capture Display' hope thats better ._.
    The turbo shatner 2000 no longer rolls on the floor
    Version Alpha Kitten
    Randomized Dynamic Music!!!!
    Flaming Cowboy hat has light and does a little damage if you get in the fire
    Fixed the Magnet, works on all items properly now
    Fixed Monsters breaking boxes
    Fixed the first use after sleep bug
    Added the Eye... attacking the Eye is not advised.
    Warlocks now like Magic Missile books
    Wraiths Sap XP on attack (level down is possible)
    Mummy's Damage held items on attack
    Nymphs will put you to sleep on attack (and then de-aggro)
    Succubus Saps Strength on attack
    Filth causes confusion on attack
    Enchanted Skeletons (dropped from the Giant Creepy Skull) will mess you up yo
    Monsters can now light powder kegs!
    The scoreboard scores will now time out after one week
    Instead of fixing the Kitten stack hat bug... I have decided Kitten compression is a
    feature.
    Version Alpha Jelly
    Added Item Stacking - Any Item without stats will now stack like apples (Potions,
    Beer, Kittens)
    Fixed a bunch of Charge up Attack bugs!
    Made Melee weapons more responsive
    Added pull back animations to the sheilds (so you can tell when you are charging)
    Fixed the crazy Magic Missile spam sound
    Fixed the Level Up stat change
    Fixed the Kight Helm Icon
    Fixed the Saber attack distance (was actually a bigger problem then that)
    Fixed the Volume arrow direction... derp
    Fixed the back wall in the Treasure Room... you can totaly get the treasure and fall
    off the map in the last version.
    Lava now does 50dmg.
    Made the Esc key always go back to the menu even if you set the key to something else
    Put the SprayCan's back in... oops
    Grim Reaper Spawning book now exceedingly rare
    Made some balancing adjustments to the lower floors (Some monsters needed a lot more
    HP, saw a few people one shot killing a deep minotaur? That's not supposed to happen
    :D)
    made the Giant Creepy Floating Skull more scary (he was seriously underpowered
    before)
    Version Alpha Imp
    Complete GUI Overhaul
    New look
    Stats flash when they change!
    Selected item is centered
    Dungeon Resolution Overhaul - Changed every brick in the dungeon to be closer to the
    players resolution
    Disabled the placeholder music, the new dynamic music is nearly done! (but not yet)
    Added attack charge up! Charging doubles your attack strength, and slows you down
    Added attack gravity, you can do tons more dmg while falling
    Added attack damage floating text (so you can see exactly how much you are attacking
    for)
    Started some optimization - less lock up when fighting tons of monsters with tons of
    skeletons
    Re-resed XP and Dropped Apples
    Upped the amount potions can heal you
    Killing Kittens, or allowing them to come to harm will bring death times ten.
    Added more Dungeon Tiles
    Added 4 New Summoning books
    Added 2 New Magic Missile books of differing power and speed
    Added 4 new Melee weapons
    we have so much more content to add still! A lot of it is prepped to be added
    for the next version already!
    Added a bunch of little particle effects to make the game more juicy
    Added Succubus
    Added Filth Demon
    Added The Devil (Boss)
    Added Guardian
    Added Droid
    Added Screenshot and Menu\Pause key setup
    Fixed the Polymorph Zombie Hand bug (for real this time)
    Fixed the Zombie Hand makes you fly bug
    Fixed the Giant Floating Skull bump map
    Fixed a few empty death reasons for the highscore
    Fixed pressure plates from triggering things in other rooms
    Fixed that one spot where you could push things through the wall, with the stairs and
    the door?
    Fixed the spot in the tavern the ghost could walk through
    Removed "Cursed" from appearing on magic books (all magic is cursed)
    Changed "Cursed" to "Clumsy" to make it less confusing (it lowers your defense)
    Sleep now heals you a little
    Made the Grim Reaper more scary
    Version Alpha Hell Bat
    Switches! turn things on and off in the Dungeon
    Switchable Fire
    Switchable Doors and moving blocks
    Fire now does damage
    Lantern now has a tiny attack
    New Tiles
    Made more dark, but not completely dark rooms
    Upgraded Credit text
    Improved Item distribution
    Added better Scoreboard protection
    Changed Stairs down so it wont pool monsters
    Fixed Flightless flying things
    Fixed the Lich Summoning sounds happening offscreen (mostly)
    Fixed the Fail to make the scoreboard bug
    Fixed the default player names to Player 1... to avoid confusion
    Fixed Good Skeletons deleting by walking into the door
    Made the logo\menu look more fancy
    only high level monsters appear now, so you can get an idea of what lies in
    the depths
    Nerfed Goblins... they were driving me crazy
    Version Alpha Goblin Fix
    Fixed the secret door bug
    Fixed the Inventory lockup bug
    Version Alpha Goblin (nothing starts with F)
    In an attempt to create more diverse scores:
    Added Small Coins (worth 1g)
    Added Gems (worth 100g)
    Coins are now worth 10g
    There is now WAY more gold in the dungeon
    XP Orbs now fade to red as they get closer to disappearing
    Tavern Character - Benjamin Gifford
    Added 'Sexy Trex' Hat - ...it's a backer request...
    here this might explain it? http://www.youtube.com/watch?v=NrDG4sPul8w
    Added Evil Koala Hat
    Added Steampunk Hat
    Added Magnet Hat (Draws items towards you)
    Added Kittens!
    Potions now have a color name
    Monsters now have a chance to drop particular items\monsters\etc
    Monsters now like particular Items, will run and grab them, and maybe use them.
    Monsters have an inventory
    Added Tormenter
    Added Troll
    Goodguy NPCs now die in Lava
    Fixed the stuff falls through floor and walls bug (mostly)
    Objects that fall through will float back to the dungeon.
    Lava now deletes items
    Shield works better
    Fish now has bubbles
    Version Alpha Executor
    Added Online Score Board!
    Understand this isn't the complete online scoreboard.
    There is no abuse protection enabled at this point, so I'm counting on you
    guys to be cool.
    Expect fairly frequent wipes, modifications, and bugs. If you really want a
    record of your score, f1 is screenshot
    New 'killed by' text
    Winning now brings up the Highscore
    Highscore now exits with the Use\Attack button
    Increased the amount of monsters that spawn, decreased item spawns
    Monsters now drop XP! Orbs time out after a while, so grab them quick
    Revised XP distribution
    Players now properly start with 0 gold
    Fixed Beer death message (but not the resurrection inventory bug)
    Fixed Powder Keg death message (for when you blow yourself up)
    Warlock no longer changes direction when hit
    Crates have a chance to drop 5 apples
    Version Alpha Dwarf
    Fixed Resolution Change on Rest Bug
    Fixed Controller Setup / Menu Bug
    Fixed Polymorph Zombie Hand bug
    Fixed Sword of 5k Blades icon
    Sleep time reduced
    Revised Item Distribution
    Revised Font
    Revised Lighting
    Revised Fire Particles
    Powered Up Magic Missiles
    Nerfed Zombies
    Weapon - Powder Keg (pickup to carry, drop, light with weapon)
    Hat - Kizler Helmet
    Hat - Flaming Cowboy Hat
    Version Alpha Cyclops
    Bugfix - Robots don't spawn in doors
    Tavern Character - The Sultan of Coffee
    Boss - Giant Creepy Floating Skull
    NPC - 100 Rogues Bruiser - incomplete
    NPC - Garoof the goat - incomplete
    Monster - Plants Vs Zombies Pea-Shooter
    Monster - Plants Vs Zombies Ducky Tube Zombie
    Monster - Plants Vs Zombies Conehead Zombie
    Weapon - Sword of 5000 Blades
    Weapon - Americorn Shield
    Hat - Plasma Ball Hat
    Hat - Fish
    Hat - Turbo Shatner 2000
    Hat - Cthulhu
Добавлена новая версия. Version Skeleton —> Zombie.
[Профиль]  [ЛС] 

Гоняло

Стаж: 17 лет

Сообщений: 556


Гоняло · 11-Апр-18 00:18 (спустя 1 день 1 час)

на последнее обновление нод ругается
[Профиль]  [ЛС] 

slobanovs

Стаж: 12 лет 9 месяцев

Сообщений: 1


slobanovs · 11-Июн-20 16:31 (спустя 2 года 2 месяца)

На раздаче нет никого... А так хотелось поиграть) Вернитесь, люди!
[Профиль]  [ЛС] 
 
Ответить
Loading...
Error