|
|
|
ZalmanLG
 Стаж: 17 лет Сообщений: 510
|
ZalmanLG ·
19-Июл-14 23:41
(11 лет 5 месяцев назад)
boskat писал(а):
64592026
Groz73 писал(а):
64585152
boskat писал(а):
64584489А что если сделать браузерный аналог игры? Только без полноценного 2d или 3d строительства, но с упором на менеджмент. Будет ли это интересно кому-нибудь?
Думаю да, есть куча экономических браузерок-развивалок, в которые народ залипает (те же Settelers Online). Единственное, нужно будет изменить динамику игры (увеличить время строительства, изучения грейдов) и добавить систему доната с бустапами.
Плюс можно прикрутить онлайн, чтобы народ мог друг с другом как-то геймплейно взаимодействовать
Есть идеи, как организовать соревновательную часть между пользователями? Пока вижу только рейтинг тюрем. В других же играх между игроками есть матчи, бои... а тут как быть?
1.- Гранты. Ежемесячные (еженедельные/ежедневные) выплаты бонусов по определенным условиям.
2.- сами заключенные. Чем выше рейтинг тюрьмы - тем выше вероятность получить в клиенты особо опасных зеков. Чем опасней зек, тем боьше платят за его содержание
|
|
|
|
GrafolD
Стаж: 11 лет 7 месяцев Сообщений: 1
|
GrafolD ·
20-Июл-14 18:54
(спустя 19 часов)
Спасибо за игру и русификатор тоже отдельное спасибо! (xxxx666:)
|
|
|
|
boskat
Стаж: 14 лет 6 месяцев Сообщений: 530
|
boskat ·
31-Июл-14 16:07
(спустя 10 дней, ред. 31-Июл-14 16:07)
Вышла новая версия.
ZalmanLG писал(а):
64598045
boskat писал(а):
64592026
Groz73 писал(а):
64585152
boskat писал(а):
64584489А что если сделать браузерный аналог игры? Только без полноценного 2d или 3d строительства, но с упором на менеджмент. Будет ли это интересно кому-нибудь?
Думаю да, есть куча экономических браузерок-развивалок, в которые народ залипает (те же Settelers Online). Единственное, нужно будет изменить динамику игры (увеличить время строительства, изучения грейдов) и добавить систему доната с бустапами.
Плюс можно прикрутить онлайн, чтобы народ мог друг с другом как-то геймплейно взаимодействовать
Есть идеи, как организовать соревновательную часть между пользователями? Пока вижу только рейтинг тюрем. В других же играх между игроками есть матчи, бои... а тут как быть?
1.- Гранты. Ежемесячные (еженедельные/ежедневные) выплаты бонусов по определенным условиям.
2.- сами заключенные. Чем выше рейтинг тюрьмы - тем выше вероятность получить в клиенты особо опасных зеков. Чем опасней зек, тем боьше платят за его содержание
Вот мне кажется это будет как раз скучно.
|
|
|
|
Surg
Стаж: 18 лет 11 месяцев Сообщений: 55
|
Surg ·
31-Июл-14 21:47
(спустя 5 часов)
Обновил до 23
скрытый текст
CHANGES
= Remote Access systems
You can now build a number of interconnected systems and servos in your prison, to automate access through locked doors. These new objects are unlocked via 'Remote Access' in the beauracracy screen, and available in the Utilities menu. All of these systems can be connected together using the 'Connect' tool in the Utilities menu.
Door Servo
Attaches to an existing door. Can be triggered electrically to open the door.
Door Control System
Operated by a guard in a security room. Allows guards to open doors remotely. The system is connected to servos via the new 'Connect' tool in the utilities menu.
Note: The operator can open a maximum of two doors per second, so don't overload a single system with too many servos.
Note: If a Door Control System becomes broken, ALL connected doors will spring open.
Door Timer
Another way to control doors automatically, based on time of day. Click on the door timer to access its schedule. All connected doors will be opened when the schedule says they should be.
Remote Door
A strong metal door that cannot be opened with Jail Keys. You must connect this door up with a Door Servo and control it remotely somehow.
= Cctv overhall
The old cctv system has been replaced, using the new Connection mechanics developed for Remote Access Systems.
Cctv Monitors must now be connected to cameras using the 'Connect' tool.
A single Cctv Monitor must now be operated by one Guard, and a Guard can only operate one monitor at a time.
A Monitor can be connected to as many cameras as you wish, but has only eight screens.
If you connect it to more than eight cameras, the monitor will cycle through them, giving only partial coverage.
= [ADVANCED FEATURE] Logic Circuits
Two new objects have been added purely as an experiment, and are not required for any normal prison. These objects can be used to build advanced electrical circuits.
Logic Circuit
A boolean logic gate with X inputs and 1 output.
Available operations : And / Or / Not / Nand / Nor / Xor
Right click on the circuit to cycle the operation.
Logic Bridge
Can be used to send a signal via Electrical Cable (normally used to power your prison)
Place the Logic Bridge over a cell containing Electrical cable, and that entire cable will have the same signal value.
Any Logic Circuit sitting on the same Electrical Cable will receive the signal as one of its inputs.
This is specifically useful for transmitting a common signal around your circuit - eg a Clock signal, without requiring thousands of seperate wires.
= Contraband Smuggling continued
Contraband can now be smuggled in via materials in a Delivery Truck. Anything brought in via Delivery Trucks can be used. E.g. Food ingredients, metal sheets for the workshop, prisoner uniforms, construction materials etc.
Dogs will detect narcotics in these items, and metal detectors will spot metal items.
Guards can now search these items on request.
Once brought into the prison, the contraband will remain in its material until a nearby prisoner picks it up.
Note: The types of contraband smuggled in this way will be determined by the Supply and Demand within the prison.
Contraband can now be thrown in over the external walls.
Prisoners 'arrange' this when phoning home, or when talking to their visitors in Visitation.
They will arrange to go to a pre-determined place at a certain time, and collect a specific item.
The item chosen will be based on the needs of that prisoner.
If there are guards near the collection point, the contraband will not be thrown in.
The maximum throw range is 10 squares, and cannot happen in sectors marked as 'Staff Only' as prisoners cannot get there.
= Other changes
Intoxication is now a type of Misconduct, and is 'detected' when a Guard searches a prisoner. He will notice they are high/drunk.
You can now set the punishment for Intoxication in the Policy table.
Being caught Intoxicated automatically refers the prisoner to the relevent 'Rehab' program, if it exists.
Utilities mode now filters the display based on what you are building, to give a clearer view.
Only relevent objects and connections will be shown depending on the mode - Electrical, Pipes, Circuit wiring.
Fences are no longer free (YOU try getting hundreds of metres of fences for free)
You can now expand and contract the Todo list to free up screen space
More info has been added to the tooltips in the Build Toolbar
Kitchen Sinks now require a water pipe connection
The 'Day X' timer in the top toolbar now shows the total 'Real Time' played on this prison
Fixed a subtle bug in the audio system that caused audio corruption sometimes - buzzing, popping, clicking
|
|
|
|
gregorik
Стаж: 15 лет 6 месяцев Сообщений: 20
|
gregorik ·
01-Авг-14 17:04
(спустя 19 часов)
|
|
|
|
Surg
Стаж: 18 лет 11 месяцев Сообщений: 55
|
Surg ·
01-Авг-14 17:08
(спустя 4 мин.)
gregorik
Цитата:
есть таблетка для 23?
зачем тебе таблетка то?
|
|
|
|
boskat
Стаж: 14 лет 6 месяцев Сообщений: 530
|
boskat ·
01-Авг-14 22:35
(спустя 5 часов)
|
|
|
|
Dok_1
Стаж: 15 лет 10 месяцев Сообщений: 10
|
Dok_1 ·
03-Авг-14 21:07
(спустя 1 день 22 часа)
Вообще перестали нуждаться в чем-либо зеки - в еде, в душе - во всем, кроме семьи и окружающей среды. Это баг или новая фича?
|
|
|
|
mikuxmix
Стаж: 13 лет Сообщений: 3
|
mikuxmix ·
04-Авг-14 08:27
(спустя 11 часов, ред. 04-Авг-14 08:27)
@Surg
Будете ли вы выпустить 23d версию исправления?
|
|
|
|
bakhbakh
Стаж: 15 лет 6 месяцев Сообщений: 334
|
bakhbakh ·
06-Авг-14 11:34
(спустя 2 дня 3 часа)
Lonely One писал(а):
64755474
bakhbakh писал(а):
64755421Ссылку, прошу.
Запрос в поисковике "Prison Architect alpha 23d".
Только волшебное слово "download" нужно добавить. Благодарю!
|
|
|
|
ruiorven
Стаж: 16 лет 2 месяца Сообщений: 10
|
ruiorven ·
08-Авг-14 14:45
(спустя 2 дня 3 часа)
Dok_1 писал(а):
64733618Вообще перестали нуждаться в чем-либо зеки - в еде, в душе - во всем, кроме семьи и окружающей среды. Это баг или новая фича?
Та же фигня
|
|
|
|
Ziriell
Стаж: 15 лет 7 месяцев Сообщений: 13
|
Ziriell ·
08-Авг-14 19:56
(спустя 5 часов)
Dok_1 писал(а):
64733618Вообще перестали нуждаться в чем-либо зеки - в еде, в душе - во всем, кроме семьи и окружающей среды. Это баг или новая фича?
У меня нормально. Такой баг выскочил когда ко мне привезли зеков, а я дней 10 чертил план тюрьмы и строил его. Потом когда их уже отвели в камеры - у них остались только эти нужды. А когда новую создаешь, запрещаешь привоз зеков, строишься и потом уже только их привозят - все нормально. Версия Alpha 23d.
|
|
|
|
TeriDi
Стаж: 14 лет 4 месяца Сообщений: 119
|
TeriDi ·
09-Авг-14 21:35
(спустя 1 день 1 час, ред. 09-Авг-14 21:35)
Че делать, если зеков заковали в кандалы и ни туда ни сюда? Срок наказания не идет, так и висит 2 часа. 23d
|
|
|
|
andryugist
 Стаж: 16 лет Сообщений: 310
|
andryugist ·
09-Авг-14 22:22
(спустя 46 мин.)
TeriDi писал(а):
64786898Че делать, если зеков заковали в кандалы и ни туда ни сюда? Срок наказания не идет, так и висит 2 часа. 23d
в игре 2 вида "отсидки" за штраф. это либо отдельная камера (не путать с общей), либо карцер, вот одного у тебя нет (или там кто-то сидит (поставь больше кроватей)), поэтому и висит 2 часа.
|
|
|
|
Ziriell
Стаж: 15 лет 7 месяцев Сообщений: 13
|
Ziriell ·
10-Авг-14 00:12
(спустя 1 час 49 мин., ред. 10-Авг-14 00:12)
А вообще лучше в политиках наказаний убрать перевод в карцер или в камеру за обнаружение контрабанды. Тогда проблем меньше будет. А вот наказания за попытку бегства, порчу имущества и т.п. лучше оставить
|
|
|
|
Artreider
 Стаж: 18 лет 11 месяцев Сообщений: 103
|
Artreider ·
10-Авг-14 00:49
(спустя 37 мин.)
Вот думаю новая версия сейчас построю классную тюрягу, хрен там не жрут, не моются, не бунтуют.
|
|
|
|
TeriDi
Стаж: 14 лет 4 месяца Сообщений: 119
|
TeriDi ·
10-Авг-14 07:27
(спустя 6 часов, ред. 10-Авг-14 09:53)
andryugist писал(а):
64787484
TeriDi писал(а):
64786898Че делать, если зеков заковали в кандалы и ни туда ни сюда? Срок наказания не идет, так и висит 2 часа. 23d
в игре 2 вида "отсидки" за штраф. это либо отдельная камера (не путать с общей), либо карцер, вот одного у тебя нет (или там кто-то сидит (поставь больше кроватей)), поэтому и висит 2 часа.
Мерси, не заметил что поменяли эту функцию. Раньше были просто в наручниках зеки кантовались в общей камере.
Правда, все равно фишка не оч приятная. У меня большая часть зеков содержатся в общей, кол-во одиночек раза в 3 меньше чем заключенных, в итоге мест на всех не хватает, так и сидят в наручниках пойманные. Типа, игра если переводит зека в одиночку, это считается его камерой и даже есл он куда-то ушел, туда забросить в качестве наказания другого нельзя.
|
|
|
|
Ziriell
Стаж: 15 лет 7 месяцев Сообщений: 13
|
Ziriell ·
10-Авг-14 09:51
(спустя 2 часа 24 мин.)
Artreider писал(а):
64788524Вот думаю новая версия сейчас построю классную тюрягу, хрен там не жрут, не моются, не бунтуют.
Эм.... ну наверное это баги 23с, скачай на бухте 23d и норм будет. У меня вечно один зек наровит кого-то ножом пырнуть.
|
|
|
|
Lonely One
 Стаж: 16 лет 1 месяц Сообщений: 3221
|
Lonely One ·
10-Авг-14 22:23
(спустя 12 часов)
crover3000 писал(а):
64796270Обновите раздачу до Alpha 23c
А смысл, если уже есть более свежая 23d, в том числе и в этой раздаче.
|
|
|
|
TeriDi
Стаж: 14 лет 4 месяца Сообщений: 119
|
TeriDi ·
11-Авг-14 07:43
(спустя 9 часов)
Играть все же легче стало. Накосячили разрабы с обновой. Зеки особо не дерутся, только если уж сильно довести, тогда парочка побуянит. Пробовал тест: 200 зеков, из них 100 на строгаче, загнал в камеры и никуда не пускал. Так когда восклицательных знаков опасности стало максимум, только парочка подралась, успокоились и все. Не интересно так.
|
|
|
|
QuadXXX
Стаж: 13 лет 11 месяцев Сообщений: 3
|
QuadXXX ·
11-Авг-14 14:39
(спустя 6 часов)
где русик скачать и как поставить?
|
|
|
|
TeriDi
Стаж: 14 лет 4 месяца Сообщений: 119
|
TeriDi ·
11-Авг-14 18:43
(спустя 4 часа)
QuadXXX писал(а):
64801676где русик скачать и как поставить?
Открываешь в игре папку с модами, запоминаешь адрес, кидаешь папу туда, запускаешь, выбираешь, перезапускаешь. Все.
|
|
|
|
QuadXXX
Стаж: 13 лет 11 месяцев Сообщений: 3
|
QuadXXX ·
11-Авг-14 22:43
(спустя 3 часа)
TeriDi писал(а):
64803677
QuadXXX писал(а):
64801676где русик скачать и как поставить?
Открываешь в игре папку с модами, запоминаешь адрес, кидаешь папу туда, запускаешь, выбираешь, перезапускаешь. Все.
спасибо)
|
|
|
|
exate777
Стаж: 17 лет 8 месяцев Сообщений: 16
|
exate777 ·
17-Авг-14 10:26
(спустя 5 дней, ред. 17-Авг-14 10:26)
Не появляется выбор языка в игре
Все, разобрался
|
|
|
|
sim2019
Стаж: 13 лет 4 месяца Сообщений: 5
|
sim2019 ·
18-Авг-14 18:36
(спустя 1 день 8 часов)
|
|
|
|
decapitating
Стаж: 12 лет 1 месяц Сообщений: 1
|
decapitating ·
25-Авг-14 22:29
(спустя 7 дней)
не могу отключить continuous intake. галочка снимается, но зэки всё равно прут и прут
|
|
|
|
cnyx
Стаж: 18 лет 4 месяца Сообщений: 30
|
cnyx ·
26-Авг-14 11:05
(спустя 12 часов)
Отчеты->Заключенные поставить везде "Закрыто", тогда перестанут прибывать.
|
|
|
|
Surg
Стаж: 18 лет 11 месяцев Сообщений: 55
|
Surg ·
31-Авг-14 20:54
(спустя 5 дней)
обновил до 24а
скрытый текст
CHANGES = Mod System V2 The modding system has been substantially upgraded. It is now possible to create new versions of just about everything in a mod:
Objects / Entities
Rooms / Zones
Equipment / tools / weapons
Materials
Research / Bureaucracy
Emergency Callouts (eg Riot Police)
Reform Programs
Grants (The only area you could add new content previously)
Jobs (eg tend these vegetables)
Needs, and Need Providers (eg "Bladder" is a need, "Toilet" is a need provider)
Production / Work rules (eg Move sheet metal to the workshop, load it into the Saw, cut it into license plates)
Custom graphics can be provided by data/sprites.png.
(Please keep your sprites.png as small/compact as possible - so we can load more mods at once)
We currently only support a single graphics patch at a time, however we will upgrade this for next alpha.
All objects can use an optional LUA script to drive their behaviour
We have created a sample Mod called "The amazing vegetable garden mod", which demonstrates many of the new features:
It adds a new Vegetable Patch, in which seeds can be planted.
These seeds are tended by prisoners, and eventually grow and can be harvested as vegetables.
Those veg are then taken to a (new) Vegetable Preparation Table in the kitchen, where they are chopped
into ingredients.
Those ingredients are then used for cooking meals within your prison.
NB more information can be found here:
Prison Architect Wiki
Official Modding Forums = Confidential Informants Prisoners can sometimes be hired as Confidential Informants, and will provide insight into illicit activity within your prison.
Prisoners *might* be willing to become CIs in exchange for being released from a long stint in Solitary.
In addition, suffering Withdrawal symtoms from drug abuse, or suppressed from heavy handed treatment will help convince them.
Once recruited, CIs must be "activated" and will be escorted in cuffs to the nearest security office. They will then reveal their information in the new "Informants" view under "Contraband". They will reveal:
All contraband owned by prisoners
All contraband being smuggled in (eg by delivery trucks)
All arranged throw-ins, ie near the outer walls
All escape tunnels
Prisoners who have been in your prison for longer will have more information for you.
Each time you activate a CI, or act on their information, suspicion in that CI will increase. If their suspicion rises too high, their life may be in danger. = Remote Access systems continued Servos can now be set to 'Close on trigger', which means they will close their door when triggered instead of opening it.
Power Switches can now be turned on and off by an incoming wire connection
New object : Pressure pad. Activates when stepped on
New object : Status light. Lights up when activated
Rendering speed of all wires increased
Performance of logic gates much increased (helps with large circuits)
Wires are now rendered only when an object is selected, or "All Wires" is selected in the Utilities menu.
Contraband thrown over walls is now less likely (minimum distance between throws now 15, previously 10)
Historical Contraband now pruned to 7 days maximum. This hugely reduces memory requirements and save game file size, and will also help performance in very long running maps.
Theft of spoons and forks from the Canteen was becoming excessive. The canteen is no longer a source of spoons or forks.
When multiple objects are in a single square, you can now cycle between them by pressing TAB
Fixed : Broken materials will now be dumped, so they can no longer block things from working. Eg 'Broken' uniforms are never used, but also never replaced.
Cleaning Cupboard rooms now require the Cleaning research to be completed.
Trees now arrive in packs of 10 (saplings in plant pots), ready for planting (instead of one tree in a single crate)
|
|
|
|
DemonikD
  Стаж: 16 лет 7 месяцев Сообщений: 13605
|
DemonikD ·
01-Сен-14 12:22
(спустя 15 часов)
уже 24с выкатили
Prison.Architect.Alpha.24c.Cracked-3DM
|
|
|
|
Daff_007
Стаж: 17 лет 7 месяцев Сообщений: 11
|
Daff_007 ·
07-Сен-14 15:08
(спустя 6 дней)
Surg писал(а):
65001881обновил до 24с
При попытке загрузить сейвы с 23d пишет "Demo limit reached" и предлагает купить игру в стиме. С этим можно что-то сделать или придется играть заново?
|
|
|
|