[DL] Kerbal Space Program [L] [RUS + ENG] (2015, Simulation) (1.12.5.03190 + 2 DLC) [GOG]

Страницы :   Пред.  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  След.
Ответить
 

Vovik87

Стаж: 16 лет 3 месяца

Сообщений: 2240

Vovik87 · 28-Янв-24 10:10 (1 год 2 месяца назад)

Massayko, нужно инженера переключить в режим монтажника.
[Профиль]  [ЛС] 

clop1000

Стаж: 19 лет

Сообщений: 741


clop1000 · 28-Янв-24 10:51 (спустя 40 мин.)

А какой можете посоветовать мод для кампании - ну чтоб она была более интересная.
Может чтоб спутники были перед пилотируемыми полетами.
[Профиль]  [ЛС] 

Vovik87

Стаж: 16 лет 3 месяца

Сообщений: 2240

Vovik87 · 28-Янв-24 11:57 (спустя 1 час 6 мин.)

clop1000, для начала попробуй пройти все сценарии.
[Профиль]  [ЛС] 

егор. А

Стаж: 1 год 3 месяца

Сообщений: 4


егор. А · 10-Фев-24 18:26 (спустя 13 дней, ред. 10-Фев-24 18:26)

Как включить русский язык?
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 18-Фев-24 02:40 (спустя 7 дней)

Немного платных модов)
Volumetric Clouds mod updated 30.01.24
https://drive.google.com/file/d/17j7T8zPvGTqBVhS7aeAEzhXaip69YJbc/view
[Профиль]  [ЛС] 

edddiemercury

Стаж: 1 год 2 месяца

Сообщений: 2


edddiemercury · 18-Фев-24 20:49 (спустя 18 часов)

inwow777 писал(а):
76176191В чем отличие от этой раздачи?
Есть возможность изменить язык игры на английский?
Версия: 1.12.5.03190
Версия: 1.12.3.03173r2
понятней стало?
[Профиль]  [ЛС] 

Ma3O9OTi

Стаж: 2 года

Сообщений: 10


Ma3O9OTi · 29-Фев-24 13:05 (спустя 10 дней, ред. 29-Фев-24 13:05)

Fan778 писал(а):
85897027Немного платных модов)
Volumetric Clouds mod updated 30.01.24
https://drive.google.com/file/d/17j7T8zPvGTqBVhS7aeAEzhXaip69YJbc/view
Ого это версия от 24 года, у меня с патреона за дэньги но там 23 год, кажется обновление выпустили))
Кста а Capture Tools есть у тебя?
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 29-Фев-24 13:23 (спустя 17 мин.)

Ma3O9OTi писал(а):
85948050
Fan778 писал(а):
85897027Немного платных модов)
Volumetric Clouds mod updated 30.01.24
https://drive.google.com/file/d/17j7T8zPvGTqBVhS7aeAEzhXaip69YJbc/view
Ого это версия от 24 года, у меня с патреона за дэньги но там 23 год, кажется обновление выпустили))
Кста а Capture Tools есть у тебя?
Capture Tools нет, вообще мало инфы по нему) но судя по платной страничке - прога полезная.
[Профиль]  [ЛС] 

Ma3O9OTi

Стаж: 2 года

Сообщений: 10


Ma3O9OTi · 06-Мар-24 08:38 (спустя 5 дней)

Fan778 писал(а):
85948142
Ma3O9OTi писал(а):
85948050
Fan778 писал(а):
85897027Немного платных модов)
Volumetric Clouds mod updated 30.01.24
https://drive.google.com/file/d/17j7T8zPvGTqBVhS7aeAEzhXaip69YJbc/view
Ого это версия от 24 года, у меня с патреона за дэньги но там 23 год, кажется обновление выпустили))
Кста а Capture Tools есть у тебя?
Capture Tools нет, вообще мало инфы по нему) но судя по платной страничке - прога полезная.
Ладно, но там еще в феврале опять обновление выпустили, я не знаю откуда ты берешь данный мод (наверное spacedock) но когда выходит обновление это значит что прошлая версия теперь багованное месиво))
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 06-Мар-24 13:42 (спустя 5 часов)

скрытый текст
Ma3O9OTi писал(а):
85975087
Fan778 писал(а):
85948142
Ma3O9OTi писал(а):
85948050
Fan778 писал(а):
85897027Немного платных модов)
Volumetric Clouds mod updated 30.01.24
https://drive.google.com/file/d/17j7T8zPvGTqBVhS7aeAEzhXaip69YJbc/view
Ого это версия от 24 года, у меня с патреона за дэньги но там 23 год, кажется обновление выпустили))
Кста а Capture Tools есть у тебя?
Capture Tools нет, вообще мало инфы по нему) но судя по платной страничке - прога полезная.
Ладно, но там еще в феврале опять обновление выпустили, я не знаю откуда ты берешь данный мод (наверное spacedock) но когда выходит обновление это значит что прошлая версия теперь багованное месиво))
https://www.patreon.com/blackrack/posts
нет там никаких февральских обновлений)
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 15-Мар-24 16:03 (спустя 9 дней, ред. 15-Мар-24 16:03)

Хотя этот гад не постит даже обновления, а они были
мои извинения
Volumetric Clouds 4 (09.03.24)
https://drive.google.com/file/d/1MndieJWmMctnD1hn4EfNRtsSHby4ZYEl/view?usp=sharing
Changelog
скрытый текст
******* 2.3.3 - 09/03/24 *******
- Restored DetailTex functionality on volumetric clouds for modders
******* 2.3.2 - 28/02/24 *******
- Fixes:
- Fix missing ocean and other effects when applying any of the in-game video settings in flight or when changing game resolution or monitor
- Fix occasional nullref spam caused by ocean failing to load when switching ships from tracking station or loading a savegame
- Fix black sky issue on intel integrated graphics and Macs
- Fix white sky issue on slow GPUs when generating atmos
******* 2.3.1 - 30/01/24 *******
- New features:
- Make it possible to combine SMAA and TAA for better AA and the best of both worlds
- Make it possible to disable TAA below a configurable fps threshold (26 by default) and fallback to SMAA-only if TAA and SMAA are both enabled
- Support for new non-Kerbin homeworld name (see latest versions of Kopernicus)
- Fixes:
- Fixed V4 clouds not working correctly on Mac and appearing blocky and undefined (ie with no noises applied)
- Fixed several issues leading to a black sky on all platforms, a few cases remain which I'm investigating
- Fixed error leading to a double image with an old image of the craft stuck on screen, notably when switching to Jool from tracking station
- Fixed saturated planets in scaled space being caused by the scaled color adjustment feature in Scatterer
- Fixed stock ocean occasionally reappearing and conflicting with scatterer ocean
- Fixed black scaled scattering when switching to bodies from tracking station
- Fixed atmo failing to load if EVE integration is disabled in the main settings
******* 2.3.0 - 22/12/23 *******
New features:
- New lighting model: Better handling of multiple scattering and better interplay of direct lighting and ambient, clouds look fluffier.
- Light volume: Long-distance cloud shadows and ambient handled via separate system. Updates in the background, has its own settings.
- Physically accurate godrays: Scatterer feature, clouds can now cast godrays using the above light volume, with better physical accuracy than previous methods. Can also be used for terrain shadows, see settings in the KSC screen Scatterer menu.
- Screenshot mode: Disable TAA and other temporal effects when taking screenshots. Make screenshots compatible with supersizing and free of temporal artifacts/blur
- Native cubemap support: Cubemaps are now loaded as a native hardware cubemap instead of being sampled as 6 separate textures, improves performance on configs using cubemaps, notably RSS.
- Additional temporal upscaling settings including 3x, 6x, 9x and 12x for better quality/performance tuning.
- Exposed phase functions for single and multiple scattering for clouds
- Added signed distance fields to skip empty space when raymarching, limited performance gains, see wiki https://github.com/LGhassen/EnvironmentalVisualEnhancements/wiki/Signed-Distance-Fields
- Added scatterer option to use only SMAA in IVA when using TAA, to limit blurring on droplets and other elements because some cockpits have glass that is treated as opaque.
- Added scatterer setting to reduce the extinction tint on sunlight at noon
- Added option to unload clouds painters (to free up memory or load new textures)
Configs:
- Tweaked Kerbin's atmosphere to make sunsets/sunrises look better with the new godrays
- Tweaked all cloud configs to look better with the new lighting (go see the new settings on Eve)
- Separated Scatterer configs into separate folder "StockScattererConfigs"
Fixes:
- Fixed distracting black artifacts on the clouds that would appear around the horizon or in movement
- Fixed blue edges/outline which appear when a cloud layer is seen through an other, typically when looking at clouds through fog or rain
- Fixed visible "barrier" between fog/rain and the background
- Fixed cloud upwards noise animating way faster than it should in timewarp, causing artifacts
- Fixed ozone causing a strange tint to appear on crafts in orbit with rescale
******* 2.2.1 - 26/08/23 *******
- Fixed textures not loading when using steam launch options
- Fixed low fps in main menu
******* 2.2.0 - 20/08/23 *******
New features:
- Cockpit Droplets: Droplets and streaks will now be seen in IVA view moving along windows and windshields when raining or flying through a dense cloud, they refract the background and evaporate at supersonic speeds. Their motion matches the craft speed and movement direction
- Separate sound file can be played in IVA (used here to add noise of rain hitting winshield)
- Load on demand (reduce RAM and VRAM usage, faster load times if not using community fixes)
- BC4 texture support
- Higher quality cloud shadows closely matching volumetrics (when volumetrics are enabled)
- New orbit mode for temporal upscaling, improving image quality and stability from orbit and long distances, can be disabled if needed
- Ozone layer support for Scatterer
Configs:
- Rain on Kerbin is now more frequent and it's now always raining somewhere on the planet
- Fixed some seams on Kerbin cloud textures
- Kerbin's atmo tweaked to be more earth-like
- Added falling snow on Laythe
- Diffused cloud cover on Laythe poles, to allow for occasional views of Jool from the poles, previously cloud cover was constant
Fixes
- Clouds:
- Improved temporal upscaling to work better in motion and from orbit, should have less artifacts and blurring
- Fixed high temporal upscaling settings resulting in weird line artifacts on clouds
- Fix artifacts on cloud edges intersecting terrain/craft
- Fix issue on cloud self-shadowing forming a stepping artifact near tops of cloud layers
- Fix cubemap support for flowmaps
- Clouds now render in HDR buffers if HDR is enabled (less banding if you have a HDR monitor)
- Fix teapplying a volumetrics layer in map view breaking PQS terrain
- Scatterer:
- Fixed HDR support in Scatterer (both with and without TAA), sun can now be seen gliting off reflective crafts with TU (see images on patreon post) if using HDR and bloom from TUFX.
- Fix mie scattering ending at a visible line before the terminator when using thick mie scattering
- Fix sunflare being offset from the sun during high timewarp
- Improvements to Scatterer TAA: Less ghosting and sharper TAA algorithm
- Fix sky not reflecting off crafts in OpenGL
Other:
******* 2.1.3 - 11/06/23 *******
- Fixed OpenGL (Mac and Linux) issue where Jool clouds are cut off before the horizon from high altitude
- Improved scatterer wave interactions to make boats and sea planes easier without overriding the stock water drag (no longer affecting the max speed of submarines), only removed the excessive drag when hitting waves
******* 2.1.2 - 07/06/23 *******
- Fixed engine/rocket sounds getting disabled when there is a lot of thunder
- Fixed clouds disabling in map view when going under the surface of Jool
- Fixed Jool flowmap not being paintable because of duplicated 2d layers
******* 2.1.1 - 28/05/23 *******
- Fixed Kerbal IVA flashing repeatedly on screen in some cases
- Fixed "Invalid scenehandler" log spam
- Fixed repetitive crashing in some cases
- Fixed terrain tiles detaching and creating holes in some cases
******* 2.1.0 - 21/05/23 *******
New features:
- Particle effects, used for actual rain (with splashes on surfaces), snow and dust + sound effects
- Lightning strikes, with sound effects, light emission and dedicated bolt textures
- Flowmaps to animate both the scaled texture and the volumetrics, used on Jool for swirls and moving bands
Configs:
- Jool config: moving clouds, swirls and bands. Best enjoyed in timewarp. Ability to go much further down inside Jool than the previous -250m limit. Higher quality cloud settings than on the other planets.
- Kerbin: Added lots of anvil clouds, rain and lightning placed under/around anvils. Decreased frequency of fog and rain and fixed fog happening around the planet all at once. The top cloud layer is now wispier.
- Duna: made the dust storms less noisy and made them darken the ground. Added a few rotating dust devils.
- Laythe: Plumes now move in the direction of the wind not just upwards.
Fixes:
- Fixed hard edges on the rain on Kerbin
- Fixed eclipses on volumetrics and scattering, not just the sky. Eclipses on Laythe are now scary
- Fixed harsh line/cutoff on the terminator on the clouds of Kerbin
- Fixed OpenGL/mac/linux support
- Fixed alphamap support for the in-game painter
- Fixed some issues with scatterer sunColor not applying to volumetrics
- Fixed error messages with the screen not being divisible by 4 * 2 and clouds not loading
Other:
- TimeSettings now have a unit setting and can be set in hours instead of seconds, defaults to seconds for retrocompatiblity.
- RaymarchedVolume color settings now accepts both 255 RGB colors and 1-0 float colors
- Added brush hardness setting in the painter
******* 2.0.1 - 14/01/23 *******
- Fixed issue in Eve config causing the multiple layers and the cloud Pillars not to show up
- Scatterer sunflare now affected/hidden by clouds and other volumetrics
******* 2.0.0 - 13/01/23 *******
- First patreon release
[Профиль]  [ЛС] 

Varkom

Стаж: 14 лет

Сообщений: 25


Varkom · 11-Апр-24 22:13 (спустя 27 дней)

Fan778 писал(а):
86015541Хотя этот гад не постит даже обновления, а они были
мои извинения
Volumetric Clouds 4 (09.03.24)
https://drive.google.com/file/d/1MndieJWmMctnD1hn4EfNRtsSHby4ZYEl/view?usp=sharing
Changelog
скрытый текст
******* 2.3.3 - 09/03/24 *******
- Restored DetailTex functionality on volumetric clouds for modders
******* 2.3.2 - 28/02/24 *******
- Fixes:
- Fix missing ocean and other effects when applying any of the in-game video settings in flight or when changing game resolution or monitor
- Fix occasional nullref spam caused by ocean failing to load when switching ships from tracking station or loading a savegame
- Fix black sky issue on intel integrated graphics and Macs
- Fix white sky issue on slow GPUs when generating atmos
******* 2.3.1 - 30/01/24 *******
- New features:
- Make it possible to combine SMAA and TAA for better AA and the best of both worlds
- Make it possible to disable TAA below a configurable fps threshold (26 by default) and fallback to SMAA-only if TAA and SMAA are both enabled
- Support for new non-Kerbin homeworld name (see latest versions of Kopernicus)
- Fixes:
- Fixed V4 clouds not working correctly on Mac and appearing blocky and undefined (ie with no noises applied)
- Fixed several issues leading to a black sky on all platforms, a few cases remain which I'm investigating
- Fixed error leading to a double image with an old image of the craft stuck on screen, notably when switching to Jool from tracking station
- Fixed saturated planets in scaled space being caused by the scaled color adjustment feature in Scatterer
- Fixed stock ocean occasionally reappearing and conflicting with scatterer ocean
- Fixed black scaled scattering when switching to bodies from tracking station
- Fixed atmo failing to load if EVE integration is disabled in the main settings
******* 2.3.0 - 22/12/23 *******
New features:
- New lighting model: Better handling of multiple scattering and better interplay of direct lighting and ambient, clouds look fluffier.
- Light volume: Long-distance cloud shadows and ambient handled via separate system. Updates in the background, has its own settings.
- Physically accurate godrays: Scatterer feature, clouds can now cast godrays using the above light volume, with better physical accuracy than previous methods. Can also be used for terrain shadows, see settings in the KSC screen Scatterer menu.
- Screenshot mode: Disable TAA and other temporal effects when taking screenshots. Make screenshots compatible with supersizing and free of temporal artifacts/blur
- Native cubemap support: Cubemaps are now loaded as a native hardware cubemap instead of being sampled as 6 separate textures, improves performance on configs using cubemaps, notably RSS.
- Additional temporal upscaling settings including 3x, 6x, 9x and 12x for better quality/performance tuning.
- Exposed phase functions for single and multiple scattering for clouds
- Added signed distance fields to skip empty space when raymarching, limited performance gains, see wiki https://github.com/LGhassen/EnvironmentalVisualEnhancements/wiki/Signed-Distance-Fields
- Added scatterer option to use only SMAA in IVA when using TAA, to limit blurring on droplets and other elements because some cockpits have glass that is treated as opaque.
- Added scatterer setting to reduce the extinction tint on sunlight at noon
- Added option to unload clouds painters (to free up memory or load new textures)
Configs:
- Tweaked Kerbin's atmosphere to make sunsets/sunrises look better with the new godrays
- Tweaked all cloud configs to look better with the new lighting (go see the new settings on Eve)
- Separated Scatterer configs into separate folder "StockScattererConfigs"
Fixes:
- Fixed distracting black artifacts on the clouds that would appear around the horizon or in movement
- Fixed blue edges/outline which appear when a cloud layer is seen through an other, typically when looking at clouds through fog or rain
- Fixed visible "barrier" between fog/rain and the background
- Fixed cloud upwards noise animating way faster than it should in timewarp, causing artifacts
- Fixed ozone causing a strange tint to appear on crafts in orbit with rescale
******* 2.2.1 - 26/08/23 *******
- Fixed textures not loading when using steam launch options
- Fixed low fps in main menu
******* 2.2.0 - 20/08/23 *******
New features:
- Cockpit Droplets: Droplets and streaks will now be seen in IVA view moving along windows and windshields when raining or flying through a dense cloud, they refract the background and evaporate at supersonic speeds. Their motion matches the craft speed and movement direction
- Separate sound file can be played in IVA (used here to add noise of rain hitting winshield)
- Load on demand (reduce RAM and VRAM usage, faster load times if not using community fixes)
- BC4 texture support
- Higher quality cloud shadows closely matching volumetrics (when volumetrics are enabled)
- New orbit mode for temporal upscaling, improving image quality and stability from orbit and long distances, can be disabled if needed
- Ozone layer support for Scatterer
Configs:
- Rain on Kerbin is now more frequent and it's now always raining somewhere on the planet
- Fixed some seams on Kerbin cloud textures
- Kerbin's atmo tweaked to be more earth-like
- Added falling snow on Laythe
- Diffused cloud cover on Laythe poles, to allow for occasional views of Jool from the poles, previously cloud cover was constant
Fixes
- Clouds:
- Improved temporal upscaling to work better in motion and from orbit, should have less artifacts and blurring
- Fixed high temporal upscaling settings resulting in weird line artifacts on clouds
- Fix artifacts on cloud edges intersecting terrain/craft
- Fix issue on cloud self-shadowing forming a stepping artifact near tops of cloud layers
- Fix cubemap support for flowmaps
- Clouds now render in HDR buffers if HDR is enabled (less banding if you have a HDR monitor)
- Fix teapplying a volumetrics layer in map view breaking PQS terrain
- Scatterer:
- Fixed HDR support in Scatterer (both with and without TAA), sun can now be seen gliting off reflective crafts with TU (see images on patreon post) if using HDR and bloom from TUFX.
- Fix mie scattering ending at a visible line before the terminator when using thick mie scattering
- Fix sunflare being offset from the sun during high timewarp
- Improvements to Scatterer TAA: Less ghosting and sharper TAA algorithm
- Fix sky not reflecting off crafts in OpenGL
Other:
******* 2.1.3 - 11/06/23 *******
- Fixed OpenGL (Mac and Linux) issue where Jool clouds are cut off before the horizon from high altitude
- Improved scatterer wave interactions to make boats and sea planes easier without overriding the stock water drag (no longer affecting the max speed of submarines), only removed the excessive drag when hitting waves
******* 2.1.2 - 07/06/23 *******
- Fixed engine/rocket sounds getting disabled when there is a lot of thunder
- Fixed clouds disabling in map view when going under the surface of Jool
- Fixed Jool flowmap not being paintable because of duplicated 2d layers
******* 2.1.1 - 28/05/23 *******
- Fixed Kerbal IVA flashing repeatedly on screen in some cases
- Fixed "Invalid scenehandler" log spam
- Fixed repetitive crashing in some cases
- Fixed terrain tiles detaching and creating holes in some cases
******* 2.1.0 - 21/05/23 *******
New features:
- Particle effects, used for actual rain (with splashes on surfaces), snow and dust + sound effects
- Lightning strikes, with sound effects, light emission and dedicated bolt textures
- Flowmaps to animate both the scaled texture and the volumetrics, used on Jool for swirls and moving bands
Configs:
- Jool config: moving clouds, swirls and bands. Best enjoyed in timewarp. Ability to go much further down inside Jool than the previous -250m limit. Higher quality cloud settings than on the other planets.
- Kerbin: Added lots of anvil clouds, rain and lightning placed under/around anvils. Decreased frequency of fog and rain and fixed fog happening around the planet all at once. The top cloud layer is now wispier.
- Duna: made the dust storms less noisy and made them darken the ground. Added a few rotating dust devils.
- Laythe: Plumes now move in the direction of the wind not just upwards.
Fixes:
- Fixed hard edges on the rain on Kerbin
- Fixed eclipses on volumetrics and scattering, not just the sky. Eclipses on Laythe are now scary
- Fixed harsh line/cutoff on the terminator on the clouds of Kerbin
- Fixed OpenGL/mac/linux support
- Fixed alphamap support for the in-game painter
- Fixed some issues with scatterer sunColor not applying to volumetrics
- Fixed error messages with the screen not being divisible by 4 * 2 and clouds not loading
Other:
- TimeSettings now have a unit setting and can be set in hours instead of seconds, defaults to seconds for retrocompatiblity.
- RaymarchedVolume color settings now accepts both 255 RGB colors and 1-0 float colors
- Added brush hardness setting in the painter
******* 2.0.1 - 14/01/23 *******
- Fixed issue in Eve config causing the multiple layers and the cloud Pillars not to show up
- Scatterer sunflare now affected/hidden by clouds and other volumetrics
******* 2.0.0 - 13/01/23 *******
- First patreon release
Спасибо огромное за то что делитесь этим очень полезным и красивым модом!!!
Респект!
[Профиль]  [ЛС] 

XI Y

Стаж: 2 года 8 месяцев

Сообщений: 1


XI Y · 22-Апр-24 18:44 (спустя 10 дней)

Здравствуйте а где можно найти старые версии KSP? Очень нужно для модов так как моды не обновлялись ещё.
[Профиль]  [ЛС] 

semayil

Стаж: 14 лет 10 месяцев

Сообщений: 190

semayil · 15-Май-24 07:15 (спустя 22 дня, ред. 15-Май-24 07:15)

Я вот что не пойму, в заявленных системных требованиях указано 1Гб на жестком диске. Тут же 5 Гб в раздаче. Но я разобрался, тут Длц и 2 версии игры на Англ и Русском языке. Но! Даже так - Версия на Ру(или Англ) весит(установщик) 2! Гб... Интересно однако, 2 Гб развернется в 1Гб? А остальное что? Прицепы типа Адобе Акробат, Директ икс и вся Джава за все эти годы? %)
[Профиль]  [ЛС] 

Professor_2011

Стаж: 12 лет 2 месяца

Сообщений: 93


Professor_2011 · 18-Май-24 17:43 (спустя 3 дня)

XI Y писал(а):
86173288Здравствуйте а где можно найти старые версии KSP? Очень нужно для модов так как моды не обновлялись ещё.
У меня полно всяких разных многие даже с моими сейвами. Думаете, надо мутить раздачу?
[Профиль]  [ЛС] 

tomcat9

Стаж: 14 лет 8 месяцев

Сообщений: 2213

tomcat9 · 18-Май-24 19:48 (спустя 2 часа 4 мин.)

Professor_2011 писал(а):
86278595
XI Y писал(а):
86173288Здравствуйте а где можно найти старые версии KSP? Очень нужно для модов так как моды не обновлялись ещё.
У меня полно всяких разных многие даже с моими сейвами. Думаете, надо мутить раздачу?
Я бы не отказался от старых-добрых версий.
[Профиль]  [ЛС] 

Professor_2011

Стаж: 12 лет 2 месяца

Сообщений: 93


Professor_2011 · 18-Май-24 21:44 (спустя 1 час 55 мин., ред. 18-Май-24 21:44)

tomcat9 писал(а):
86279140
Professor_2011 писал(а):
86278595
XI Y писал(а):
86173288Здравствуйте а где можно найти старые версии KSP? Очень нужно для модов так как моды не обновлялись ещё.
У меня полно всяких разных многие даже с моими сейвами. Думаете, надо мутить раздачу?
Я бы не отказался от старых-добрых версий.
Ну вот для пробы моя самая ранняя, кажется 1.1.2.1260 на гугл-диске
https://drive.google.com/file/d/1dcR4t3cgWnOvCBchbYxBDqTFDWG05HO6/view?usp=sharing
Но версия может быть указана не точно, у некоторых были странные названия, а устанавливать каждую - их у меня 20 с лишним - чтоб точно убедиться, сами понимаете... Пишите какие версии желаете и я постараюсь подобрать максимально близкую, а если что-то будет не так - отписывайтесь, буду исправлять.
Всегда рад помочь нуждающимся ценителям
Да, ещё имейте ввиду что самые ранние версии ещё на английском.
И ещё по поводу старых версий. Некоторое время не играл в kerbal space program и вот решил по честному пройти эту, последнюю. Поставил привычный набор модов, кроме тех что, как утверждалось, интегрировали в сток и начал... Знаете, когда меня в каждом контракте посылали то в один биом, то в другой когда я ещё не открыл даже сканирование планет, я ещё терпел. Не всё забыл, да и карты в конце концов в инете есть, но когда тупо перестали засчитывать выполненные контракты, типа - не включается наличие инженера на активном корабле когда у меня их там аж два, то я сдался и вернулся в мою любимую 1.3 какую-то. Там уже и русик есть и все любимые моды стоят как надо и сток ещё не обезображен всякими инородными включениями. Как-то так.
[Профиль]  [ЛС] 

tomcat9

Стаж: 14 лет 8 месяцев

Сообщений: 2213

tomcat9 · 19-Май-24 11:43 (спустя 13 часов)

Professor_2011 писал(а):
86279428Пишите какие версии желаете и я постараюсь подобрать максимально близкую...
и вернулся в мою любимую 1.3 какую-то. Там уже и русик есть и все любимые моды стоят как надо и сток ещё не обезображен всякими инородными включениями.
Вот её как раз очень хочется, 1.3, она тоже мне больше всех понравилась!
[Профиль]  [ЛС] 

Professor_2011

Стаж: 12 лет 2 месяца

Сообщений: 93


Professor_2011 · 19-Май-24 16:19 (спустя 4 часа, ред. 19-Май-24 17:35)

tomcat9 писал(а):
86281437
Professor_2011 писал(а):
86279428Вот её как раз очень хочется, 1.3, она тоже мне больше всех понравилась!
Да пожалуйста
https://drive.google.com/file/d/1i_JXXgcIWU7SCjV0GKBN_lBGxT0SaerO/view?usp=sharing
Но должен извиниться, всё-таки 1.3 ещё не то. Поиграл вчера и увидел что там ещё заметно подвисание каждые несколько секунд, плюс так и не смог заставить работать автопилот ровера, а вот в 1.8 уже появилась волшебная кнопочка "Управление", переключая которую я таки смог наконец (впервые за 8 лет!) заставить его нормально работать. Так что вот ещё и на неё ссыль. Там с моими модами и сохранёнками, так что если хотите чистую, просто удалите всё в GameData или через ckan, он тоже уже есть в папке с игрой.
https://drive.google.com/file/d/1-wS_anodKaDwxRTxd2qZZ6RwrqsEqp4q/view?usp=sharing
[Профиль]  [ЛС] 

Professor_2011

Стаж: 12 лет 2 месяца

Сообщений: 93


Professor_2011 · 21-Май-24 09:16 (спустя 1 день 16 часов, ред. 21-Май-24 15:46)

tomcat9 писал(а):
86282784Professor_2011
большое Вам спасибо!
Обращайтесь
Есть следующие версии:
1.1.2.1260
1.2.0.1586
1.2.1.1604
1.3.0.1804
1.4.2.2110
1.4.3.2152
1.5.1.02335
1.7.0.02483
1.7.3.02594
1.8.1.2694
1.9.1
1.11.0.03045
1.12.5.03190
[Профиль]  [ЛС] 

tomcat9

Стаж: 14 лет 8 месяцев

Сообщений: 2213

tomcat9 · 21-Май-24 12:08 (спустя 2 часа 52 мин.)

Professor_2011 писал(а):
86282804Есть следующие версии:
1.1.2.1260...
1.12.5.03190
Ого! Практически все. Офигеть, уже 10 лет прошло, когда с ней познакомился - начал играть с 0-какой-то, номер уже не вспомню, но это точно был 2014-й год, так как к нам в гости приезжали друзья и один из них и показал KSP. И уже тогда игра была классная.
[Профиль]  [ЛС] 

Professor_2011

Стаж: 12 лет 2 месяца

Сообщений: 93


Professor_2011 · 21-Май-24 15:56 (спустя 3 часа)

tomcat9 писал(а):
86289175Офигеть, уже 10 лет прошло, когда с ней познакомился - начал играть с 0-какой-то, номер уже не вспомню, но это точно был 2014-й год, так как к нам в гости приезжали друзья и один из них и показал KSP. И уже тогда игра была классная.
Так и есть. Я начал позже, в 16-м, хотя видел игру в 14-м сразу после выхода, но отпугнуло то что она была на английском, но позже встретился знающий человек, рассказал, объяснил и познакомил с модом МехДжеб И затянуло до того, что когда вышла русификация, пришлось через силу перестраиваться Но до сих пор многие вещи ещё не изучены. Я, например, только недавно узнал, что добрую первую треть дерева исследований можно открыть вообще не отрываясь от земли, более менее освоил авиацию, но например с Евы так ни разу ещё и не вылетел. Так что работы непочатый край
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 31-Май-24 17:25 (спустя 10 дней)

Volumetric Clouds 4 Updated 27.03.24
https://drive.google.com/file/d/1BSgVyrzDR8jNSfDhUrwTf0lLE15xGRqo/view
Последняя на данный момент версия
[Профиль]  [ЛС] 

Varkom

Стаж: 14 лет

Сообщений: 25


Varkom · 06-Июн-24 23:25 (спустя 6 дней)

Fan778 писал(а):
86327440Volumetric Clouds 4 Updated 27.03.24
https://drive.google.com/file/d/1BSgVyrzDR8jNSfDhUrwTf0lLE15xGRqo/view
Последняя на данный момент версия
Класс! Спасибо огромное!!!!
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 21-Июн-24 10:58 (спустя 14 дней)

Volumetric Clouds KSP - download (Updated 08.06.24)
https://drive.google.com/file/d/1RBXbNMVQ2TVawjPhfgUScHH5_X5_KoRc/view
[Профиль]  [ЛС] 

Varkom

Стаж: 14 лет

Сообщений: 25


Varkom · 23-Июн-24 19:23 (спустя 2 дня 8 часов)

Fan778 писал(а):
86398512Volumetric Clouds KSP - download (Updated 08.06.24)
https://drive.google.com/file/d/1RBXbNMVQ2TVawjPhfgUScHH5_X5_KoRc/view
Ждал. Спасибо!
[Профиль]  [ЛС] 

Fan778

Стаж: 11 лет

Сообщений: 87

Fan778 · 18-Июл-24 10:43 (спустя 24 дня, ред. 18-Июл-24 10:43)

Volumetric Clouds KSP by Blackrack - download (Updated 16.07.24)
https://drive.google.com/file/d/1Z3cIQXPCgdIIKN7GBY4JgKYeOfJktDTK/view
[Профиль]  [ЛС] 

Varkom

Стаж: 14 лет

Сообщений: 25


Varkom · 25-Июл-24 19:55 (спустя 7 дней)

Fan778 писал(а):
86490987Volumetric Clouds KSP by Blackrack - download (Updated 16.07.24)
https://drive.google.com/file/d/1Z3cIQXPCgdIIKN7GBY4JgKYeOfJktDTK/view
Спасибо!!!
[Профиль]  [ЛС] 

Dofa gott

Стаж: 2 года 7 месяцев

Сообщений: 950


Dofa gott · 24-Авг-24 15:27 (спустя 29 дней)

А где взять актуальные моды на ракеты? Несколько лет не играл и что-то не могу найти под новую версию их. Самому строить лень уже, да и времени столько нету.
[Профиль]  [ЛС] 

sashnet778

Стаж: 15 лет 1 месяц

Сообщений: 3


sashnet778 · 07-Сен-24 14:35 (спустя 13 дней, ред. 07-Сен-24 14:35)

ALEF-7 писал(а):
84112679Подскажите где скачать и какую версию RSS чтобы всё установить и запустилось без танцев с бубном?
Желательно под мою KSP version 1.12.1 или ту что в данной раздаче.
Update:
В итоге, чтобы установить RSS я сделал так:
1) установил CKAN (скачал да запустил - установщика у него нет). Отсюда: https://github.com/KSP-CKAN/CKAN/releases
2) с помощью CKAN установил мод Realistic Progression One (RP-1). А он уже потянул за собой RSS, RSS Visual Enhancements... всего 61 плагин поставил.
Всё это стало на KSP version 1.12.1 (которую я здесь скачал летом 2021). Не без труда удалось построить корабль который может взлететь
Проблема: винзу под кораблём на поверхности платеты Земля типа блик - голубое пятно диаметром почти во весь экран, с розовой и жёлтой каймой. Какой плагин может быть причиной этому?
Думаю все еще актуальный вопрос.
Я при установке в ckan убрал галку с какого-то текстурного мода в списке, вроде как раз этот Environmental visual enchantments, этот глюк пропал (у меня еще небо было глючным), играю второй день, все ок. Устанавливал не через Express install автоматически, а вручную выбрав RSS, RP и RO. Там еще ругнется что пару модов не совместимы с вашей версией игры, выделит красным, Smoke и еще что-то, убрал с них галки и все поставилось нормально.
[Профиль]  [ЛС] 
 
Ответить
Loading...
Error