[Digital Tutors] Mental Ray Production Shaders in 3ds Max (3ds Max) [23.09.2009, ENG]

Страницы:  1
Ответить
 

Danil_Teplov

Top Seed 03* 160r

Стаж: 14 лет 3 месяца

Сообщений: 350

Danil_Teplov · 15-Июн-13 22:12 (11 лет 10 месяцев назад, ред. 15-Июн-13 22:32)

Mental Ray Production Shaders in 3ds Max
Дата выпуска: 23.09.2009
Производитель: Digital Tutors
Сайт производителя: www.DigitalTutors.com
Прямая ссылка на урок: Digital Tutors - Mental Ray Production Shaders in 3ds Max
Автор: Kyle Green
Продолжительность: 00:51:22
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Изучаем Ментал-рэйевские шейдера в 3ds Max.
Использованный софт: 3ds Max
Описание (Eng)
    In this series of lessons, we will discuss the advanced rendering features found in the 3ds Max mental ray production shaders, and how they can become a valuable part of your production pipeline. In this series of lessons, we will discuss the advanced rendering features found in the 3ds Max mental ray production shaders, and how they can become a valuable part of your production pipeline. We will learn how these production shaders can be used for a variety of purposes, such as adding nearly instantaneous motion blur to our rendered images, we will discuss shaders that allow seamless integration of our 3D art into a live-action plate, as well as production shaders that allow for rapid correction and re-rendering of specific scene elements, as well as discussing several other production shaders. Using these shaders, we now have access to mental ray features that will allow us to render our images faster, with a much higher level of control, and with much higher quality.
Содержание (Eng)
    Chapters
    01. Introduction and project overview
    02. Using the HDR Image Motion Blur shader
    03. Utilizing the Motion Vector Export shader
    04. Rendering a subset of a 3ds Max scene
    05. Utilizing multiple Production Shaders for compositing purposes
    06. Compositing with the Matte-Shadow-Reflection shader
Файлы примеров: присутствуют
Формат видео: AVI
Видео: AVC / 1280x644 / 25 fps / 1,988 / ≈ 375,67 Kbps
Аудио: MPEG Audio / 44,1 kHz / 128 Kbps
Скриншоты
    Chapter 01 - Introduction and project overview

    Chapter 02 - Using the HDR Image Motion Blur shader

    Chapter 03 - Utilizing the Motion Vector Export shader

    Chapter 04 - Rendering a subset of a 3ds Max scene

    Chapter 05 - Utilizing multiple Production Shaders for compositing purposes
Download
Rutracker.org не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм
Как скачивать? (для скачивания .torrent файлов необходима регистрация)
[Профиль]  [ЛС] 

Danil_Teplov

Top Seed 03* 160r

Стаж: 14 лет 3 месяца

Сообщений: 350

Danil_Teplov · 16-Июн-13 00:00 (спустя 1 час 48 мин.)

Алсо, этот курс в трех разных софтах (Softimage, 3ds Max, Maya):
1) Digital Tutors - Mental Ray Production Shaders in Softimage (Kyle Green) [04.08.2009]
2) Digital Tutors - Mental Ray Production Shaders in 3ds Max (Kyle Green) [23.09.2009]
3) Digital Tutors - Mental Ray Production Shaders in Maya (Kyle Green) [09.12.2009]
[Профиль]  [ЛС] 
 
Ответить
Loading...
Error