|
eugenekleim
 Стаж: 13 лет 3 месяца Сообщений: 8
|
eugenekleim ·
08-Сен-17 19:02
(8 лет назад)
Сижу с модема встаньте на раздачу плес
|
|
Uber12
 Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 2611
|
Uber12 ·
10-Сен-17 16:15
(спустя 1 день 21 час, ред. 24-Сен-17 03:25)
Project.Zomboid.v38.11 https://yadi.sk/d/DXpETHnt3Mm3Po
Предыдущая 38.10 была глючной до невозможности и модификации никакие в ней не работали.
UPD: 38.15 https://yadi.sk/d/GAtM4nMu3NAryW
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
19-Окт-17 10:32
(спустя 1 месяц 8 дней, ред. 10-Дек-17 06:54)
Вернулся я
Uber12 - Спасибо! Раздача обновлена до версии 38.23 - забираем... Hydrocraft_v9.6 > http://my-files.ru/08riq5
Survivors - НПС в сингле... (другие выжившие) > http://undeniable.info/pz/Survivors.php + Ветка на официальном форуме
|
|
DemonikD
  Стаж: 16 лет 4 месяца Сообщений: 13460
|
DemonikD ·
29-Окт-17 07:49
(спустя 9 дней)
Добрый день
Цитата:
Язык интерфейса: русский, английский и др.
распишите пожалуйста конкретно какие тут языки присутствуют.
? недооформлено
|
|
GDenO
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 7
|
GDenO ·
29-Окт-17 13:41
(спустя 5 часов)
Доброго дня. Скажите сюда входит мод про выживших или его нужно качать отдельно?
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
29-Окт-17 14:02
(спустя 20 мин., ред. 29-Окт-17 14:02)
DemonikD писал(а):
74112249Добрый день
Цитата:
Язык интерфейса: русский, английский и др.
распишите пожалуйста конкретно какие тут языки присутствуют.
? недооформлено
 Дооформил.... Не замечал здесь ни одного китайца, норвежца, голланца, португальца и других не менее экзотических товарищей... ваши требования являются снобизмом в чистом виде!
|
|
DragoSH91
Стаж: 14 лет 10 месяцев Сообщений: 10
|
DragoSH91 ·
01-Ноя-17 19:49
(спустя 3 дня)
С возвращением! Как всегда, спасибо за обнову)
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
06-Ноя-17 14:45
(спустя 4 дня, ред. 15-Ноя-17 05:24)
Раздача обновлена до версии 38.27
Изменения
Баланс Одежда теперь в большинстве случаев будет окровавленной, если это была одежда зомби. Исправленные ошибки Исправлены неполадки с использованием памяти VOIP.
Исправлено воспроизведение звука еды при потреблении напитков HotDrink.
Устранены проблемы с заболеваниями, полученными от трупов 1/2/4/5.
Исправлена не нагревающаяся кастрюля с водой.
Исправлены ошибки при отображении имени, отличающегося от имени пользователя.
Исправлены сплит-скрины передвижения игроков.
Исправлена фокусная ошибка контроллера ISTextBox, возникающая при клике кнопкой мыши.
Исправлено отображение имени как «Bob» для новых игроков.
Если игрок превысил максимальную вместимость хранилища, лишние предметы будут падать на пол. Моддинг OnZombieUpdate запустил серверное и пользовательское обеспечение.
Мод PumpPower2 (fix) - Обновленный мод на подключение генераторов к заправочным станциям.
|
|
asrinndd
Стаж: 9 лет 11 месяцев Сообщений: 219
|
asrinndd ·
14-Ноя-17 18:21
(спустя 8 дней)
У меня нет возможности ставить игры на диск С.
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
15-Ноя-17 05:26
(спустя 11 часов, ред. 18-Ноя-17 02:19)
asrinndd писал(а):
74233030У меня нет возможности ставить игры на диск С.
Распаковать можно куда угодно... Добавить в своем ярлыке, в конце записи поля "объект" - ключ -nosteam... (перед ключом должен быть пробел).
Mart1z - поправил описание установки. Раздача обновлена до версии RELEASED - Build 38.28
Полный список изменений (англ.)
[FEATURE] Bandages created from bloody clothing taken from Zombies, now have a small chance of causing player to become infected, if it has not been properly cleaned before being applied.
[FEATURE] Reimplemented flies buzzing near corpses. Added flies volume Audio option. [BALANCE] Clothes are now more likely to be bloody when coming from a zombie.
[BALANCE] Increased places where Hunting Knife can spawn. [FIX] Removed lowest lighting option due to no performance difference between Low and Lowest.
[FIX] Converted server option WorldItemRemovalExlusionList to WorldItemRemovalList effectively changig it from a whitelist to a blacklist.
[FIX] Added obsolete tag to certain items.
[FIX] Fixed lua error picking up furniture affecting players at random. (Issues 516, 1209, 1219)
[FIX] Fixed VOIP memory usage merge glitch.
[FIX] Fixed eat sound playing when drinking HotDrink item. (Issue 1220)
[FIX] Disabled corpse sickness challenges 1/2/4/5.
[FIX] Fixed Cooking Pot with Water not heating up. (Issue 1160)
[FIX] Fixed bugs when displayName was different than username.
[FIX] Fixed teleporting splitscreen players.
[FIX] Fixed ISTextBox controller focus bug when clicking a button with the mouse.
[FIX] Fixed displayName being "Bob" for new players.
[FIX] If player is over max capcity, planks will be dropped on floor when unbarricading.
[FIX] Fixed Ctrl+A over collapsed inventory window prevents movement. (Issue 1164)
[FIX] Fixed "User Panel" "Admin Panel" etc button alignment
[FIX] Fixed IsoGridSquare.discard() not resetting haveElectricity / haveSheetRope.
[FIX] Fixed microwave looping sound not stopping sometimes in multiplayer.
[FIX] Fixed microwave timer sync in multiplayer.
[FIX] Fixed microwave sound not playing after loading a savegame if the microwave was already on.
[FIX] load() isn't called on the main thread so it shouldn't be trying to play audio.
[FIX] Typo Highlited -> Highlighted
[FIX] Fixed ZombieUpdatePacker exception. Seen when client was disconnecting.
[FIX] Fixed generators not marking squares as having electricty sometimes. When chunks near generators were loaded after the generator, squares on those chunks weren't getting the haveElectricty flag set.
[FIX] Fixed /card and /roll client command bugs with accessLevel.
[FIX] Fixed lua exception after disconnecting from server with accessLevel != none.
[FIX] Use equals() instead of startsWith() when checking server command names. (Issue 1168). Also changed handleClientCommand() to use the same argument-parsing code as handleServerCommand() (so quotes are optional in /changepwd).
[FIX] Fixed incorrect assert in ServerMap.init()
[FIX] Fixed server NullPointerException with ThunderStorm and zombified player.
[FIX] Fixed lua error after removing all entries from the server list. (Issue 1171)
[FIX] Fixed door locking/unlocking with keys in multiplayer. (Issue 1154)
[FIX] syncIsoObjectSend() was getting called before this.lockedByKey was changed.
[FIX] Fixed "NullPointer in BodyDamage breaks save"
[FIX] Corpses not being removed in mp
[FIX] lua error when selecting "spawn next to player X"
[FIX] Fixed sterilize bandages all only sterilizing one bandage
[FIX] Fixed no spawnpoint screen, new game loads current savefile.
[FIX] Fixed GameClient.ServerSpawnRegions not being cleared after disconnecting.
[FIX] Added WorldSelect UI to choose from multiple disjoint groups of maps.
[FIX] The new "SELECT WORLD" UI is displayed when there are enabled map mods whose maps don't join the game's (i.e., stand-alone maps).
[FIX] The new MapGroups class is responsible for putting each disjoint set of maps into a MapGroup. It also has methods for reporting map-overlap conflicts.
[FIX] ModOrderUI now only displays maps with conflicts to reduce confusion to the user. It is still possible for the number of conflicts listed to extend off the bottom of the ui, it needs fixing.
[FIX] Removed references to obsolete WorldScreen (now it's LoadGameScreen).
[FIX] Removed obsolete LastStandChallengeSelect.lua
[FIX] Removed West Point from the "Add an available map" combobox in the server-settings editor.
[FIX] Fixed default server spawnregions not including Riverside and Rosewood.
[FIX] ServerSettingsScreen do-nothing Lua fix.
[FIX] UI tweaks in MapSpawnSelect
[FIX] Fixed adding incorrect map coordinates in the Server Settings spawnpoint file editor.
[FIX] Fixed lua errors when adding mods and maps by name in the Server Settings editor.
[FIX] Fixed custom spawn regions not displaying in the Select Spawn Location screen
[FIX] The name of a spawn region was being treated as a map folder name, which isn't always the case, it's simply a human-readable label.
[FIX] Fixed setaccesslevel from server console/rcon not updating database.
[FIX] TYPO: Changed instances of "god mod" to "god mode"
[FIX] Fixed broken weapons sometimes not being marked broken after combat. (Issue 1206) This could happen with 2 hits in the same swing.
[FIX] Fixed allowing stacked crates to exceed wall height with 2x. (Issue 1208)
[FIX] Fixed IsoStove constructor adding to IsoCell.ProcessIsoObjects.
[FIX] GrabItemAction calls InventoryItem:setWorldItem(nil)
[FIX] Fixed some AlarmClock and rain-collecting-item issues.
[FIX] Fixed stopping an AlarmClock not being synced in mp.
[FIX] Fixed AlarmClock settings not changing on the server, only the clients.
[FIX] Fixed fridge/freezer works when moved outside a room before hydro shuts off. (Issue 1204)
[FIX] Dismantling a radio/walkie-talkie returns the battery and headphones. (Issue 1202)
[FIX] Fixed stash system modifying buildings after they had been visited.
[FIX] Fixed stash system not being reset after exiting a game and starting another.
[FIX] Fixed stash system exception exiting mp game after playing a sp game.
[FIX] Fixed non-working light in MP for other players after moving indoor or outdoor lamp.
[FIX] Fixed LightingJNI exception during startup before ChunkMap was created.
[FIX] Fixed IsoMetaChunk.removeZone() not removing reference to the removed zone.
[FIX] Fixed errors with Pasta created from a spice.
[FIX] Don't display savefile name in spawn-point ui in splitscreen.
[FIX] Pasta/Rice recipes not allowing any more items when creating the initial item from a spice.
[FIX] Fixed "Gode Mode" typo
[FIX] Use translated names when radio broadcasts increase a skill. (Issue 1118)
[FIX] Made perk columns as wide as needed in the Player Stats admin panel. (Issue 1147)
[FIX] Fixed spawn-with-player spawnpoints not working in splitscreen.
[FIX] Fixed ISTextBox bug with controller that broken splitscreen. (Issue 1106)
[FIX] Fixed lua error using the mousewheel to scroll through containers when the current container isn't in the list.
[FIX] Fixed position of two tickboxes in the options screen at 1280x720.
[FIX] Fixed corpses sometimes stay highlighted (again).
[FIX] Optimized rendering the inventory windows to reduce garbage creation.
[FIX] The load-game screen displays an indicator next to dead-player savefiles.
[FIX] Fixed "Continue" button showing the new-game screen for dead-player savefiles.
[FIX] Fixed not being able to enter a savefile name when there is only one spawn region.
[FIX] Fixed map screen not showing up when map is in the Loot Window.
[FIX] Fixed infinite icecream bug [MODDING] OnZombieUpdate now triggers serverside, as well as clientside.
ProjectZomboid venicles test 26.2 - Версия со стоковым транспортом из тестовой ветки разработчиков.
|
|
Heavy Metall
 Стаж: 15 лет 3 месяца Сообщений: 60
|
Heavy Metall ·
25-Ноя-17 13:46
(спустя 10 дней)
Народ подскажите!Здесь транспорт есть?
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
26-Ноя-17 02:00
(спустя 12 часов, ред. 29-Ноя-17 22:05)
Heavy Metall писал(а):
74300539Народ подскажите!Здесь транспорт есть?
В предыдущем сообщении (сразу перед вашим) ссылка на версию с транспортом... неужели не видно? Раздача обновлена до версии RELEASED - Build 38.30
Список изменений (англ.)
Build 38.29 * [FEATURE] Added ItemRemovalListBlacklistToggle to allow WorldItemRemovalList to act as either a whitelist or blacklist.
* [FIX] Disabled SaveTransactionID server option due to performance issues and not working sometimes.
* [FIX] Fixed highlighting of fires when extinguishing with water or an extinguisher.
* [FIX] Fixed GameServer checking Core.bDebug instead of GameServer.bDebug.
* [FIX] Generators are removed when burned, exploding if fueled.
* [FIX] Fixed generator-powered fridge not playing sound sometimes in multiplayer.
* [FIX] Fixed Big Wire Fence bug (Issue 1232)
* [FIX] Fixed errors in multiplayer when map_meta.bin is very large.
* [FIX] Fixed exception in NatureGeneric when a square has no solidfloor tile.
* [FIX] Fixed head-crush sound playing when stabbing zombies in mp. (Issue 1235)
* [FIX] Fixed IsoLightSwitch::load() throwing exceptions sometimes.
* [FIX] Fixed some multiplayer code being run in singleplayer (it was harmless).
* [FIX] Fixed GeneratorFuelConsumption sandbox option not working in singleplayer. (Issue #1159) Build 38.30 * [FIX] Added tooltip showing battery power when inserting/removing batteries to Lamp on Pillar and lamps.
* [FIX] Fixed removing a barricade failing if hammer is in a bag.
* [FIX] Fixed Lamp on Pillar blocking movement in only one direction.
* [FIX] Fixed inserting battery into Lamp on Pillar doesn't unequip battery if needed.
* [FIX] Fixed some issues with lights.
* [FIX] Fixed melted icecream appearing in inventory after eating icecream. (Issue 1233)
* [FIX] Reimplemented measures to prevent players from connecting to server in debug mode.
ProjectZomboid venicles v.28 - Очередная сборка с транспортом из ветки разработки.
Интересная карта OTR (Over The River) - добавляет мост через реку в районе Вест Поинт и городские кварталы на противоположном берегу...
Установка карты - распакуйте архив и поместите папку OTR в папку mods - которая находится в папке Zomboid - которая находится в вашей попке Пользователя.
|
|
gyjmgugylf
Стаж: 13 лет 10 месяцев Сообщений: 28
|
gyjmgugylf ·
16-Дек-17 23:40
(спустя 20 дней)
подскажите что делать?
игра тупо вылетает во время загрузки без ошибок
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
17-Дек-17 04:08
(спустя 4 часа, ред. 17-Дек-17 20:05)
ProjectZomboid Venicles v.30.3 - Тридцатая версия (скорее всего пред-релизная) с транспортом из ветки разработки.
Очень много исправлений и улучшений, а также новые плюхи, включая кондиционеры и получение травм при авариях.
Полный список изменений и нововведений - под спойлером (англ.)
Build Vehicle 29: [New] Added ChrisW optimization. Driving in town and being around tall buildings should now produce less dramatic FPS drops. [General streaming performance will still need addressing, and we hope to get a fix in for this later this week]
Add darkening to levels below player's z height to help sense of depth between levels.
Added a UI option for the air conditioner: heater switch now doubles as air conditioning too. With four different settings, from cold to hot.
Having all windows closed will heat up a bit the passengers, having windows opened will cool down passengers & nullify heater.
Sleeping in car now act like sleeping on anything else: you can't sleep in pain, in panic or too soon after sleeping already. [Balance] Balanced car key spawn.
Changed vehicle part menu read-out from "Try start..." to "Ignition".
Balanced vehicle deceleration: not touching any controls will slowly stop the car, and act less like an active 'brake'.
Balanced how the heater changes a car's global temperature. [A hot engine will cool/heat up faster.] [Bug Fix] Fixed how switching seats in a vehicle could shut off the engine if it wasn't running, attracting zombies.
Fixed keys spawning on the ground, in the ignition and on doors not having the car's name.
Fixed windshields not having an area set in script with no way to install/uninstall them.
Fixed Van having two driver seats.
Fixed some bugs in Mechanics tooltips.
Fixed putting something on a seat and then removing it making it impossible to uninstall the seat.
Fixed entering vehicle via radial menu not working.
Fixed some pathfinding error on certain vehicles.
Fixed vehicle containers trying to spawn items too often (when sleeping, when loading etc).
Optimized item sync optimized.
Fixed Mac/Linux Black Screens on collision.
Heater is now turned off if car is shut down.
Active heater will make the car consume more gas.
Fixed Step Van/Step Van Mail having wrong driver seat offset (meaning sometimes can't be entered).
Fixed opening car windows not updating car model. Build Vehicle 30: [New] Optimization to map streaming, removing locks between game threads when it comes to chunk loading.
WIP collision detection and damaged road furniture sprites. This work isn't complete, and we'd like any weird behaviour reported. Mail boxes, stop signs, garbage bins etc will now appear as damaged when hit at the correct speed.
Outside temperature displayed on car dashboard.
Added books for mechanic skill.
Added Lug Wrench item. This is now required to remove/install tires.
Updated many icons.
Car key colour now matches the colour of the individual car they work in.
A car key icon appear on top of player's head if they are near a car that they have the key for.
Dashboard is now bit wider on-screen.
You can now use game speed hotkey (F3,F4...) while inside the Mechanic or crafting UI.
Added Muffler car part. This influences engine loudness, as most other parts, come in three varieties.
Added Repair Engine ability: Mechanics can get Spare Engine Parts from other engines - cannibalizing them and setting condition to 0. The number of Spare Parts retrieved depends on your skill level and the engine condition. These parts can then be used to patch up your own engine through a right click of the engine on the Mechanic Skills menu.
Now recaculate the general condition of the car after changing one of it's part. [Balance] Balanced how Mechanic XP is given. It is now dependent on the difficulty of what you're doing - so replacing a headlight won't give XP, tire changes will only give a small amount etc.
Lowered the chance to lower tire conditions.
Increased texture resolution when rendering a model.
Factorised vehicle scripts with templates.
Lowered the odds of getting random small car crash on the road. [Bug Fix] Fixed player entering the car onto the wrong rear seat.
Fixed bug with player temperature calculation.
Fixed uninstalling tire on some cars requiring a screwdriver instead of a jack.
Fixed middle seats appearing as shelves in inventory.
Clicking the heater icon on the dashboard now close the current heater UI instead of opening new one.
Fixed rear car door having the wrong seat.
Fixed some parts disapearing when installing them.
Fixed Van Special not having a name.
Fixed some vehicles having wrong rust texture.
Fixed being able to duplicate car item by stacking the install actions.
Fixed car parts not being updated if you're outside the vehicle doing Mechanics.
Fixed removing the car battery not turning off headlights.
Fixed rendering of railings caused by incorrect tile property.
Fixed shoved zombies being drawn behind walls.
Fixed walls obscuring the player when on a staircase.
Fixed amount of rotten spice used.
Fixed not being able to rotate furniture.
Fixed the game displaying (fresh) after item names in recipe tooltips in the inventory window.
Removed obsolete farming.Milk item from two recipes.
Fixed traps not catching animals.
Fixed lock up when exiting the game.
Fixed a bug when trying to operate certain parts (windows, seats, doors).
Fixed removing small car's battery not requiring vehicle key.
An engine with 0 condition will now make the ignition to fail. Build Vehicle 30.1: [New] Players can now be injured by car accident, can also become a deep wound or a fracture. (amount depend on the speed, type of car and injuries related traits/sandbox options).
Added PlayerDamageFromCrash sandbox option, set it to false to stop taking damage from car accident, default is true. [Balance] Added a chance of getting some exp when operating a low level mechanic part. [Bug Fix] Fixed hitting some objects making them vanish.
Fixed the car station wagon missing glove box.
Fixed display of user name in MP.
Fixed seeing the key icon while inside a vehicle in MP.
Added missing Car Alarm Frenquency sandbox option.
Fixed alarm not setting off if you start the car with your keys.
Fixed MP players unable to see items dropped on the ground. Build Vehicle 30.3: [New] You can get glass shard wounds from a car crash if a windows/windshield is broken/really bad shape.
Added car sandbox optionss for world option/difficulty settings. [Balance] Balanced player car crash damage, lowered the odds of having bone fracture/deep wound, lowered the overall damage.
Lowered a tad the damage to the car when crashing.
Balanced some car's engine loudness (lowered some).
Increased the time between each world sound (zombies attraction) for cars.
Reduced a tad the impact of world age on initial battery used delta. [Bug Fix] Fixed a bug with the calculation of sandbox option "Injury Severity".
Fixed a bug in the calcul of engine loudness making them too high (should increase performance).
Fixed being able to click the dashboard when the game is paused. Reset game speed to normal if you click while fast forwarding.
Added several missing items collision.
Fixed all the vehicle areas and passenger positions.
Fixed missing PZBullet libs on dedicated servers.
Fixed walking off a car making the heater not being able to be opened.
gyjmgugylf писал(а):
74433241подскажите что делать?
игра тупо вылетает во время загрузки без ошибок
Как минимум - это установить Java, о чем уже было сказано ранее.
Установить нормальные драйвера для видеокарты.
Установить DirectX.
|
|
gerroiss
 Стаж: 11 лет 7 месяцев Сообщений: 1
|
gerroiss ·
17-Дек-17 23:55
(спустя 19 часов, ред. 17-Дек-17 23:55)
gyjmgugylf писал(а):
74433241подскажите что делать?
игра тупо вылетает во время загрузки без ошибок
Есть три выхода.
1. с той версии игры где у вас не вылетало копировать все файлы из папки jre и вставить/заменить файлы в папке jre в той версии игры где у вас вылетает
2. во многих играх где нужна java если она не последней версии может тупо вылетать без ошибок из игры едва запустившись или без того, это относится и к другим требующимся программам которые не обновлены до последней версии
3. жди новых версий где не будет вылетать или ищи другой пк где игра будет стабильно работать
-
Кто может объяснить что это за Публичные сервера? На один из них мне удалось зайти...
http://i101.fastpic.ru/big/2017/1217/6a/33e321a0d8705b8a8d92a1e1d6e75a6a.jpg
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
23-Дек-17 21:37
(спустя 5 дней, ред. 23-Дек-17 21:37)
ProjectZomboid venicle v.31_final - Сборка с транспортом из ветки разработки.
Финальная (по словам разработчиков) версия, дальше ей предстоит окончательная "полировка" и оптимизация, перед официальным релизом в основной сборке.
В архиве отсутствует ярлык запуска ( - nosteam) - Вы можете создать его самостоятельно, также как это сделано в основной раздаче
(инструкция под спойлером " Порядок установки" - в шапке темы).
Список исправлений (англ.)
Build Vehicle 31: [New] Added a zombie house alarm triggering sandbox options, default false, set it to true to allow zombies to trigger alarms by entering houses. [Balance] Rebind default horn hotkey to Q (same as "shout"). [Bug Fix] Fixed Mechanics skill books disappearing after reading.
Fixed broken-lock window sync in multiplayer.
Fixed new object-sync code not updating the Loot Window.
Fixed "template!" calls setting gearRatio to default values.
Fixed Cars being oversized on 1x textures.
Fixed street lights always working despite electricity shut-off
Fixed null pointer when using horn.
Fixed IsoObject sprite name being changed (should fix campfires rain barrels etc)
Fixed radios (and other things) not working when placed on the ground in multiplayer.
Fixed server exception when removing objects from the map.
Fixed audio not being muted in the menu in singleplayer.
Fixed the vehicle gauge and dashboard flickering and overlap.
Fixed character walking to the front of a vehicle to install tail-lights.
Fixed van rear windows requiring a door to be installed, when there are no rear doors.
Fixed black paint window frame color issue.
Fixed vehicles sometimes respawning loot when they shouldn't.
Fixed server not handling multiple containers or vehicle-part containers.
Fixed new object-sync code not updating the Loot Window.
Fixed the loot window not updating when a vehicle door is opened/closed in multiplayer.
Fixed players teleporting in multiplayer while inside a vehicle breaking everything.
Fixed zombies only spawning Muldraugh map.
Fixed some typos in Sandbox texts.
Далее планируется продолжение разработки и внедрение новых анимаций персонажей... С наступающим Новым годом и Рождеством! p/s - В шапке темы, под спойлером "Дополнительно..." - Сделан список модов и карт для скачивания. Оставляйте заявки на моды из Мастерской Стим, которые вам нужны ... и они будут добавлены в список. (без фанатизма, по мере наличия у меня свободного времени и желания)...
|
|
AKundius
  Стаж: 15 лет 7 месяцев Сообщений: 632
|
AKundius ·
27-Дек-17 16:38
(спустя 3 дня, ред. 27-Дек-17 16:38)
Игра сейчас 180₽ в Стиме по скидке до 4 янв. 2018.
180₽ — это исторический минимум для Project Zomboid: https://isthereanydeal.com/search/?q=zomboid#/page:game/info?plain=projectzomboid
(правда не в первый раз — распродажа периодически повторяется)
( humblebundle не учитываю, это вероятно было давно и очењ кратковременно)
|
|
Dragon_Age01
Стаж: 10 лет 3 месяца Сообщений: 7
|
Dragon_Age01 ·
28-Дек-17 11:05
(спустя 18 часов, ред. 28-Дек-17 11:05)
Помогите вот что происходит при запуске
Появляется черное окно потом закрывается и... все. Больше ничего не происходит
|
|
bratiq
Стаж: 12 лет 4 месяца Сообщений: 238
|
bratiq ·
28-Дек-17 14:58
(спустя 3 часа)
Dragon_Age01 писал(а):
74498002
Помогите вот что происходит при запуске
Появляется черное окно потом закрывается и... все. Больше ничего не происходит
Видимо в ярлыке запуска не дописал -nosteam
Посмотри посты выше.
|
|
Dragon_Age01
Стаж: 10 лет 3 месяца Сообщений: 7
|
Dragon_Age01 ·
29-Дек-17 13:38
(спустя 22 часа)
bratiq писал(а):
74498955Видимо в ярлыке запуска не дописал -nosteam
Посмотри посты выше.
дописал ключ, но все так же нет результата
Потом я взял и скопировал внутренние файлы jre64 в папку jre с заменой и в итоге вот что получилось
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
29-Дек-17 19:21
(спустя 5 часов, ред. 29-Дек-17 19:21)
К сожалению мы не видим что у вас "получилось". 1. Возможно у вас не установлена Java
2. Возможно у вас не установлены нормальные драйвера для видеокарты.
|
|
Dragon_Age01
Стаж: 10 лет 3 месяца Сообщений: 7
|
Dragon_Age01 ·
30-Дек-17 10:58
(спустя 15 часов, ред. 30-Дек-17 10:58)
sasha.oledech писал(а):
74504547К сожалению мы не видим что у вас "получилось". 1. Возможно у вас не установлена Java
2. Возможно у вас не установлены нормальные драйвера для видеокарты.
установил Java обновил драйвера, но без толку
все так же запускаю через ярлык с ключом -nosteam, запускается черное окно(командная строка) и через секунд 2-3 исчезает, но при этом игра ВООБЩЕ не открывается
Я скачал и с других источников, и пробовал запускать игру, но все так же.
Короче я уже устал, я даже не знаю что делать, да мне уже и делать то нечего. Что я не делал для запуска этой игры.
P.S. Если вы думаете что мой комп не тянет, то ошибаетесь. Мой комп новый и мощный, я на нем требовательные игры проходил такие как: Ведьмак 3, Wolfenstein II: The New Colossus, Resident Evil 7 и т.д.
При этом я эти игры на максималках проходил и они без проблем устанавливались и открывались, а это "чудо" почему-то открываться не хочет. Я качаю эту игру ради мультиплеера, если не ошибаюсь кооператив присутствует
Вот при запуске какое окно выходит и потом исчезает
Я вот думаю может из-за винды
Раньше 64 стояла, я потом 32 поставил для одного дела
|
|
Uber12
 Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 2611
|
Uber12 ·
30-Дек-17 13:25
(спустя 2 часа 27 мин., ред. 30-Дек-17 13:25)
Dragon_Age01 писал(а):
74508539Потянет ли мой комп игру без лагов?
Chip Window XP 2013 32 бит
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 | 2ГГЦ
3 Гб ОЗУ
GeForce 9600 GT
Должно тянуть даже на этом, но лучше установи - https://yadi.sk/d/2mYktgJauHtEi Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010-2012-2013-2015 [32] (04-12-2015), как раз для старых виндов и потом отпишись запустилось или слишком сложно.
PS: Запускай игру только через бат-файл.
sasha.oledech писал(а):
74469488Финальная (по словам разработчиков) версия, дальше ей предстоит окончательная "полировка" и оптимизация, перед официальным релизом в основной сборке.
Надеюсь после НГ удастся поиграть с модами и машинами в новую версию
|
|
Dragon_Age01
Стаж: 10 лет 3 месяца Сообщений: 7
|
Dragon_Age01 ·
30-Дек-17 15:01
(спустя 1 час 35 мин.)
Uber12
Chip Window XP 2013 32 бит
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 | 2ГГЦ
3 Гб ОЗУ
GeForce 9600 GT
Это был мой старый комп, хай ладно тогда я бы понял, что игру не открывает из-за компа
Но у меня сейчас новый комп, который тянет почти все игры. Я пробовал открыть через бат но все так же безрезультатно
Не думаю, что только я столкнулся с этой проблемой, может кто знает способ обойти это
|
|
gyjmgugylf
Стаж: 13 лет 10 месяцев Сообщений: 28
|
gyjmgugylf ·
30-Дек-17 18:12
(спустя 3 часа)
подскажите что за фигня?
почему не запускается?
|
|
Uber12
 Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 2611
|
Uber12 ·
30-Дек-17 18:43
(спустя 30 мин., ред. 30-Дек-17 18:45)
gyjmgugylf писал(а):
74510956почему не запускается?
Потому что установленный стимовый лаунчер не может найти игру и её библиотеки. Dragon_Age01
Скорей всего дело в яве, устаревших и несовместимых модификациях, посторонних архивах, а также сбитых настройках. Переустановка jre может помочь в целом, после под подозрение попадают отсутствующие библиотеки vc++ с dx9 в системе и наконец драйвера видимокарты, антивирусы, проблемное железо и глючная сборка виндовса.
|
|
gyjmgugylf
Стаж: 13 лет 10 месяцев Сообщений: 28
|
gyjmgugylf ·
30-Дек-17 18:43
(спустя 43 сек.)
Uber12 писал(а):
74511106
gyjmgugylf писал(а):
74510956почему не запускается?
Потому что не может найти стимовый лаунчер и его библиотеки. Dragon_Age01
Скорей всего дело в яве, устаревших и несовместимых модификациях, посторонних архивах, а также сбитых настройках. Переустановка jre может помочь в целом.
как эти библиотеки ему указать?
|
|
sasha.oledech
Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 207
|
sasha.oledech ·
30-Дек-17 18:51
(спустя 8 мин.)
Проблема связана с Java у вас.
|
|
gyjmgugylf
Стаж: 13 лет 10 месяцев Сообщений: 28
|
gyjmgugylf ·
30-Дек-17 18:52
(спустя 35 сек.)
sasha.oledech писал(а):
74511191Проблема связана с Java у вас.
у меня?
|
|
Uber12
 Стаж: 13 лет 1 месяц Сообщений: 2611
|
Uber12 ·
30-Дек-17 18:53
(спустя 53 сек., ред. 30-Дек-17 18:59)
gyjmgugylf
Удали каталог C:\Users\Имя пользователя\Zomboid\Saves
Создай bat-файл и пропиши в него:
".\jre64\bin\java.exe" -Xms1024m -Xmx1024m -Djava.library.path=./ -cp lwjgl.jar;lwjgl_util.jar;./ zombie.ZomboidLauncher -safemode
PAUSE
Если не сработает:
".\jre64\bin\java.exe" -Xms768m -Xmx768m -Djava.library.path=./ -cp lwjgl.jar;lwjgl_util.jar;./ zombie.ZomboidLauncher -safemode
PAUSE Ну и -nosteam к ярлыку тоже дописать. У меня почему-то даже при выполнении jar-архива всё работает замечательно, хотя стимовыми файлами и уж тем более лаунчером даже не пахнет нигде.
|
|
|