Caterina Sforza · 13-Мар-19 17:28(6 лет 6 месяцев назад, ред. 13-Мар-19 17:29)
Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia - Joseph Haydn - Piano Concertos Жанр: Classical piano concerto Страна-производитель диска: Made in the USA Год издания диска: первопресс - 1997 ; переиздание - 2008 Издатель (лейбл): Arte Nova Classics Номер по каталогу: ANO 516350 Дата записи: 1997 Аудиокодек: FLAC Тип рипа: image+.cue Битрейт аудио: lossless Продолжительность: 00:58:31 Источник: релизер сайт-источник/ник/другое: maslov01 (Михаил Маслов), intoclassics Наличие сканов в содержимом раздачи: да Треклист: 1-3. Piano Concerto in D major, Hob.XVIII:11
4-6. Piano Concerto in F major, Hob.XVIII:3
7-9. Piano Concerto in G major, Hob.XVIII:4
Исполнители
Joseph Haydn (1732-1809) Piano Concertos Lisa Smirnova (piano) Sinfonia Varsovia Volker Schmidt-Gertenbach (conductor) Release Date: February 12, 2008
Лог создания рипа
Exact Audio Copy V1.0 beta 3 from 29. August 2011 Отчёт EAC об извлечении, выполненном 4. октября 2015, 19:43 Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach / Haydn - Piano Concertos Дисковод: TSSTcorpCDDVDW SE-208DB Adapter: 0 ID: 0 Режим чтения : Достоверность Использование точного потока : Да Отключение кэша аудио : Да Использование указателей C2 : Нет Коррекция смещения при чтении : 6 Способность читать области Lead-in и Lead-out : Нет Заполнение пропущенных сэмплов тишиной : Да Удаление блоков с тишиной в начале и конце : Нет При вычислениях CRC использовались нулевые сэмплы : Да Интерфейс : Установленный внешний ASPI-интерфейс Выходной формат : Пользовательский кодировщик Выбранный битрейт : 128 kBit/s Качество : Высокий Добавление ID3-тега : Нет Утилита сжатия : C:\flac-1.3.1-win\flac-1.3.1-win\win64\flac.exe Дополнительные параметры : -V -8 -T "Date=%year%" -T "Genre=%genre%" %source% TOC извлечённого CD Трек | Старт | Длительность | Начальный сектор | Конечный сектор --------------------------------------------------------------------- 1 | 0:00.00 | 7:26.02 | 0 | 33451 2 | 7:26.02 | 5:38.00 | 33452 | 58801 3 | 13:04.02 | 4:25.73 | 58802 | 78749 4 | 17:30.00 | 10:12.00 | 78750 | 124649 5 | 27:42.00 | 6:08.00 | 124650 | 152249 6 | 33:50.00 | 4:24.72 | 152250 | 172121 7 | 38:14.72 | 9:27.03 | 172122 | 214649 8 | 47:42.00 | 6:34.00 | 214650 | 244199 9 | 54:16.00 | 4:17.47 | 244200 | 263521 Характеристики диапазона извлечения и сообщения об ошибках Выбранный диапазон Имя файла C:\Музыка\Собственно музыка\Haydn - Piano Concertos - Smirnova\Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach - Haydn - Piano Concertos.wav Пиковый уровень 99.9 % Скорость извлечения 4.2 X Качество диапазона 100.0 % CRC теста B5DAF6D2 CRC копии B5DAF6D2 Копирование... OK Ошибок не произошло Конец отчёта ==== Контрольная сумма отчёта 7BC96AF1FB40D26511DF770099AF67DE26E937C0780919C6C3AA682E5BC19804 ====
Содержание индексной карты (.CUE)
REM GENRE Classical REM DATE 1997 REM DISCID 800DB909 REM COMMENT "ExactAudioCopy v1.0b3" PERFORMER "Lisa Smirnova (piano), Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach (conductor)" TITLE "Haydn - Piano Concertos" REM COMPOSER "Joseph Haydn (1732-1809)" FILE "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia - Joseph Haydn - Piano Concertos.flac" WAVE TRACK 01 AUDIO TITLE "Piano Concerto in D major Hob.XVIII:11 - I. Vivace" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 00:00:00 TRACK 02 AUDIO TITLE "Piano Concerto in D major Hob.XVIII:11 - II. Un poco Adagio" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 07:26:02 TRACK 03 AUDIO TITLE "Piano Concerto in D major Hob.XVIII:11 - III. Rondo all'Ungarese" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 13:04:02 TRACK 04 AUDIO TITLE "Piano Concerto in F major Hob.XVIII:3 - I. Allegretto" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 00 17:24:50 INDEX 01 17:30:00 TRACK 05 AUDIO TITLE "Piano Concerto in F major Hob.XVIII:3 - II. Largo canabile" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 27:42:00 TRACK 06 AUDIO TITLE "Piano Concerto in F major Hob.XVIII:3 - III. Presto" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 33:50:00 TRACK 07 AUDIO TITLE "Piano Concerto in G major Hob.XVIII:4 - I. Allegro moderato" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 00 38:08:67 INDEX 01 38:14:72 TRACK 08 AUDIO TITLE "Piano Concerto in G major Hob.XVIII:4 - II. Adagio cantabile" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 47:42:00 TRACK 09 AUDIO TITLE "Piano Concerto in G major Hob.XVIII:4 - III. Rondo" PERFORMER "Lisa Smirnova, Sinfonia Varsovia, Volker Schmidt-Gertenbach" INDEX 01 54:16:00
Review
AllMusic Review by James Manheim [-] This group of Haydn piano concertos is really nothing of the sort; with the possible exception of the Concerto in G major, Hob. 17/4, these pieces were written for harpsichord and orchestra. That's not to say they don't make sense played on a piano. The instrument slowly made its way across Europe, and a work might draw on styles that arose in a keyboard environment shaped by the new fortepiano. The very Mozartian Concerto in F major, Hob. 18/3, which probably sounds Mozartian because the work shares with many of Mozart's concertos the example of J.C. Bach as a stylistic influence, sounds fine in the reading by Russian-Austrian pianist Lisa Smirnova even though it is the earliest of the three concertos on the disc, while in the opening Concerto in D major, Hob. 17/1, the piano seems to distract from and derail the kinetic keyboard lines. The acid test with Haydn's concertos is whether the performer finds the composer's characteristic personality in the dramatic concerto genre, where he was never at his best; his humor had to have abstract forms to bounce off of. Here Smirnova and Poland's Sinfonia Varsovia do well, with lyrical slow movements and a nice way of pulling back at the clever moments in the outer movements. A smaller orchestra and a smaller keyboard instrument will bring out more detail in these works, but for those who prefer the modern grand there is nothing to object to here. The cover photo, showing a chess king tipped over in resignation, is annoyingly gnomic.