Wildermyth (1.16+552 + 2 DLC) [amd64] [RUS + ENG + 5] [Java]

Страницы:  1
Ответить
 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 03-Июн-23 19:57 (1 год 5 месяцев назад, ред. 26-Окт-24 12:45)

Wildermyth
Год выпуска: 2021
Жанр: RPG, Turn-based, Adventure
Разработчик: Worldwalker Games LLC
Сайт игры: https://wildermyth.com/
Издательство: Worldwalker Games LLC, WhisperGames
Используемые библиотеки: Java (libGDX)
Мультиплеер: локально
Архитектура: amd64
Версия: 1.16+552
Лицензия: проприетарная
Язык интерфейса: русский, English, Deutsch, Español (AL), français, Português do Brasil, 中文(简体)
Язык озвучки: нет
Таблэтка: не требуется
Системные требования:
Linux: требуется 64-битная ОС
Память: 3 GB RAM
Видеокарта: Open GL 3.2
Жёсткий диск: 2 GB свободного места.
Описание:
Wildermyth — пошаговая ролевая стратегия. Земли Йондеринг оказались под угрозой. Многочисленные враги пытаются захватить эти территории, поработив местных жителей. Далеко не все готовы мириться со своей судьбой, нашлись несколько смельчаков, готовых дать отпор противнику. Вам предстоит возглавить группу героев, найти подход к каждому и воспитывать их, чтобы на поле боя они проявили свои лучшие качества. Вместе с ними вам предстоит пройти нелёгкий путь: от простых крестьян до могущественных воинов, которые сделают всё возможное ради спасения своей страны. Подбирайте для них подходящее оружие и снаряжение, проводите тренировки и отправляйтесь в путь. Но, как бы вы не любили своих героев, рано или поздно они погибнут, и кто знает, возможно, легенды о их подвигах позволят оказаться им в пантеоне.
Доп. информация:
Игра из стима, из которой я попытался сделать GOG-версию.
Включает DLC Armors and Skins и Omenroad.
26.10.2024: обновление 1.16+551 —> 1.16+552.
Порядок установки:
Распаковать, запустить wildermyth
Download
Rutracker.org не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм
Как скачивать? (для скачивания .torrent файлов необходима регистрация)
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 03-Июн-23 19:59 (спустя 2 мин.)

На замену этой раздаче.
[Профиль]  [ЛС] 

dftcup

Стаж: 3 года 3 месяца

Сообщений: 1244

dftcup · 07-Июн-23 11:39 (спустя 3 дня)

Истины ради и справедливости для, работает как часы. Так и не смог сломать ничего. Чуть-чуть покряхтывает при открытии меню крафта брони - это, наверное, нормально с моим увечным HDD. В остальном нареканий - никаких.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 07-Июл-23 21:29 (спустя 1 месяц, ред. 07-Июл-23 21:29)

Обновление до 1.14+486 Elona Rib.
Изменения
1.14+486 Elona Rib
  1. Added official support for French!
  2. Rewritten Event: Pastoral Quarrel (from: Sweeping Swallow)
  3. Rewritten Event: When We Fight
  4. Two New Tidings
  5. Shardnado now deals less damage but has a larger radius, Humanist+ increases the radius
Shardnado has always felt too similar to fireleash, and we wanted to differentiate it more. Now, it can easily hit many enemies at once, and creates a nice AOE to chip away at them over the next turn
  1. Skeleton Inscrutable Stare now works on Morthagi
The restriction felt kind of appropriate thematically, but ultimately removed an important part of skeletal heroes' kit in a way that wasn't fun
  1. Ambush with Throughshot can now be placed behind enemies
  2. New hairstyle
  3. Enemy healthbars now show calamity icons for calamity buffs
  4. Adjusted tile feedback for many AOE abilities (ranges have more of a "border", instead of highlighting each tile the same)
  5. Added new image for "Add to Legacy" dialog
  6. Dart and Sommelier damage calamities now show up later
  7. New interface option (off by default): "Show Simple Gear Stat Changes in Empty Slot Buttons" (to see simple stat changes without hovering all the slots)
For simple augments that only require one line to show the stat change, some players found it annoying needing to hover each slot to see the stat changes. This option makes it so that as long as the slot is empty, you don't have to! It's off by default, just because we're worried about the inconsistency of it only showing up in empty slots for items that grant one stat being confusing, especially for new players.
  1. Updated libGDX from version 1.9.11 to 1.11.0 (This may fix or improve some general graphics issues, hard to say for sure)
  2. Foothill Stonewalling no longer prevented by several abilities
  3. Adjusted hero Customize tab to work much better with controllers
  4. DLC: Added "Draconic" Teeny Wings transformation skin
  5. Fix a bug where Rager could attack while stunned
  6. Fix a bug where Ember Arrows + Throughshot showed wrong damage
  7. Fix a bug with using Blazing Sword without LOS
  8. Fix a bug where certain AOE attacks and tile effects caused lag
  9. Fix a bug where "Mysterious" hook could be put on hero children
  10. Fix a bug where Drauven using Sneer could jump onto hidden heroes
  11. Fix a bug where Skeleton Curse didn't properly last 2 turns
  12. Fix a bug where Quakebaker hammer damage was higher than intended
  13. Fix a bug with some incorrect genders in history lines
  14. Fix a DLC bug where some armor bonuses would show in comics
  15. Fix a DLC bug where Fashioned for the Fray went away if next to hidden ally
  16. Fix a DLC bug where Valiant Bracing wouldn't work with Paladin+
  17. Fix a DLC bug where NPC mystics could become hidden
  18. Fix a DLC bug where Feral Memory could stack
  19. Fix DLC Saurian crow skin toes
  20. Tools: Added "Connections" panel to Effect and Aspects editors (shares space with the "Raw" panel) Used to switch between related Effects and Aspects. Also shows Injected Roles from branch events, etc, and error messages take this into account
Made this after getting tired of constantly swapping between the aspects and effects tabs for abilities or quest chains with many separate parts. Hoping modders will find it useful!
  1. Tools: Added "Refresh" button at the top-right, which refreshes
  2. mods and connections. (If you've been restarting the game or
  3. switching mods on/off after making changes, try this instead!)
  4. Tools: Can spawn "custom" hazards (see humanistRecipe_shardnado)
  5. Tools: Tile targeting now respects "allowDuplicates"
Если кто будет обновлять предыдущую версию, не забудьте, что игра хранит сохранения у себя в каталоге (подкаталог players).
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 12-Июл-23 00:30 (спустя 4 дня)

Обновление до 1.14+487 Elona Rib.
Изменения
1.14+487 Elona Rib Hotfix
  1. Numpad Enter key now works for everything Enter works for
  2. Fix a bug in French with crash when hovering the attack button
  3. Fix a bug where many lines in French were missing
  4. Fix a couple missing lines in a recruit comic
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

toperx

Стаж: 16 лет 9 месяцев

Сообщений: 78


toperx · 22-Июл-23 07:47 (спустя 10 дней)

Отличная игруха, русификатор на стадии одобрения у разрабов, и довольно давно по словам переводчиков.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 12-Окт-23 11:02 (спустя 2 месяца 21 день)

Обновление до 1.15+505 Orien Marten. Помимо прочего, в игре добавили долгожданный русский перевод.
Изменения
1.15 Orien Marten
Добавлена поддержка русского языка! Также переработаны некоторые события и исправлены ошибки
Wildermyth стала доступна на русском языке!
Долгожданный перевод Wildermyth на русский язык наконец-то завершен!!! В него было вложено огромное количество труда и любви. Спасибо нашей команде переводчиков Lock On Games и всем ее участникам: Корецкой Любови, Елагину Николаю, Андреевой Дине, Белявскому Михаилу, Беловой Екатерине, Хамидуллину Валентину, Дымковичу Ивану и Губанковой Елене.
И спасибо всем, кто так терпеливо ждал появления в игре русского языка!
Это важный этап, поскольку теперь мы наконец-то добавили локализацию Wildermyth на все языки, на которые планировали. В данный момент в наших планах нет локализации игры на другие языки — это очень трудозатратно и дорого, — но мы с радостью поддержим вас, если захотите добавить перевод на свой язык в качестве модификации!
Помимо этого, мы переписали несколько старых событий и исправили некоторые ошибки.
1.15+505 Orien Marten
  1. Добавлена официальная поддержка русского языка!
  2. Переписано событие: «Брошенный»
  3. Переписано событие: «Полет без перьев»
  4. Переписано событие: Беспокойство духа (ранее: «С широко открытыми глазами»)
  5. Новая концовка для героев
  6. Добавлена более надежная система резервного копирования старых файлов
  7. Процедурные сюжетные события кампании с меньшей вероятностью будут повторяться (вероятность этого после кампании умножается на 16, а не на 4)
  8. Скорректировано светло-зеленое число модификатора «Труд», чтобы оно было темнее
  9. Исправлена ошибка, из-за которой тема скелета могла не развиваться
  10. Исправлена ошибка, из-за которой драувы во время «Насмешки» могли прыгать через стены
  11. Исправлена ошибка, из-за которой «Крепкий захват» показывал количество урона
  12. Исправлена ошибка, из-за которой поврежденных героев наследия нельзя было заменить
  13. Исправлена ошибка, из-за которой слово «Скрытность» могло отображаться в комиксах
  14. Исправлена ошибка, из-за которой противники иногда не пытались пройти через двери
  15. Исправлена ошибка, из-за которой диагональные декорации могли блокировать путь
  16. Исправлена ошибка с вики-ссылками на Linux
  17. Исправлена ошибка, приводящая к вылету из-за героев без оружия
  18. Исправлены некоторые проблемы с визуальным наслоением снаряжения
  19. Инструменты: Добавлен аспект "rigOverridePriority|PRIORITY|RIG", так что rigOverride может переопределять другой rigOverride
  20. Инструменты: Добавлены языковые коды uk, uk_UA, th и th_TH для моддеров
  21. Инструменты: Добавлена функция в редакторе для поиска недостающих переводов
  22. Инструменты: Добавлен триггер эффекта TIDING_REQUIRED для концовок героев, которые должны активироваться всегда, если они совпадают, и не должны учитываться при подсчете общего количества концовок
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

Renrasi

Стаж: 13 лет 10 месяцев

Сообщений: 1


Renrasi · 14-Окт-23 17:21 (спустя 2 дня 6 часов)

Наконец-то перевод, а для Windows 1,15 версии нигде нет
[Профиль]  [ЛС] 

SCOOTER09

Стаж: 14 лет 6 месяцев

Сообщений: 102


SCOOTER09 · 22-Окт-23 05:06 (спустя 7 дней)

Ребята, а тут только под Линукс, а на Винде 10-ке не пойдёт?, и если не пойдёт, не подскажите для Винды нету нигде раздачи, с крайним патчем 1.15+505 ?
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 22-Окт-23 11:07 (спустя 6 часов)

SCOOTER09 писал(а):
85357157Ребята, а тут только под Линукс, а на Винде 10-ке не пойдёт?, и если не пойдёт, не подскажите для Винды нету нигде раздачи, с крайним патчем 1.15+505 ?
В теории можно попробовать стартовать через jar-файл (wildermyth.jar), и с некоторой степенью вероятности оно заработает и под виндой (разумеется, должна стоять java). Но не проверял, с уверенностью не скажу. Насчёт раздач под винду не подскажу, не слежу.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 13-Дек-23 14:25 (спустя 1 месяц 22 дня)

Обновление до 1.15+511 Orien Marten Hotfix.
Изменения
1.15+511 Orien Marten Hotfix
Fixed some Russian translation issues
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 18-Май-24 12:11 (спустя 5 месяцев 4 дня, ред. 18-Май-24 12:11)

Обновление до 1.16+535 Omenroad. Добавлено дополнение Omenroad.
Изменения
Wildermyth: Omenroad is Available NOW!!!
OUR NEW DLC IS AVAILABLE NOW!
Wildermyth: Omenroad is now available for purchase! Alternatively, we have a bundle with the base game, Armors and Skins DLC, and Omenroad available at 15% off.
To our Spanish and French speaking Players, due to bad planning on our part, you will notice many untranslated UI elements in the build. We are working to get those cleaned up and patched out as soon as we can. (French players may also encounter some untranslated comics towards the end of the new story campaign)
Wildermyth: Omenroad
The Omenroad DLC gives you a new way to play Wildermyth. For the fighters, we have a roguelike tactical challenge mode with progression across runs. And for the lovers, we have A Walk in the Unlight, a huge new story campaign that uses the Omenroad format to take your heroes past the edge of the Yondering Lands and into worlds beyond.
Challenge Modes
Legacy Heroes and Greenhorns alike run a gauntlet of battles, each increasing in difficulty. A node map replaces the Overland map and your party chooses a path by following your appetite for risk and reward.
Transformations, pets, and other rewards are present within the fights themselves, making it a tactical choice which ones to pick up. As a challenge mode, Omenroad runs don’t take place within a larger story and you won’t encounter random story events.
At the end of a run, promote your favorite heroes and bring them back into the base game. In between runs, increase Peril for more of a challenge and equip Odes to make your party stronger.
You’ll get:
  1. 20 new boss fights
  2. 20 new unlockable artifacts and augments
  3. New Shadow spirit and Shadow weapons to discover in both Omenroad and the base game
  4. 75 new battle maps with new objectives
  5. A “Wall of Fame” with twelve challenge-based titles for heroes to earn
  6. And for those hungry for another Wildermyth campaign…
You Are Invited to the Neverbefore Ball!
Our new campaign uses the Omenroad format to tell a Wildermyth story, following two adventurers into Netherflare, the land of the lost. There they encounter faces both fresh and familiar, crossing the phantom-lands of a thousand Yonderings to arrive at a mystical ballroom in a dragon’s castle.
As in the challenge modes, a node map will replace the Overland map and no random story events will occur. Instead, all the stories you’ll encounter have been written specifically for this campaign, making it our most extensively written campaign, by far.
Expect to find:
  1. A sprawling story that touches on the lore of all our previous campaigns
  2. A new biome: Netherflare!
  3. More than 25 new battle maps!
Come see what weird wonders will upend you, and who might wander at your side, as you take A Walk in the Unlight.
1.16+533 Omenroad
Added sfx for bird legs, volley of arrows, drauvenBirdMarkPrey,
ratErraticMovement
Adjusted tile range feedback for barrage and stunning barrage
Drauven Wingbeat and Bird Debuff now deal Physical Damage instead of True Damage
Adjusted Ulstryx chapter 1 objective text to clarify that other
sites must be cleared before doing the capstone fight
Double-hyphens replaced with em-dashes
Screen edge pan no longer happens while in controller mode
(fixes issue where sometimes the screen would scroll to the
top-left if the mouse position was there)
Legacy saving now happens less often in certain cases, resulting in
less hitches during gameplay
Save file note dialog is now a single-line text input
Shred sound no longer plays when shredding warding
Various translation fixes
Fix a bug where dreamsOfIcarus could happen multiple times per campaign
Fix a bug with ambient audio often being silent when it shouldn't be
(You may hear more nature noises now during battles than you used to)
Fix a bug where set pieces that were very close to the camera
would be visible, blocking the player's view
Fix a bug where loredump could happen through walls
Fix a bug where Stalwart+ prevented Crystal Chrysalis
Fix a bug where sometimes enemies would visually hover over their ending tile
Fixed issue with mysticF mythic vines theme skin
Fix a bug with burning arrow not being able to shoot at as
long a range with elemental bows
Fixed bug where scenery with >20 health couldn't be splinterblasted
Friendly Fire warning no longer shows damage dealt to scenery
Tools:
"Refresh" editor button now does a better job of actually refreshing mods
Combat Lab can now show any mission plan, even without a scenario
Added "ignoreRestrictions" option to ApplyTheme Outcome
Added "ifChoiceNumLessThanOrEquals" and "sortByScore" fields to
AbilityTarget Options
Added NUM_ENEMIES expression variable, which will get the number
of enemies in the current mission
Added isMatchText expression, useful for checking parameter text
Added "particleNumData_V" particle function, which can be used to
get data from a given particle number
Can now match ONE_FURTHEST relative to a role with multiple matches
Added "CAN_ROMANCE_LOOSE" variable, which checks family and forbidden
romance (e.g. skeleton), but ignores existing relationships,
forbidRandomRomances, and attraction.
Particles: adjusted e.life and e.time to not reset when done looping
Particles: added tileIsVisible variable, which returns 1 if the mission
tile is not in fog of war, and 0 otherwise
Particles: Added vx, vy, vz, and velocity particle vars
Added "useExistingEmitter" option to particle animation outcomes
Added alwaysShow and forbidMonsterDestroy options to CountScenery objective
Added ONE_FURTHEST_OPTIONAL match type
Added animationCustom field for movement animations
Can now spawn a random card of a monster type via Spawn Outcome
Added LIVE_ALLIES LOS test
Fixed bug where rigOverridePriority aspect was deleted
Added "For" outcome, which can be used to execute an outcome
a certain number of times
Added WAS_ATTACKED_DELAYED effect trigger
Added MISSION_VICTORY hero trigger
Added POSITION_X and POSITION_Y expression variables
Fixed bug where Loop Next Action checkbox in combat lab would
sometimes use a previous action
Added DIFFICULTY_COMBAT and DIFFICULTY_OVERLAND expression variables
Added grant random gear cheat (Shift+Ctrl+G) that grants some gear
based on class and randomness
Added EQUAL_TO Test

Обновление до 1.16+537 Omenroad Hotfix.
Изменения
1.16+537 Omenroad Hotfix
  1. Fixed bug where Starwing could cause a StackOverflow crash
  2. Fixed bug where legacy Omenroad boss weapons weren't carrying over into new campaigns
  3. Fixed bug where no unlocked Omenroad boss items would spawn in regular campaigns
  4. Fixed bug where getting a Shadow Spirit would cause a crash in German, Spanish, and French
  5. Fixed bug where game wouldn't shut down fully if you opened Omenroad Achievements page
  6. Spanish translation progress, German and Chinese translation fixes
1.16+536 Omenroad Hotfix
  1. Fixed bug where controller input couldn't use Omenroad Gear Upgrade or Relationship shrines
  2. Several Translation fixes
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 25-Май-24 21:51 (спустя 7 дней, ред. 25-Май-24 21:51)

Обновление до 1.16+538 Omenroad Hotfix.
Изменения
1.16+538 Omenroad Hotfix
  1. Terror's Talons ability now allows moving unit in any direction
  2. Added "stunts" to Omenroad results screen
  3. Can now click Peril button to make peril and odes screen stay up
  4. Can now view character sheets on nodemap by pressing back button on controller
  5. Thuuedra Fling ability now always shows on ability bar
  6. Adjusted some npcs to not spawn with combat modifiers
  7. Wolves can no longer lunge while pinned
  8. His One True Knife can now use teleport ability when hidden
  9. UI spacing adjustments, especially for smaller resolutions using "Bigger" UI size and translations; improved dialogs include Odes selection, in-game Peril + Odes view, results screen
  10. Fixed bug where Wisdom showed Omenroad text in all cases
  11. Fixed bug where A Walk in the Unlight page 1 capstone plot heroes could end up with negative health after being maimed
  12. Fixed bug where "The Artist" portrait achievement couldn't be unlocked
  13. Fixed bug where defeating Malthides wouldn't unlock item and achievement
  14. Fixed bug where saving a game during a comic after a choice but before a mission starts would result in an endless "Constructing mission" message on load
  15. Fixed bug where Beguiling Fanatic map would end before collecting rewards
  16. Fixed bug where ability shrine choice popups showed level up stats
  17. Added another fix for Starwing causing a crash
  18. Several German and Chinese translation fixes
  19. Typo fixes, various comic adjustments

Обновление до 1.16+539 Omenroad Hotfix.
Изменения
1.16+539 Omenroad Hotfix
  1. Phantasmal Step no longer blocks turn end
  2. Fixed bug where subtracting an Ode down to zero could still allow that Ode
  3. Fixed bug where Abjure "deafened" effect wouldn't actually reduce enemy damage
  4. Fixed bug where max enemies killed in one turn wasn't always counted correctly
  5. Another fix for Starwing crash bug
  6. German translation updates
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 29-Май-24 09:20 (спустя 3 дня, ред. 29-Май-24 09:20)

Обновление до 1.16+540 Omenroad Hotfix.
Изменения
1.16+540 Omenroad Hotfix
  1. Removed reward timers from The Glorysword Clayn boss fight
  2. Fixed crash if hero with Stalwart+ enabled entered Starwing darkness region
  3. Fixed bug where The Umbertorch weapon dealt 2 less damage than intended
  4. Fixed bug where A Walk in the Unlight crafting could play unintended event
  5. Fixed bug where Head Chef "Feed the Fire" didn't check line of sight
  6. Fixed bug where after crafting an item, no slot would be selected, which could cause unexpected behavior
  7. Fixed bug with Arrow of Anywise and Chain Lightning cover calculations
  8. Missing light templates will no longer cause plot to fail (fixed mod issue)
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 22-Июн-24 11:45 (спустя 24 дня)

Обновление до 1.16+543 Omenroad Hotfix.
Изменения
1.16+543 Omenroad Hotfix
  1. French and Spanish Omenroad fully translated!
  2. Three new tidings
  3. Two additional phases added to music in A Walk in the Unlight final fight
  4. Some lines added to A Walk in the Unlight to acknowledge soulmate heroes
  5. Can now use entangle on allies that can't be knocked back
  6. Added text feedback when Ode to the Unyielding prevents death
  7. Adjusted weighting on several tidings
  8. Adjusted tongue whip description
  9. Various translation adjustments
  10. Added a warning message that shows up if the player account has no legacy or legacy backup file, but does have a save game. This is to try and help with an uncommon issue (probably with Steam Cloud?) where the legacy and legacy backup files get deleted for some reason
  11. Fixed bug with Overwhelming Monstrosity achievement
  12. Fixed bug where non-family heroes were showing up as family
  13. Fixed bug where "Save and Quit" option could be chosen in places where "Save" option is disabled, causing unexpected behavior
  14. Fixed bug where in-game change notes only showed up in English and Chinese
  15. Fixed bug where Terror's Talons could move immune to knockback enemies
  16. Fixed bug where legacy locked soulmates or rivals caused weird behavior in A Walk in the Unlight (legacy relationship lock will now be ignored, other than the new lines that were added)
  17. Fixed bug where The Glorysword Clayn attack wasn't marked as melee
  18. Fixed bug where Omenroad results could be cut off with lots of abilities
  19. Fixed bug with Arrow of Anywise cover
  20. Fixed several small comic bugs in A Walk in the Unlight
  21. Fixed bug where campaigns could get stuck at "Constructing Mission"
  22. Fixed bug where Luthin duplicates didn't have correct golden shields
  23. Fixed bug where flashcone kills wouldn't increase hero kill counter
  24. Fixed bug where Sunglory Spaulders didn't grant additional damage
  25. Fixed bug where Omenfry Skillet dealt less damage than intended
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 04-Сен-24 23:50 (спустя 2 месяца 12 дней)

Обновление до 1.16+549.
Изменения
1.16+549
  1. Исправлена ошибка, когда выбранные оды в «Пути знамений» сбрасывались, если игрок переключался на кампанию без испытаний
  2. Исправлена ошибка, когда «Когти ужаса» работали только в «Пути во тьме»
  3. Исправлена ошибка, когда Его верный кинжал и Злословный клинок могли атаковать по диагонали
  4. Исправлена ошибка, когда гворлы-копейщики могли появляться в виде Эрклбицев
  5. Добавлены отсутствующие реплики во французской локализации, когда игрок ловил теневого призрака
  6. Добавлены отсутствующие реплики во французской локализации «Пути во тьме»
  7. Исправлена ошибка, когда не работал иммунитет к мозговому червю
  8. Исправлена ошибка, когда шрифт после появления нового игрока становился очень большим
  9. Исправлена ошибка, когда игра вылетала во время титров
  10. Инструменты: Добавлена страница редактора контента, которая позволяет вставлять json-объекты в существующие json-файлы без необходимости перезаписывать весь файл. Полезно для редактирования объектов, которые изменяются несколькими модами!
  11. Инструменты: Добавлена поддержка перезаписывания или добавления в упакованные файлы изображений, например, интерфейс. Изображения будут скопированы в файлы ядра, если они размещены в папке с обычными распакованными изображениями (например, mods/user/myCoolMod/assets/ui/scale/unpacked/myImage.png)
  12. Инструменты: AДобавлены DLC_INSTALLED_ARMORSANDSKINS, DLC_INSTALLED_OMENROAD и MOD_ACTIVE.modId
  13. Инструменты: Ссылки на Wiki событий и способностей теперь ведут к пути "wildermyth.com/wiki/Mods/[modName]/[eventName]"
  14. Инструменты: Добавлено поле wikiNameOverride, которое используется для переименования ссылки — [modName]
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 11-Сен-24 21:15 (спустя 6 дней)

Обновление до 1.16+550.
Изменения
1.16+550
  1. Fixed issue with increased loading times for certain dialogs (like gear get and character sheets) for players with many mods
  2. Tools: Fixed some bugs with Mod Injection
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 03-Окт-24 11:40 (спустя 21 день)

Обновление до 1.16+551.
Изменения
1.16+551
  1. Fixed bug in All the Bones of Summer where mystic and child would stop gaining relationship points if you ended their rivalry
  2. Fixed bug with navigating heroes via controller on Final Preparations
  3. Fixed bug where filtering heroes by aspect didn't always work
  4. Tools: Custom humanName formula now carries over on reroll, and fixed bug with customization (no more need for nameFormulaOverride!)
  5. Tools: Mod Injections can now remove a specific index from a list
  6. Tools: Added "removeAspects" field to themes and theme pieces
  7. Tools: Fixed Mod Injections not working for campaigns and dungeons
  8. Tools: Fixed bug where Mod Injections couldn't overwrite complex data objects (like a full StatsMap)
  9. Tools: Fixed crash when adding to theme stats via editor
  10. Tools: Fixed crash in Mod Injections when clicking "Show Original" with nothing selected
  11. Tools: Fixed bug with showing StatsMap Mod Injection overrides
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 

EugVV

Стаж: 16 лет 1 месяц

Сообщений: 2987

EugVV · 26-Окт-24 00:58 (спустя 22 дня, ред. 26-Окт-24 00:58)

Обновление до 1.16+552.
Изменения
1.16+552
  1. Fixed bug where enemy group for generic campaigns wasn't applied
  2. Fixed bug where heroes with spelltouched and Deepist tattoos would become transparent in some cases
  3. Tools: Fixed Mod Injection bugs with adding to arrays, and adding RewardTemplates or ExtraRewardTemplates to dungeons
Сохранения лежат в каталоге игры (подкаталог players), не забывайте, если хочется оставить при обновлении.
[Профиль]  [ЛС] 
 
Ответить
Loading...
Error