Advanced Facebook Advertising
Год выпуска: 2015
Производитель: Lynda
Сайт производителя: www.lynda.com/Facebook-tutorials/Advanced-Facebook-Advertising/166510-2.html
Автор: Brad Batesole
Продолжительность: 1h 48m
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Узнайте, как использовать самые мощные инструменты в Facebook и управлять большими рекламные кампании в различных учетных записей и страниц . Facebook специалист по рекламе Брэд Batesole разделяет новый набор передовых экономии времени методов, таких как рекламные изображения объемной загрузки, с помощью тегов организовывать кампании , внесение изменений кампании в масштабах быстро, и создавая сотни пользовательских объявлений на месте.
Курс также охватывает отслеживание конверсий конверсионные пикселей и пользователей перепланирование , которые ранее взаимодействовали со страницей вашего бренда или на сайте. Кроме того, узнать, как использовать редактор питания быстро дублировать объявления с другой таргетинга или изображений , и двигаться объявления между счетами . И последнее , но не менее , Брэд показывает подсказки для имитации/ B тестирование объявлений и генерации больше потенциальных клиентов .
Содержание
Introduction 56s
Welcome 56s
1. Facebook Power Editor 7m 49s
Understanding the Power Editor 1m 51s
Navigating the Power Editor 5m 58s
2. Managing Ads and Campaigns with Power Editor 27m 17s
The structure of advertisements 2m 12s
Creating ads and campaigns 5m 44s
Managing ads and campaigns in bulk 4m 2s
Using Excel to manage campaigns in bulk 7m 18s
Bulk uploading ad images 4m 14s
Organizing campaigns 1m 34s
Understanding bid nuances 2m 13s
3. Manage Pages with Power Editor 4m 27s
Using published and unpublished page posts 4m 27s
4. Creating Custom Audiences 21m 17s
Creating a custom audience in Ads Manager UPDATED 8m 49s
Creating a custom audience based on web traffic UPDATED 6m 46s
Creating a lookalike audience UPDATED 4m 20s
Using custom audiences in ads 1m 22s
5. Advanced Power Editor Features 8m 4s
Creating duplicate ads with different targeting 4m 15s
Create duplicate ads with different images 1m 45s
Move ads between accounts 2m 4s
6. Using a Conversion Pixel 9m 44s
Creating a conversion pixel 3m 24s
Modifying conversion pixel parameters 2m 35s
Installing a pixel with Google Tag Manager 1m 58s
Optimizing for conversions 1m 47s
7. Facebook Business Manager 10m 28s
Setting up your business on Facebook 3m 11s
Navigating the interface 4m 5s
Understanding roles and setting permissions 3m 12s
8. Facebook Retargeting 9m 24s
Understanding Facebook retargeting 1m 59s
Using a third-party retargeting platform 3m 4s
Overview of third-party providers 4m 21s
9. Advanced Advertising Tips 8m 3s
A/B testing on Facebook 4m 22s
Lead generation techniques 3m 41s
Conclusion 46s
Conclusion 46s
Файлы примеров: отсутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 960x540, 16:9, 30.000 fps, ~ 1518 Kbps
Аудио: AAC, 48.0 KHz, ~ 160.0 Kbps, 2 channels
Описание на английском языке
Learn how to leverage the most powerful tools in Facebook and manage large ad campaigns across different accounts and pages. Facebook advertising expert Brad Batesole shares a new set of advanced, time-saving techniques, such as bulk uploading ad images, using tags to organize campaigns, making campaign-wide changes quickly, and creating hundreds of custom ads on the spot.
The course also covers conversion tracking with conversion pixels, and retargeting users who have previously interacted with your brand's page or website. Plus, learn how to use the Power Editor to quickly duplicate ads with different targeting or imagery, and move ads between accounts. And last but not least, Brad reveals tips for mimicking A/B testing of ads and generating more leads.