|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
08-Окт-07 11:35
(17 лет 4 месяца назад, ред. 20-Апр-16 14:31)
V-Ray v1.5 SP1 for 3ds max R9 for x86 & x64 (Cracked Demo) Год выпуска: 2007
Версия: 1.50 SP1 x86 & 1.50 x64
Разработчик: Chaos Group
Платформа: Microsoft Windows 32-bit & 64-bit
Совместимость с Vista: полная
Язык интерфейса: только английский
Таблэтка: Присутствует
Описание: Взломанные Demo версии визуализатора V-Ray v1.50 SP1 для х86 от 23 сентября 2007 и V-Ray v1.50 для х64 от 19 сентября 2007 года для 3DS Max!
Доп. информация: Взлом качественный, всё работает исправно.
|
|
STEALTH42
![](https://static.rutr.life/avatars/0/36/1121736.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 65
|
STEALTH42 ·
17-Окт-07 17:17
(спустя 9 дней, ред. 20-Апр-16 14:31)
Есть там все, просто разсортировали настройки по закладкам... Внимательнее смотреть нужно.
зы вижу лого вирея, отрисованное мной, понравилось
|
|
Gorjach3v
![](https://static.rutr.life/avatars/0/32/1146232.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 91
|
Gorjach3v ·
18-Окт-07 10:12
(спустя 16 часов, ред. 20-Апр-16 14:31)
У меня лого vray на рендерах.
|
|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
21-Окт-07 12:32
(спустя 3 дня, ред. 20-Апр-16 14:31)
Цитата:
У меня лого vray на рендерах.
ты vray не сломал ...
Files cgauth90.dll and vray90.dll copy to folder ...\3ds Max 9\
File vrender90.dlr copy to folder ...\3ds Max 9\plugins\
|
|
e_lasman
![](https://static.rutr.life/avatars/0/89/44989.jpg) Стаж: 19 лет 5 месяцев Сообщений: 64
|
e_lasman ·
24-Окт-07 13:11
(спустя 3 дня, ред. 20-Апр-16 14:31)
Evermotions не "хавает". Нету VRayMtl но есть VRayLightMtl
|
|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
24-Окт-07 20:25
(спустя 7 часов, ред. 20-Апр-16 14:31)
e_lasman, ты давно с VRay'ем дружишь ? ![](https://static.rutr.life/smiles/icon_smile.gif)
Выбери рендер - VRay, потом лезь в материаллы.
|
|
e_lasman
![](https://static.rutr.life/avatars/0/89/44989.jpg) Стаж: 19 лет 5 месяцев Сообщений: 64
|
e_lasman ·
25-Окт-07 20:07
(спустя 23 часа, ред. 20-Апр-16 14:31)
Млин, протупил, сорри!
|
|
woolfman
Стаж: 17 лет 3 месяца Сообщений: 51
|
woolfman ·
07-Ноя-07 18:16
(спустя 12 дней, ред. 20-Апр-16 14:31)
интерфейс старого вирея (1.46-1.5) проще был , а теперьс новой версией нужно листать эти закладки, помоему это неудобно, разве что для ламаков каких то... RC5 лучше...
|
|
Mentalik
Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 23
|
Mentalik ·
15-Ноя-07 17:10
(спустя 7 дней, ред. 20-Апр-16 14:31)
а у меня не встает Вирей ![](https://static.rutr.life/smiles/icon_sad.gif) Начинает инсталацию, а потом выдает ошибку
|
|
Glasur
![](https://static.rutr.life/avatars/0/61/1137861.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 31
|
Glasur ·
25-Ноя-07 18:53
(спустя 10 дней, ред. 20-Апр-16 14:31)
Всем привет! Скажите, а должны ли быть по всей! отрендеренной картинке слова vray-vray-vray....И лого ВиРэй в углу????
И как можно его деинсталировать???....
Спасиба!)
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
25-Ноя-07 19:35
(спустя 42 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
На 2008 максе идет??? где то слышал что они совместимы
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
25-Ноя-07 21:14
(спустя 1 час 38 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
Вопрос снят:)))) с 2008 все отлично рабоатет!
|
|
Glasur
![](https://static.rutr.life/avatars/0/61/1137861.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 31
|
Glasur ·
26-Ноя-07 12:20
(спустя 15 часов, ред. 20-Апр-16 14:31)
На 2008 Максе такая ошибка - файлы (***.dll и так далее) не могут быть загружены вследствии их ДУБЛИРОВАНИЯ. Типа не оригинальные файлы стоят! Что может быть?
|
|
Glasur
![](https://static.rutr.life/avatars/0/61/1137861.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 31
|
Glasur ·
26-Ноя-07 12:41
(спустя 20 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
Class <V-Ray ++++ 1.50.SP1>from <vrender90.dlr> has duplicate class ID: not loading.
This may be due to a duplicate plug-in path. Class <V-RayMap>from <vrender90.dlr> has duplicate class ID: not loading.
This may be due to a duplicate plug-in path. Class <V-RayShadow>from <vrender90.dlr> has duplicate class ID: not loading.
This may be due to a duplicate plug-in path. ..Что это за ошибки?
|
|
Glasur
![](https://static.rutr.life/avatars/0/61/1137861.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 31
|
Glasur ·
26-Ноя-07 12:42
(спустя 45 сек., ред. 20-Апр-16 14:31)
я имею в виду, это нормально?..по моему сейчас рендерит (после переустановки макса) без дополнительных изображений!)))
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
26-Ноя-07 19:58
(спустя 7 часов, ред. 20-Апр-16 14:31)
хз. я инсталировал, кинул фалйы куда нужно и все рабоатет
|
|
Glasur
![](https://static.rutr.life/avatars/0/61/1137861.jpg) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 31
|
Glasur ·
27-Ноя-07 00:53
(спустя 4 часа, ред. 20-Апр-16 14:31)
....бл, а почему у меня-то не работает????...и при повторной загрузке сцены выдает ошибку и сбрасываются настройки ВиРея....Отчего и почему??? Виста 64бита...че еще...Я удалял Макс и Вирей, ставил заново....не помогает!...читсил регистры.....Посоветуйте чтонить еще)))))
Спасибо!!!
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
28-Ноя-07 00:39
(спустя 23 часа, ред. 20-Апр-16 14:31)
Если у тебя видеокарта ниже 8 джифорса то висту удаляй в попу:))) это не вс тему, это просто совет:))) Жизненный:)) да и еслри ты обладатель 8800 тов се равно удаляй:)))) здоровее будешь!!! поверь мне!! на хр на 2008 максе все рабттает.
ВИСТА имхо гуно. вот.
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
29-Ноя-07 00:28
(спустя 23 часа, ред. 20-Апр-16 14:31)
Да ну ее:))))) Ас амый прикол что ты ее теперь хрен убьешь:))) только если формат диска:)))
|
|
xCube
![](https://static.rutr.life/avatars/0/47/158847.gif) Стаж: 18 лет 8 месяцев Сообщений: 86
|
xCube ·
29-Ноя-07 00:56
(спустя 27 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
давно сижу на XP 64 SP2, а для игрушек и развлечений поставил XP32 на другой винт и проблем не знаю... по поводу висты думаю рано еще на нее переходить... может через годик полтора... придется... )
|
|
Гость
|
Гость ·
03-Дек-07 14:39
(спустя 4 дня, ред. 20-Апр-16 14:31)
а сетевой рендер - работает?
|
|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
03-Дек-07 15:45
(спустя 1 час 5 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
В бета версии сетевого рендера нет.
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
03-Дек-07 17:33
(спустя 1 час 48 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
во во. как крякать полную версию:)) а то в раздаче https://rutr.life/forum/viewtopic.php?p=5534412#5534412 нет ридми......
|
|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
17-Дек-07 03:37
(спустя 13 дней, ред. 20-Апр-16 14:31)
Чтобы в представленной бета версии Врея Сп1 появился сетевой рендеринг, нужно соответствующие файлы вытащить из предыущей, полной версии Врея.
|
|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
17-Дек-07 03:59
(спустя 22 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
sirwalrus SP1 полный ? хорошо ломаный ? ... не верю
|
|
sirwalrus
![Top User 01](https://static.rutr.life/ranks/s_topuser.gif) ![](https://static.rutr.life/avatars/0/95/1560395.jpg) Стаж: 17 лет 4 месяца Сообщений: 877
|
sirwalrus ·
17-Дек-07 04:09
(спустя 10 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
ах да. извиняюсь
https://rutr.life/forum/viewtopic.php?t=328903
Это ведь без сп1???? а что у нас хорошего в сп1???
|
|
[L2]TITAN
![](https://static.rutr.life/avatars/0/71/960771.jpg) Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 352
|
[L2]TITAN ·
17-Дек-07 04:30
(спустя 20 мин., ред. 20-Апр-16 14:31)
sirwalrus, google в помощь ...
изменения от VRay Advanced 1.5 RC5 к VRay 1.5 Final
New features:
(*) New render elements: VRayMatteShadow, VRayTotalLighting, VRayRawTotalLighting;
(*) Added exporter script to the .vrscene file format supported by the standalone version of V-Ray;
(*) Animation modes for the irradiance map (added two new modes "Animation (prepass)" and "Animation (rendering)" along with a paramter to control the blend between frames; Modified features:
=== Core engine
(*) Increased rendering speed for some types of scenes;
(*) By default V-Ray no longer uses rQMC sampling; instead, a modified version of Schlick sampling is used (noise is reduced in certain situations); === Installation
(*) Updated WIBU-key drivers for 32- and 64-bit Windows* (including Windows* Vista*) are included with the installation;
(*) The uninstaller will unregister any V-Ray services as well (DR spawner, license server etc.);
(*) The installation has three options for the type of installation (full workstation installation; render slave installation; and license server only); === Lights and cameras
(*) New photometric models for VRaySun, VRaySky, VRayPhysicalCamera and VRayLights;
(*) Global option to work in the system lighting units of 3dsmax for consistent results with 3dsmax photometric lights;
(*) VRayLight has a "Cutoff threshold" parameter, which allows to reduce render times in scenes with many weak lights;
(*) VRayLight has an "Affect reflections" option to control reflection visibility separately from speculars;
(*) VRayLight has a "Simple portal" option that speeds up the rendering by considering environment color only (rather than tracing behind the portal);
(*) VRayLight has a "Cast shadows" option;
(*) VRayLight objects now produce accurate motion blur when animated;
(*) VRaySun is now compatible with the 3dsmax Daylight system and can be selected as a sun type;
(*) VRaySky will now pick the first VRaySun light in the scene that is enabled (rather than the first one at all);
(*) VRayPhysicalCamera supports horizon line in the viewports, clipping and environment near and far ranges;
(*) VRayPhysicalCamera has a parameter for controlling the amount of vignetting; === Disributed rendering (DR)
(*) DR is now supported for Render-to-texture;
(*) DR can now be started as a BackBurner job;
(*) Render slaves can be added on the fly to the distributed rendering;
(note: the servers must still first be added as DR servers list in the DR settings);
(note: if more than 1 network adapters are installed on the slave, set the VRAY_DR_SUBNET env. variable);
(*) If "Check for missing files" option is checked, DR will now fail on the render slaves if some maps cannot be found, instead or rendering wrong buckets; === Geometry
(*) New default "Auto" mode for the "Default geometry" parameter automatically detects heavy meshes and instances and renders them as dynamic geometry to save RAM;
(*) The ply2vrmesh converter now supports .obj files and has some .obj-specific options;
(*) VRayProxy objects display faster in the viewports;
(*) VRayProxy will now re-link the .vrmesh file at each frame, rather than only at the render start;
(*) VRayProxy objects now produce motion blur when the proxy transformation is animated;
(*) VRayProxy objects now generate velocity information for image motion blur when their transformation is animated;
(*) VRayProxy objects now declare the .vrmesh files to the Asset Tracker in 3ds Max 9; === Materials and textures
(*) Added exclude list for material override in the Global Switches rollout;
(*) Matte objects with the "Shadows" option checked will now generate VRayRawLighting, VRayRawShadow and VRayMatteShadow elements;
(*) VRayDirt has an option "Work with transparency", which causes it to take into account the transparency of occluding objects;
(*) VRayHDRI has a "Render multiplier" parameter, which additionally modifies the map only at render time;
(*) VRayHDRI maps now declare their files to the Asset Tracker in 3ds Max 9;
(*) VRayMtl has a new "hybrid" SSS model;
(*) VRayMtl now has an "Envrionment priority" option to control environment override behaviour between different materials;
(*) VRayMtl now has a "Roughness" parameter that allows to produce effects close to dusty surfaces (like skin or the surface of the Moon);
(*) VRayColor texture has an option to apply gamma correction to the displayed color in the UI;
(*) VRayFastSSS material has been reworked to use the irradiance map interpolation mechanism for faster and smoother results;
(*) VRayEdgesTex can now be used as a bump map to produce a rounded-corners effect on triangle meshes;
(*) VRayMtlWrapper has the options "No GI on other mattes" and "GI surface ID" added to it;
(*) VRayOverrideMtl has a shadow override option; === GI solutions
(*) The irradiance map viewer will print out the progress of merging irradiance maps;
(*) The autosave file names for irradiance/light cache/photon/caustics maps are now updated at each frame, rather than only at the render start;
(*) The irradiance/light cache/photon/caustics maps are auto-saved as soon as they are computed, rather than at the end of the frame/rendering;
(*) The "Save maps per frame" option has been removed from the GI rollout; === Render output
(*) "Don't affect colors" option for color mapping; useful if you only need the sampling adaptation to be performed;
(*) "Clamp Level" option for color mapping (specifies the level at which colors are clamped, if clamping is on);
(*) Options for directly controlling the render mode (region, crop etc) of the V-Ray VFB;
(*) When rendering to texture (RTT) the 3dsmax VFB is now always generated, regardless of whether the V-Ray VFB is on or off;
(*) V-Ray will write a tiled OpenEXR file directly to disk, similar to a raw .vrimg file, if the raw file name ends in ".exr"; === Others
(*) VRayDisplacementMod now supports high-dynamic range textures for displacement in "2d landscape" mode;
(*) V-Ray will now force multithreading when 3dsmax is in slave mode, regardless of the 3dsmax multithreading option;
(*) Added "Affect alpha" option to VRaySphereFade;
(*) VRaySphereFade works correctly with transparent objects;
(*) VRayFur can now generate motion blur with more than 2 geometry samples;
(*) The default value for the number of light cache passes is now 8;
(*) The parameters of the renderer have been split into several tabs in the Render Scene dialog for 3ds Max 9 and later; Known issues:
(*) When rendering a 3dsmax Raytrace material applied on VRayProxy objects, V-Ray will crash; removing the Raytrace material prevents the crash;
(*) Instancing a group inside a ParticleFlow system may cause a crash, if the original group is rendered as well; hiding the instanced group prevents the crash; Bug fixes:
(*) "Affect shadows" and "Affect alpha" options did not work for VRayMtls inside a Multi/subobject material (RC3 bug);
(*) Moving VRayPhysicalCamera caused spurious MacroRecorder events about the target distance changing;
(*) Problems with 2D displacement (RC3 bug);
(*) Automatically created VRaySky did not have a name;
(*) Horizontal scrolling problems with the V-Ray messages window;
(*) VRayOverrideMtl could cause 3dsmax to crash;
(*) Multi/subobject material inside a VRayBlendMtl etc. did not render;
(*) 64-bit V-Ray could fall into an infinite cycle when rendering 2d displacement;
(*) Some rare raycaster precision errors were fixed;
(*) Starting/finishing rendering could be extremely slow in 3dsmax R9;
(*) VRayHDRI always took at least 10 MB of memory, regardless of actual image size (RC3 bug);
(*) Incorrect irradiance map density and texture sharpness when using camera clipping planes;
(*) Missing files (textures/VRayProxies etc) were not always detected correctly;
(*) Distributed rendering between mixed 32/64-bit V-Ray versions did not work properly;
(*) Standard materials with transparency did not render properly (RC3 bug);
(*) No motion blur for ParticleFlow on 64-bit 3dsmax;
(*) Color corrections from the V-Ray VFB were applied to the alpha channel when splitting the render channels to files;
(*) Crash with the "Show map in viewport" option for VRayMtl when using Direct3D (RC3 bug);
(*) Textures with mapping channels greater than 1 are now correctly shown in the Material Editor;
(*) The "Global light level" options from the Environment dialog now affect the color of VRayLights and standard 3dsmax lights;
(*) VRayBlendMtl did not list the blend textures as sub-anims;
(*) If "Render to raw image file" option for the V-Ray VFB was ON, but the file name is empty, V-Ray would freeze while rendering;
(*) The parameters of VRayMtlWrapper did not have proper names in Track View;
(*) If the primary GI engine was light cache or photon map but GI is turned off, standard materials would render black;
(*) VRayMtl materials with low glossiness inside a VRayBlendMtl could produce polygonal artifacts on shadow/light boundaries;
(*) The pixel aspect ratio from the Render Scene dialog was ignored when rendering with DR to the 3dsmax VFB;
(*) A low-dynamic range 3dsmax frame buffer was used even when saving to a high-dynamic range file format (.exr, .hdr etc);
(*) Problems when rendering animations in DR mode with light cache as both primary and secondary engine;
(*) Small rectangle area lights could produce artifacts for points lying close to the light plane;
(*) Somewhat better memory management for proxies and dynamic meshes;
(*) Crashes with VRayFur on animated objects when using motion blur;
(*) Incorrect environment color with several VRayLights in "dome" mode;
(*) "Crop" render mode with the V-Ray VFB did not work for animations;
(*) Sporadic crashes when using the "Camera Map Per Pixel" texture inside V-Ray materials (VRayMtl, VRayLightMtl etc);
(*) VRayBmpFilter did not always display its bitmap texture successfully;
(*) VRayBmpFilter could produce invalid colors;
(*) Photon mapping could produce wrong GI on transparent surfaces;
(*) Crashes with interpolated glossy reflections/refractions if there is only 1 sample in the interpolation map;
(*) Irradiance map produced incorrect results when used with VRayLight in "Light portal" mode;
(*) Faceting on low-poly geometry when using anisotropic reflections with UV-channel mapping;
(*) Incorrect sampling with gamma color correction when some of the pixel RGB components is zero;
(*) In 3dsmax 9, VRayMtlWrapper, VRay2SidedMtl, VRayOverrideMtl could crash when reset from the Material Editor;
(*) Some V-Ray materials (e.g. VRayMtl) did not reset when the "Reset" button from the Material Editor was used;
(*) The contents of the V-Ray VFB was not cleared regardless of the "Previous render" option in the System rollout;
(*) V-Ray sun could produce brighter highlights than is correct when its size multiplier is much greater than 1.0;
(*) Banding with very small spherical VRayLights;
(*) SSS with VRayMtl did not work properly with intersecting refractive objects;
(*) Problems with dome light and matte/shadow materials with GI on;
(*) VRayBlendMtl in additive mode produced incorrect alpha channel;
(*) VRayHDRI did not free is memory with the freeSceneBitmaps() MaxScript command;
(*) Crash when rendering disconnected Particle Flow events;
(*) In 3dsmax 9, clearing a texture in VRayMtl could cause a crash, if the texture is visible in the viewport;
(*) In 64-bit 3dsmax, the Dynamic raycaster memory spinner was still limited to 4096 MB;
(*) In some cases VRayFur did not render properly;
(*) Wrong mapping coordinates for VRayFur when motion blur was enabled;
(*) Incorrect velocity G-Buffer channel due to camera movement for scaled cameras;
(*) Distortion map for VRayToon had no effect;
(*) Light cache prefiltering ignored GI surface IDs;
(*) VRayLight's appeared in reflections for objects excluded from the lights;
(*) Light cache files saved on 32-bit machines did not load properly on 64-bit machines and vice-versa;
(*) When rendering a high-resolution image with the "Hilbert" region sequence, V-Ray could crash;
(*) A light which had "Affect diffuse" option off still contributed to the diffuse lighting channels;
(*) When mass-editing V-Ray object or light properties, greyed out properties with different values across the nodes were incorrecly applied to the nodes;
(*) Area VRayShadows with Box type did not respect the rotation of the light;
(*) DR render slaves crashed when photometric Linear or Area lights were contained in the scene;
(*) VRayFastSSS displayed black in the viewports;
(*) VRImg2Exr tool gave error when converting large .vrimg files rendered in "region" mode;
(*) MaxScript error when adding VRayCausticsMap to the RTT bake elements;
(*) When rendering animations with DR, slaves faster than the client machine could fail to contribute to some of the frames;
(*) Using RoyalRender client as a service caused a wxWidgets error when no-one is logged on the machine;
изменения от VRay 1.5 Final к VRay 1.50 SP1
Modified features:
=== Licensing
(*) If registered as a service, the V-Ray license server will be restarted automatically if it closes unexpectedly;
(*) VRayMtl has texture maps for anisotropy and anisotropy orientation; Bug fixes:
(*) Restarting spawner on a machine causes clients to crash (when not rendering);
(*) Crash when rendering renderable splines;
(*) Crash at end of rendering when using VRayDomeCamera;
(*) Crash when rendering VRayLight's with the scanline renderer;
(*) Multi/sub materials with both a refractive and opacity-mapped materials rendered the refractive materials wrong;
(*) The V-Ray license server did not list the number of engaged/free licesnes properly in the status web page;
(*) The Panorama Exporter utility did not work properly;
(*) Работает быстрее чем до SP1 версия;
(*) 100% Vista support;
|
|
skype05
Стаж: 17 лет 2 месяца Сообщений: 1
|
skype05 ·
18-Дек-07 10:12
(спустя 1 день 5 часов, ред. 20-Апр-16 14:31)
Да изменений в sp1 хватает, для тех кто был хотябы на r1-r3 надо привыкнут к новому расположению функции и настроек
|
|
Real_Shtirlitz
![](https://static.rutr.life/avatars/0/58/2420258.gif) Стаж: 17 лет Сообщений: 17
|
Real_Shtirlitz ·
07-Мар-08 09:40
(спустя 2 месяца 19 дней, ред. 20-Апр-16 14:31)
sirwalrus писал(а):
Если у тебя видеокарта ниже 8 джифорса то висту удаляй в попу:))) это не вс тему, это просто совет:))) Жизненный:)) да и еслри ты обладатель 8800 тов се равно удаляй:)))) здоровее будешь!!! поверь мне!! ВИСТА имхо гуно. вот.
Архиверное наблюдение, дружище! Это я как обладатель 8800 говорю:)
на работе разница в рендеринге на 2 абсолютно одинаковых машинах (Quad@2,8 4Gb RAM, 512 mb 8600GT) разница в пользу ХР - до 8-10 часов на кадр!
|
|
tvviktor
![](https://static.rutr.life/avatars/0/11/1101111.gif) Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 2
|
tvviktor ·
28-Окт-08 02:26
(спустя 7 месяцев, ред. 28-Окт-08 21:32)
С "Autodesk 3ds Max 2009 64-bit" этот плагин не будет работать?
Или может для v-ray установить другую версию 3ds?
После установки "vray_demo_15000_max90_x64", при старте 3ds пишет что vrender90.dll vrayraw90.bmi не для этой версии и выдаёт ошибку, о которой предлагает сообщить разработчику.
Пришлось удалить плагин, чтоб 3ds запускался.
[L2]TITAN писал(а):
tvviktor 9 и 2009 - разные версии макса.
да точно спасибо. вот нашел версию для своего 3ds http://rapidshare.com/files/137039475/vray.adv.150SP2.Patlat.ORG.rar 66мб для х86 и х64 с таблеткой. Работает.
|
|
|