[Digital Tutors] Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush (3ds Max 2010 + ZBrush 3.1) [26.08.2009, ENG]

Страницы:  1
Ответить
 

Danil_Teplov

Top Seed 03* 160r

Стаж: 14 лет 3 месяца

Сообщений: 350

Danil_Teplov · 16-Июн-13 09:41 (11 лет 10 месяцев назад, ред. 16-Июн-13 10:00)

Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush
Дата выпуска: 26.08.2009
Производитель: Digital Tutors
Сайт производителя: www.DigitalTutors.com
Прямая ссылка на урок: Digital Tutors - Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush
Автор: Justin Marshall
Продолжительность: 02:07:09
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Учимся делать оружие для видео игр (на примере боевого топора) в 3ds Max и ZBrush.
Использованный софт: 3ds Max 2010 + ZBrush 3.1
Описание (Eng)
    In this course we will use a 3ds Max to ZBrush workflow to build and texture a detailed battle axe. In this course we'll go through the process of building a detailed 3d battle axe, complete with normal maps and textures, using both 3ds Max and ZBrush. Throughout the training, we'll illustrate some of the ways you can use these packages together. We'll start by creating the base axe geometry from scratch in 3ds Max. We'll then completely sculpt and paint the axe in ZBrush using a variety of techniques. To finish up, we'll generate maps for the color and sculpted detail and reapply those in 3ds Max. In the end, you'll have a better understanding of the workflow of building and sculpting high resolution props and set pieces with 3ds Max and ZBrush and creating usable assets from them.
Содержание (Eng)
    Chapters
    01. Introduction and project overview
    02. Building the head of the axe
    03. Modeling the axe handle and grip
    04. Modeling the guard and laying out UVs for the grip
    05. Importing geometry with smoothing groups into ZBrush
    06. Sculpting the axe head
    07. Finishing the axe head sculpting
    08. Polypainting the head of the axe
    09. Detailing the axe handle
    10. Detailing the axe handle grip
    11. Detailing the handle guard
    12. Exporting geometry and maps from ZBrush
    13. Assembling the axe in 3ds Max
    14. Painting and applying specular maps
Файлы примеров: присутствуют
Формат видео: AVI
Видео: AVC / 1280x644 / 25 fps / 1,988 / ≈ 379,71 Kbps
Аудио: MPEG Audio / 44,1 kHz / 128 Kbps
Скриншоты
    Chapter 01 - Introduction and project overview

    Chapter 02 - Building the head of the axe

    Chapter 03 - Modeling the axe handle and grip

    Chapter 04 - Modeling the guard and laying out UVs for the grip

    Chapter 05 - Importing geometry with smoothing groups into ZBrush
Download
Rutracker.org не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм
Как скачивать? (для скачивания .torrent файлов необходима регистрация)
[Профиль]  [ЛС] 

shtug1

Стаж: 12 лет 9 месяцев

Сообщений: 22


shtug1 · 23-Июн-13 14:32 (спустя 7 дней, ред. 23-Июн-13 14:32)

Посмотрим, что тут толкового нам покажут... Автору спасибо.
[Профиль]  [ЛС] 

retge56457

Стаж: 14 лет 11 месяцев

Сообщений: 32


retge56457 · 30-Окт-13 20:56 (спустя 4 месяца 7 дней)

Люди добрые поможите. Прогу саму где взять ?
Максимку.
[Профиль]  [ЛС] 
 
Ответить
Loading...
Error