Системные требования: Операционная система: Windows 8 + (x64)
Процессор: 3.2 GHz Dual Core Processor
Оперативная память: 4 GB
Видеокарта: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM, DirectX: 11
Место на диске: 8,5 GB
Дополнительная информация: Please make sure that you have the latest VC package installed, and - if you're using Windows 7 or 8 - that you have the KB4019990 update applied.
Описание: Industries of Titan — стратегия, градостроительный симулятор, действие которого происходит на Титане, одном из спутников Сатурна. Создавайте обширный промышленный город, стройте мощные фабрики, соперничайте с конкурирующими корпорациями и внесите свой вклад в развитие промышленности Титана! В роли директора новой корпорации при поддержке таинственного и неумолимого Совета вы получаете в своё распоряжение штаб-квартиру в недружелюбной атмосфере Титана. Здесь вам придётся сдерживать натиск безжалостных повстанцев и исследовать руины забытой цивилизации, при этом заботясь о благополучии спонсоров. Совет возлагает на вас большие надежды. А хватит ли вам способностей для настоящего процветания?
Особенности:
Придумайте дизайн Вашему городу и начните превращать его всего лишь из нескольких небольших зданий в массивных Метрополис!
Настройте производственные линии внутри ваших заводов, чтобы переработать сырьевые ресурсы в ещё более мощные инструменты и здания
Найдите баланс между потребностями ваших работников, ваших заводов и ваших зданий для создания мощной, эффективной экономики
Придумайте дизайн интерьеров ваших линкоров с помощью стратегического размещения оружия, щитов, подруливающих устройств и т.д., чтобы уменьшить слабые места и максимально повысить боеспособность
Побеждайте врагов с помощью линкорного тактического боевого, технологического превосходства, политического влияния или благодаря обычной производственной мощности заводов
Исследуйте руины и извлекайте из них артефакты погибшей древней цивилизации.
Находите и уничтожайте скрытые лагеря повстанцев, расположенные по всей карте.
Играй «в реальном времени с функцией паузы»--играй в предпочитаемом темпе!
Создано командой, которая создала для вас Crypt of the NecroDancer; арт -- Sir Carma и Nick Gunn, музыка -- Danny Baranowsky; аудио -- Power Up Audio.
It’s possible to reach a state of the game where the resources in the HUD do not reflect the resources in local storage of Storage Containers and Facilities, causing a softlocked state where no progression can be made
Thanks to helpful forums user Arcalane we may have found a fix for at least part of this issue!
Using the drag and drop priority menu while streaming with OBS causes OBS to focus on the UI element instead of the game, resulting in a blank screen
Sound can become glitched and start stuttering - currently reloading your game will solve the issue.
Citizens often do not lie down in their conversion capsules correctly, instead lying down outside or on an angle.
Details button on Energy related UI refreshes too frequently, making it difficult to view
Loading a save that was made while leaving or entering a Building will cause the map to be completely blank on load
If the game plays multiple sounds at once (ie Energy flickering on and off) it can cause audio issues
Some UI issues with the Employee Assignment buttons on connected Smokestacks and MInes
Connecting a building with a power grid inside can cause devices inside, including Industrial Outlets, to go offline
Monument Influence gain is not working as intended and does not currently increase the amount of Influence gained
It’s possible to gain more employees than you should be allowed to support
If playing at a lower resolution, some elements of UI will overlap
The step of overlapping a Factory and HQ with an Energy Pylon sometimes does not autocomplete
Rebinding keys does not work until the player has actually started a game and rebound the keys from within the game itself
If the dismantle of a device is queued but not immediately carried out, boxes from the dismantle are copied to other floors of the building containing the device.
Loading a hardcore mode game may result in a blank screen until a building is entered and exited Fixed issues as of 0.1.5:
Prevented the connection of a building that was undergoing upgrade which resulted in a crash
Fixed soundtrack not playing correctly and cutting out suddenly
Fixed some more crashes related to pollution generation
Fixed pollution overlay not appearing correctly
09.07.2020: Игра обновлена до актуальной версии 0.2.31
Список изменений:
Update v0.2.31: Transportation 2.0 is here!
Transport Hubs now have a radius of control – roads must fall inside the radius for them to be used in a job
Transport Hub UI also shows stats related to how often trucks are used, the range of the Transport Hub, and more
To help with visualizing, we’ve added a Transportation Overlay that displays the radius of the Hub, which buildings are connected to your Roads, and the flow of traffic on those Roads
Transportation overlay is now displayed when selecting the Transport Hub
Trucks now require fuel to be used – your Transport Hub will store fuel for Truck use. If you don’t have enough fuel stored, your workers will travel on foot instead of using a Truck. The amount of fuel required depends on the distance the Truck must travel
Trucks now generate pollution when they are used
Transport Hubs can now be connected
Improved truck pathing! Trucks will now make left turns and in general make smarter decisions
Added some basic stats to the Transport Hub UI panel
Travel range – describes the range of the Transport Hub
Times used – how many times trucks have been used instead of walking
Fuel used (min/max) – of all the trips, the amount of fuel used on the shortest and the longest trips made
Speaking of fuel…
We’ve added a entire new mechanic – Xethane
Xethane is plentiful on Titan’s surface, and continuously flows out of Sinkholes and Crevices. Fuel Fabricators and Turbines need a steady supply to generate Fuel for your City
You can now select both Sinkholes and Crevices to see their Xethane output
Xethane overlay exposes the flow of Xethane and shows you hotspots for Xethane generation – place your Fuel buildings in high-Xethane areas to maximize your output
The more Xethane on a tile, the higher yield that tile will offer
Added a stat “Recent Fuel wasted” to Fuel Turbines and Fabricators, to let you know how much fuel is not going to storage
We can’t talk about the atmosphere without talking about pollution.
Clean up your pollution with the new Air Purifier building (if you can afford it)
Prevent citizen deaths and clean up the air in a radius that increases with Upgrading and Connecting
Strategize your city – the Air Purifier will clean up both Pollution and Xethane, so make sure it’s far from your Fuel Turbines!
Added SFX to the Air Purifier
We’ve fully overhauled our Pollution code, changing the way it generates, dissipates and spreads
We’ve also changed the way the pollution overlay looks! Let us know what you think
Pollution overlay is now displayed when selecting the Air Purifier Rebels, Rubble, and Resources – Oh my!
When your Buildings are destroyed by Rebels, they will now turn into “Destroyed Buildings” rather than Empty Plots. These Destroyed Buildings can be salvaged for leftover resources, which lessens the impact of losing your city a bit!
You can see what the building used to be before destruction on its UI panel when selected
Player owned Rebel tiles now count towards the total net worth of your Corporation, which changes how difficulty scales – the more Rebel Camps you take over, the harder they’ll fight!
Added a slider to Mines – you can now choose how many resources can be stored in the Mine local storage before sending an employee to pick them up. If you want to set up a truck route to empty mines, try setting the slider to 5. This way, trucks will make a full delivery to storage instead of delivering one mineral at a time
🪐 You can now claim Empty Plots and Resource Patches while in Building Placement mode if you have enough influence to claim them. Simply select the building you want to place, and then choose an Empty plot you don’t already own Influence will automatically be deducted if you can afford it
If you’re placing a Mine and claim a Resource Patch, the Mine will automatically target the patch
If a Resource Patch already has an Employee assigned to mine it by hand, targeting with a Mine will automatically remove the Employee and let the Mine target that patch instead
Added a flag to indicate that a building or device is not constructing due to excess resources or waste on the construction site, but could not be cleaned up due to storage being full Music to Our Ears
New Danny Baranowsky track: Visions. Give it a listen in your jukebox! Take snapshots of your majestic city
🪐 Photo mode is here! Screenshots are located in %localappdata%\Titan\Saved\Screenshots. Show off your cool shots in the discord! We upgraded our game engine from UE 4.22.5 to UE 4.25!
This was necessary to prevent two extremely common crashes that would not be solved otherwise (having to do with WWise and Unreal Engine themselves, could not be fixed on our end without upgrading). This was a lengthy process but worth the time it took. If you are a Windows 7 User, you will have to upgrade to Windows 10 for the time being. This is a free update from Microsoft
Made some big changes to the way the game handles disabling and enabling devices and buildings – prevents sound starvation issues and improves stability
Some visual changes after upgrading the engine:
Main menu visual additions – sun flares, background ships, lens flare
Changes to how advertisements are randomized on billboards found on many different devices and buildings (random movement, speed, etc)
Moved the location of billboards on some buildings to prevent clipping with scaffolding
Ruins display wear and tear, have more variations
Energy Depot now displays how full it is (similar to battery and fuel tank/silo)
Defensive Turret radius is a little more transparent than before
UI and General Updates:
We’ve added a new tab to the City Construction panel – Logistics (contains Roads, Transport Hub, and Storage Facility)
Added a new loading screen image
🪐 We’ve finally made some changes to the way the game is displayed for widescreen users – you can change to Wide-Screen mode in the Graphics settings. This will prevent the zoomed in look that some people have been struggling with.
🪐 We’ve finally been able to optimize our UI layout to reliably support resolutions as low as 1280×720. There may still be some small bugs here and there, but please let us know what you think! Don’t forget you can adjust the scale of the UI in the settings.
🪐 Added a confirmation for quitting the game/quitting to main menu while in-game
🪐 Added a Disable/Enable switch to the Monument
🪐 When selecting a device or building that is on a different grid, the Grid UI in the HUD will now auto update to display the currently selected grid. This is also an option that can be changed in settings Balance changes:
Trucks are 33% faster
Transport Hub range is +1 tile bigger
Pollution on death of Rebel ships and Buildings
Much lower Pollution damage to Citizens
Decreased the capacity of Fuel Tanks and Batteries by 20%
Decreased the build time of Roads from 18 seconds to 6 seconds
Added an additional two decimals to the amount of Xethane or Fuel in the air when viewing the UI panel of any tile Fixed Issues:
Many, many hours of fixes dedicated to getting the game running in Unreal Engine 4.25, as well as many fixes to the new features we’ve added!
Fixed upgraded Transport Hubs not being registered correctly, thus preventing use of trucks after upgrade. This change will apply to old saves as well (should retroactively fix them)
Fixed tile detection being blocked by flags
Fixed Rebel buildings having a Copy button
Fixed Mines not depleting Resource Patches correctly
Fixed Mine target connector not being refreshed when changing target after a patch ran out of resources
Fixed a handful of typos
Fixed a storage issue with Smokestack (internal storage was inaccurate)
Fixed a materials issue with Mine markers on patches and nodes
Fixed Resource Patches becoming locked when connecting a Mine that was mining the patch
Fixed Factories being allowed to connect when a device inside was under construction
Fixed hotkey reassignment not working for Buildings
Fixed Rebel Camps and Next Attack Timer not being set up correctly when loading a game
Fixed unburrow visuals not stopping
Fixed building outline still being visible in photo mode
Fixed overlay not being restored correctly when leaving photo mode
Fixed Employee teleporting to the edge of the map if a job was cancelled while they were transitioning from inside a building to driving a truck
Fixed UI elements not being removed in photo mode
Fixed crash in UI from Transport Hub
Fixed a crash in the tutorial manager
Fixed issues with overlay appearance
Fixed fuel not transferring when upgrading or connecting a building
Fixed outlet in a connected factory that isn’t overlapped entirely by a pylon not receiving power from a grid outside
Fixed disabled Energy Pylon relaying power incorrectly when a generator came online
Fixed LV2 Transport Hub causing a crash if destroyed or upgraded again
Fixed local storage of buildings being deleted when upgrading or connected
Fixed dismantling a storage device decreasing available storage by too much
Fixed dismantling a storage device containing resources inflating the storage space accidentally
Fixed being able to cancel or pause a construction when the job was already completed
Fixed resources from cancelled upgrade of Conversion Center being incorrectly added to local storage
Fixed jobs being cancelled twice when dismantling buildings, causing side-effects like extra waste being added to the HUD
Fixed a couple miscellaneous storage issues caused by dismantling storage devices
Fixed Employees not being released from construction jobs when paused
Fixed road tiles destroyed in an attack not refreshing other road tiles
Fixed being able to buy tiles in building placement mode when the player couldn’t actually build on them (tiles containing ruins etc)
Possible fixes to about 5 different rare crashes
Fixed Ringshine coming in mid song instead of playing an intro
Fixed Monetization SFX playing incorrectly
Fixed Monument not enabling/disabling correctly
Fixed Connected Smokestack being too dark when disabled
Fixed Ruins levels not displaying correctly
Fixed a super common crash caused by upgrading buildings that contained resources
Fixed a crash caused by unassigning an Employee from a Resource Patch while they were mining and then saving and loading
Fixed Employees teleporting out of buildings when assigned to certain tasks
Fixed storage inside of storage buildings (including Smokestacks and Mines) being broken during the enable/disable change because they were not being ticked like normal devices
Fixed resuming device construction from pause when an Employee was not near causing a couple issues like permanently stuck Employees, devices being constructed without an Employee assigned, and Employees standing at the edges of a building to complete construction
Fixed Employees teleporting to their next fulltime job assignment if they had been interrupted while moving to a previous fulltime job assignment
Fixed a memory clean-up fix from a few versions back not working correctly due to some new code
Fixed LV2/3 Mines playing their animations when there was no Employee assigned
Fixed some in-world pause flags not being removed when a paused job was cancelled (still exists for dismantle)
Fixed grid dropdown in HUD trapping spacebar
Fixed ‘set target’ mode not being exited correctly when upgrading, connecting and dismantling a Mine
Fixed local storage being deleted if a building with resources stored was dismantled
Fixed being able to double enter buildings by clicking on the “storage full” flag while already entering building
Fixed resources being incorrectly reserved if a job was cancelled or paused before Employees picked them up from the storage containers
Fixed pathing nodes not being cleaned up quickly enough between games, meaning that old pathing still existed, potentially causing a crash
Added some checks to prevent a crash
Fixed ship outline being visible in Photo Mode
Fixed crash when loading a smokestack that had been dismantling
Fixed Employee being removed from Air Filter when upgrade completed
Fixed “outside command territory” flags not displaying correctly for all buildings
Fixed “not enough fuel” flag not displaying on Transport Hub when there was not enough for trucks to travel
Fixed storage jobs not always being correctly assigned to Employees, allowing them to be free to complete other tasks (caused trucks to become stuck on the road)
Fixed photo mode UI not stretching to fill the screen
Fixed XML for Air Purifier construction materials
Fixed Energy Relay SFX
Fixed Air Purifier not having a thumbnail on its UI panel
Fixed stats being lost on Transport Hub when upgraded or connected
Fixed overflowing UI on Air Purifier UI panel
Fixed getting stuck in Set Target mode when upgrading/dismantling a Mine via hotkey
Fixed Monetization Station SFX not playing at the correct times
Fixed vertical grey line on devices showing when there was no flag to display
Fixed connect tooltip displaying an error message if outside Command Range
Fixed alignment with Cutscene Skip and Subtitles in opening cutscene
Made some changes to code to avoid crashes caused by incorrect flag cleanup upon deletion
Made some changes to UI refresh for stability
Made some small tweaks and fixes to Pollution Overlay
Fixed Relays, Pylons and Outlets not relaying energy when there was no free energy on the grid
Fixed autosave timer running when the game was paused
Fixed connected Mine not generating pollution from both tiles
Fixed construction starting without an Employee if all construction requirements were met when the building was placed
Fixed Transport Hub not displaying trucks from both Hubs if connected
Fixed Employees standing in the wrong location when dismantling Roads
Fixed a rare crash (thank you for sending your reports!)
Attempted fix of another rare crash
Fixed unchecking a resource from storage while Employees were removing resources from storage could cause remaining resources to be stuck in storage until unchecked/checked again
Fixed cancelling construction not releasing Employees from their jobs
Fixed Employees getting stuck in their jobs when a device was placed in an inaccessible location (broke pathing)
Fixed pause flag having a shadow
Fixed credits tooltip not updating correctly
Fixed max capacity of buildings not being correct occasionally
Fixed trucks being purchasable if Transport Hub was full and a truck was doing a job
Fixed warning flags not being hidden immediately when exiting to main menu
Fixed a couple UI overflows on UI panels
Fixed yellow grid flashing when selecting Transport Hub for the first time
Fixed a crash occurring when dismantling a smokestack with waste inside after loading the game
Fixed priority jobs being broken
Fixed a couple typos
Fixed construction getting stuck in some cases when bringing resources
Fixed missing ground tile when saving and loading during the construction of a building
Fixed bridge being left behind when dismantling roads
Fixed saving the game resetting the priorities of some jobs, resulting in stuck or delayed constructions
Fixed device tooltips not showing their hotkeys
Fixed lefthand panels overlapping the Overlays UI at the bottom of the screen
07.11.2020: Игра обновлена до актуальной версии 0.6.2
Список изменений:
Update v0.6.2: indicates changes due to community feedback!
Added a keyboard shortcut to enable and disable buildings and devices ( P )! This can also be customized from the settings menu if you prefer a different key. FIXES AS OF 0.6.2:
Fixed a fractional resource error when dismantling a functioning smokestack
Fixed a crash that occurred sometimes when exiting the game
Fixed a crash that occurred when Rebel ships didn’t finish rotating to their target and ended up flying off the map instead of towards the city
Fixed trucks being permanently reserved when a truck was leaving a job site to pick up more resources
Fixed hull HP not showing full width background
Fixed a shader issue when game was in low-FPS mode
Fixed trucks being incorrectly reserved if standing on a specific tile on the second floor of a building and given a job to pick up resources outside the building
Fixed trucks getting stuck after upgrading a Transport Hub (again)
Fixed burrow button showing 1 credit when the cost of burrow was over 999
Fixed some states not being cleaned up when launching a ship
после нескольких часов игры начинает частенько вылетать, причем если вылетело 1 раз, то с большей долей вероятности на всём сохранении одной игры можно поставить крест. Первые несколько часов прошло без вылетов. ***UPDATE***
Может кому поможет если кто-то столкнется с вылетами из игры (версия за Апрель 2020).
Уменьшил частоту автосохранений до 10 минут и удалил все ранее созданные сейвы, после этих манипуляций вылеты пока прекратились, около 2 часов без вылетов. ***UPDATE***
Походу корень проблем с вылетами был в смоге, который вырабатывал завод по производству мусора. Как только начались вылеты я загрузил последнее сохранение и отключил мусоросжигательный завод, вылетов больше не было, хотя до этого при всех загрузках вылеты повторялись. Судя по ченджлогу новой версии - Fixed some more crashes related to pollution generation, данная проблема должна исчезнуть или частично исчезнуть. P.S. об игре
скрытый текст
По игре скажу что хоть она и прикольная, но если в неё поиграть 1 день, легко разбираешься во всех тонкостях и игровой процесс начинает надоедать своим однообразием. Короче на следующий день она может вам надоесть... Даже трудно представить что должны придумать разработчики чтобы их долгострой в будущем стал интереснее, возможно появление мультиплеера и создание каких нибудь заводов техники для наземной атаки и обороны, но в таком случае игра превратится в обычную стратегию по типу RedAlert и Starcraft. От себя скажу, что если бы я её купил, то явно деньги потратил бы зря... Спасибо торрентам, а в частности Рутрекеру, которые обычных людей спасают от случайной траты денег за какое-то гуано, ведь если игра действительно хороша и вам нравится, вы не пожалеете на неё денег, а за мусор платить никто не будет.
***UPDATE***
После обновы до 0.1.5 крешей не наблюдал, но при долгой игре и когда база уже не помещается на экране могут начаться жуткие тормоза, причем постепенно с нарастанием чем дальше тем сильнее тормозит, в следствии тормозов игра может просто зависнуть. Слишком сырая ещё, но для того чтобы ознакомится сойдет.
It’s possible to reach a state of the game where the resources in the HUD do not reflect the resources in local storage of Storage Containers and Facilities, causing a softlocked state where no progression can be made
Thanks to helpful forums user Arcalane we may have found a fix for at least part of this issue!
Using the drag and drop priority menu while streaming with OBS causes OBS to focus on the UI element instead of the game, resulting in a blank screen
Sound can become glitched and start stuttering - currently reloading your game will solve the issue.
Citizens often do not lie down in their conversion capsules correctly, instead lying down outside or on an angle.
Details button on Energy related UI refreshes too frequently, making it difficult to view
Loading a save that was made while leaving or entering a Building will cause the map to be completely blank on load
If the game plays multiple sounds at once (ie Energy flickering on and off) it can cause audio issues
Some UI issues with the Employee Assignment buttons on connected Smokestacks and MInes
Connecting a building with a power grid inside can cause devices inside, including Industrial Outlets, to go offline
Monument Influence gain is not working as intended and does not currently increase the amount of Influence gained
It’s possible to gain more employees than you should be allowed to support
If playing at a lower resolution, some elements of UI will overlap
The step of overlapping a Factory and HQ with an Energy Pylon sometimes does not autocomplete
Rebinding keys does not work until the player has actually started a game and rebound the keys from within the game itself
If the dismantle of a device is queued but not immediately carried out, boxes from the dismantle are copied to other floors of the building containing the device.
Loading a hardcore mode game may result in a blank screen until a building is entered and exited Fixed issues as of 0.1.5:
Prevented the connection of a building that was undergoing upgrade which resulted in a crash
Fixed soundtrack not playing correctly and cutting out suddenly
Fixed some more crashes related to pollution generation
У меня проблема при загрузке сохранения, игра после загрузки зависает, загружает полностью оперативку (16 гиг) и через какое-то время просто вылетает. i7 7700k 16ГИГ оперативы и 1060 6 гиг
79267256***UPDATE***
Походу корень проблем с вылетами был в смоге, который вырабатывал завод по производству мусора. Как только начались вылеты я загрузил последнее сохранение и отключил мусоросжигательный завод, вылетов больше не было, хотя до этого при всех загрузках вылеты повторялись. Судя по ченджлогу новой версии - Fixed some more crashes related to pollution generation, данная проблема должна исчезнуть или частично исчезнуть. P.S. об игре Спасибо за совет! Я тоже вылетал и не знал почему, сейчас у меня все в порядке.
grefis0, ОГРОМНОЕ БАЛГОДАРЮ! Хочу получать обновления, но не хочу покупать в epicstore. Надеюсь взять через год в steam. ЕСЛИ бы разработчики давали ключ для steam через год, то не задумываясь сейчас же купил игру! grefis0, к сожалению файл запаролен, не могу разархивировать.
79309418grefis0, ОГРОМНОЕ БАЛГОДАРЮ! Хочу получать обновления, но не хочу покупать в epicstore. Надеюсь взять через год в steam. ЕСЛИ бы разработчики давали ключ для steam через год, то не задумываясь сейчас же купил игру! grefis0, к сожалению файл запаролен, не могу разархивировать.
спасибо за патчи. Жаль, нового функционала в них нет. Игра на самом деле не очень. Задумки интересные,но реализация пока расползается по швам. Прикольно придумали возможность строить внутри зданий, но уже после первого часа игры это становится бесполезным - выгоднее ставить снаружи большие объекты, а не париться внутри с тетрисом. Совершенно непонятен(или люто забагован) вывоз мусора. Смотрю статистику - 86 работы по вывозу мусора, 3 чувака этим заняты, ещё 30 нихрена не делают. Как заставить вывезти мусор из мусорных ящиков на мусоросжигательный завод- непонятно.
Раздел "особенности" вызывает усмешку:
Придумайте дизайн Вашему городу и начните превращать его всего лишь из нескольких небольших зданий в массивных Метрополис! - отсутствует на текущий момент, дизайн зданий не меняется
Настройте производственные линии внутри ваших заводов, чтобы переработать сырьевые ресурсы в ещё более мощные инструменты и здания - отсутствует на текущий момент, блоки внутри некоторых зданйи ставить можно но никаких "производственных линий" нет
Найдите баланс между потребностями ваших работников, ваших заводов и ваших зданий для создания мощной, эффективной экономики - никаких потребностей ни у кого нет. Завод топлива не требует ничего, энергостанция требует топливо, остальные строения - энергию. Нет никакого баланса - строй как можно больше элементов каждой цепочки и всё будет ок.
Придумайте дизайн интерьеров ваших линкоров с помощью стратегического размещения оружия, щитов, подруливающих устройств и т.д., чтобы уменьшить слабые места и максимально повысить боеспособность - кораблей отсутствуют на текущий момент
Побеждайте врагов с помощью линкорного тактического боевого, технологического превосходства, политического влияния или благодаря обычной производственной мощности заводов - враги отсутствуют на текущий момент, только пять повстанческих лагерей из которых раз в пару часов вылетает сколько-то кораблей и убиваются об пушки. Побеждаются лагеря единственным способом - захватить площадь под ними и разобрать здание.
Играй «в реальном времени с функцией паузы»--играй в предпочитаемом темпе! - эт есть, не поспорить.
Создано командой, которая создала для вас Crypt of the NecroDancer; арт -- Sir Carma и Nick Gunn, музыка -- Danny Baranowsky; аудио -- Power Up Audio. - всё бы ничего, но музыка постоянно пропадает на пару часов. Тоже не очень.
arching, ставь приоритет для рабочих в какой последовательности и что делать. У меня всё строят за секунды, проблем с накоплением мусора нет и со сбором минералов\изотопов с поверхности также нет. Работает несколько шахт. Главное приоритеты. Прикол в строительстве внутри зданий - это фича задел на будущее. Я тоже сейчас не вижу смысла после обучалки что-то строить внутри зданий. Кстати, музыка в игре просто улёт! Реально. Я вообще не замечаю как бежит время в этой игре!
Приоритет пробовал - бесполезно, тем более там толпа отдыхающих. Ставлю даже на первое место - ничего не меняется. Скорее это баг связанный с тем, что не выносится мусор из баков внутри зданий - у меня стояло 5 баков, это как раз 75 мусора - а остальное растаскивали.
Спасибо за раздачу! Поиграл в нее довольно-таки приличное время.
Начну с хорошо:
Если вам нравится планировать и строить города, изучать технологии - эта игра для вас.
Даже при текущем объеме контента (коего не так много, судя по карте разработки), играть приятно и интересно.
Графоний на хорошем уровне. Музыка сделана качественно, помогает погрузиться в атмосферу игры и утонуть. Без косяков тоже не обошлось.
В двух местах подлагивает окно постройки (противно дергается вверх-вниз).
В определенный момент игра начинает дико виснуть. Моментально сжирает 8гб оперативки и просто встает. В рекомендуемых требованиях было написано 4гб, поэтому странно, что в определенный момент не хватает даже 8гб. Переигрывал несколько раз, результат тот же: развиваешься до крупного города и привет лаги.
Надеюсь, в следующих патчах допилят оптимизацию и прикрутят нового контента.
Интересная игра, сразу обновился до v0.1.9.8 и за 10 часов никаких вылетов не было.Проблема в том что в игре очень мало контента и это больше похоже на платное демо) через пол года думаю можно уже будет как следует распробовать.
Игра довольно необычная. Здесь намешали несколько жанров. Контента мало, но судя по планам, вроде должны добавить еще интересные вещи. Действия рабочих тоже не особо проработаны. Думаю через пару месяцев можно попробовать поиграть, вполне может получится годная игра.